Ik ben al héél erg op ze gesteld en vind het héél fijn ze te hebben!
Nu komt onvermijdelijk wel de volgende 'zorg'..
Ik ben best wel een reizigerstype en wil dat niet volledig afzeggen voor de poezies.
Voor een weekendje weg laat ik ze het liefst thuis (ik las dat dat het beste was?) en laat ik m'n ouders langskomen...
Nu is het plan aan het groeien om volgende zomer (ik weet het, ik ben er vroeg mee

Ik wil er nu een project gaan doen dat helpt bij wildlife conservation (bij oa iets grote katachtigen dus

Anyway... ik vind 3 weken wel lang om ze thuis te laten en bovendien is het wel een grote band voor diegene die er zou willen naar komen kijken...
M'n eerste hoop (maar ik weet niet meteen iemand) is iemand hier 3 weken laten wonen!
Dat geniet ook m'n voorkeur...
maar stel dat dit niet kan... ik ben ook al wat aan het rondsurfen en vond verschillende kattenhotels.
De ene al iets aanlokkelijker dan de andere!
Nu viel m'n oog op kattendroom in Lochristi..... Daar zitten alle katten samen maar dat zorgt ervoor dat ze veel plaats en speelruimte hebben.
Ik vond dit een stuk minder zielig dan elk in een ren (in mijn geval wel m'n 2 katjes samen)...
maar heb 2 bedenkingen :
1. Tja, andere katten.......... gééén idee hoe ze daarop zouden reageren!
Ik zou het natuurlijk voor een weekendje eens kunnen proberen maar toch... vind dit niet zo evident.
2. Er is daar een hele leuke buitenren met veel plekjes en speelgoed maaaaaaaaar.... hier kunnen ze niet buiten.
Ik wil natuurlijk niets liever dan dat ze het daar super hebben maar wat als ze het hier niet meer leuk vinden als ze eenmaal daar 3 weken een stukje buitenlucht hebben ervaren (ze kunnen weliswaar niet op jacht... het is een beperkte ruimte.. maar toch! Het is buitenlucht...
Wat denken jullie???