Spring naar inhoud

- - - - -

Groot probleem

• Log in om te reageren
26 reacties op dit onderwerp
dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#16 Geplaatst 03 november 2013 - 08:35

Bekijk berichtKimporters, op 02 november 2013 - 15:37, zei:

Residenten hebben een sleutel en kunnen voor werkzaamheden binnen. Maar niet om gewoon binnen te kunnen. Dus das ook al zoiets wat me niet aanstaat.

Wat zijn eigenlijk residenten? Ikzelf zou het niet kunnen verdragen, mocht iemand een sleutel hebben van MIJN kot (buiten de eigenaar van het gebouw dan). Hebben ze echt de sleutel van het gebouw zelf of echt van je kot (kamer)?
Loopt je kat door heel het gebouw? Zo ja, zou ik ook voor een alternatief kiezen. Een deur is rap opengezet he....

Maar ik ben dan ook nooit op kot geweest, was niet nodig (studeerde dichtbij huis). Zou ook niets voor mij zijn...

Bewerkt door dolfjeweerwolfje, 03 november 2013 - 08:37.

hilleke
hilleke
  • 19.510 berichten

#17 Geplaatst 03 november 2013 - 10:17

Oh neen Kim, vind dit zoooo erg voor jou.
Je zat daar zo goed met Gin, en snap echt niet op welke manier anderen last zouden kunnen hebben van hem.

Hoop zo dat je een oplossing vindt want hem bij je ouders achterlaten moet zowel voor jou als voor hem heel moeilijk zijn.

Dikken knuf :hug:

Kimporters
Kimporters
  • 465 berichten
  • 3 katten

#18 Geplaatst 03 november 2013 - 10:27

Gin zit gewoon op m'n kamer. Jankt niet, niemand heeft er last van. M'n kot is inderdaad van de unief, maar staat nergens in het contract dat het niet mag..
M'n slot vervangen mag niet, dat staat namelijk wel in het reglement.
Residenten zijn over het algemeen mensen waar je met je klachten naartoe kan. Ik heb eens een klacht over een bewoner ingediend en toen had ik haar zo vriendelijk verzocht om binnen te komen. Toen ze Gin zag zei ze: wat een lelijke kat, das niks voor mij.. En sinds dan was het ineens dat hij weg moest.. Momenteel verblijft hij bij m'n ouders, maar ook zij hebben er moeite mee, het is tenslotte mijn kat. Ons moeder zou natuurlijk niks liever willen, maar m'n vader denkt dat als m'n zus het te weten komt, ze van hare toren gaat maken. Dus momenteel geen oplossing.

Liefdevolle pootjes van Gin*, Latté en Lou

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#19 Geplaatst 03 november 2013 - 12:36

Och arme, eigenlijk wel jammer dat je zus is zoals ze is. maja, familie kun je nu eenmaal niet kiezen hé, je hebt er maar mee te leven, of niet natuurlijk (ik leef zelf al meer dan 10 jaar in onmin met mijn familie, en ik kan dat toch echt wel aan niemand aanraden hoor, want plots sta je er dan alleen voor, alles wat je in het verleden voor hen hebt gedaan weten ze plots niets meer)

Maar hoelang moet je nog studeren? Is het nog vele jaren of ben je er eventueel na dit jaar al vanaf? Indien het maar een paar maanden is, moet je zus dat toch ook wel een beetje kunnen begrijpen, toch? Of is ze echt wel zo van slechte wil?

Hou moed meid, en onthoud, een simpele ruzie is het niet waard om je familie te verliezen, dus opletten ;)

Ik hoop toch dat er opeens wel een oplossing uit de bus komt, :geluk: :geluk: :geluk:

Kimporters
Kimporters
  • 465 berichten
  • 3 katten

#20 Geplaatst 03 november 2013 - 13:03

Dit is het laatste jaar op dat kot. Vanaf dan ga ik samenwonen met vriendinnen. Ja ons moeder heeft al gezegd dat hij hier MOET blijven en dat ons isa ma nie al te veel moet zagen. Ze is nooit thuis door de week dus.. Das al een goed teken. Nu onze papa nog (al wilt die wel, maar met ons isa dan wa terughoudender)

Sabine2
Sabine2
  • 8.834 berichten
  • 4 katten

#21 Geplaatst 03 november 2013 - 13:06

Hoe komt het dat Isa niet zoveel van Gin moet hebben?
Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw
The devil has work for idle paws :x
www.dendermondsezwervertjes.org

Kimporters
Kimporters
  • 465 berichten
  • 3 katten

#22 Geplaatst 03 november 2013 - 13:46

Ja zij vindt hem wel leuk want die liggen ook vaak in de zetel. Dus is gewoon aanstelleritis.

Sabine2
Sabine2
  • 8.834 berichten
  • 4 katten

#23 Geplaatst 03 november 2013 - 14:20

:catnoknow :catscratchhead
Jouw zus heeft blijkbaar een probleem met haar eigen :p :gek:

Vraag het haar anders rechtuit welk probleem ze met de kat heeft, als ze niets zinnigs weet te vertellen, is er geen reden hé ;)

Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw
The devil has work for idle paws :x
www.dendermondsezwervertjes.org

Kimporters
Kimporters
  • 465 berichten
  • 3 katten

#24 Geplaatst 03 november 2013 - 14:26

Ja nee. Maar uiteindelijk blijft hij hier thuis. godzijdank. Ons moeder zorgt er voor en onze papa eigelijk ook. Ze zijn al gehecht aan hem dus ons isa moet niet zagen. Heeft er door de week geen last van dus das goed.

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#25 Geplaatst 03 november 2013 - 14:37

Bekijk berichtKimporters, op 03 november 2013 - 10:27, zei:

Gin zit gewoon op m'n kamer. Jankt niet, niemand heeft er last van. M'n kot is inderdaad van de unief, maar staat nergens in het contract dat het niet mag..
M'n slot vervangen mag niet, dat staat namelijk wel in het reglement.
Residenten zijn over het algemeen mensen waar je met je klachten naartoe kan. Ik heb eens een klacht over een bewoner ingediend en toen had ik haar zo vriendelijk verzocht om binnen te komen. Toen ze Gin zag zei ze: wat een lelijke kat, das niks voor mij.. En sinds dan was het ineens dat hij weg moest.. Momenteel verblijft hij bij m'n ouders, maar ook zij hebben er moeite mee, het is tenslotte mijn kat. Ons moeder zou natuurlijk niks liever willen, maar m'n vader denkt dat als m'n zus het te weten komt, ze van hare toren gaat maken. Dus momenteel geen oplossing.

Als het niet in het contract staat, hij zit altijd op JOUW kamer, dan vraag ik me af wat ze tegen Gin kunnen hebben??? Of hij moest constant janken, maar dat doet hij ook niet....

Pff, een verzuurde maatschappij als je het mij vraagt....

En hebben jouw ouders niet het laatste woord of er al dan niet een kat in huis komt? Bij ons was dat toch zo hoor.

Bekijk berichtKimporters, op 03 november 2013 - 13:03, zei:

Dit is het laatste jaar op dat kot. Vanaf dan ga ik samenwonen met vriendinnen. Ja ons moeder heeft al gezegd dat hij hier MOET blijven en dat ons isa ma nie al te veel moet zagen. Ze is nooit thuis door de week dus.. Das al een goed teken. Nu onze papa nog (al wilt die wel, maar met ons isa dan wa terughoudender)

Als je zus nooit thuis is, heeft ze al zeker niets in de pap te brokken (maar is mijn mening he). T Is niet dat Gin veel haar gaat achterlaten he....

Jessie_A&A
Jessie_A&A
  • 2.940 berichten
  • 4 katten

#26 Geplaatst 04 november 2013 - 14:38

zo belachelijk van je zus seg :s

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#27 Geplaatst 04 november 2013 - 18:11

Het is toch je zus niet die het voor het zeggen heeft bij je ouders thuis?
Als je ouders beslissen hij mag hier door de week blijven dan is dat zo heeft je zus niks tegen te zeggen.
Heb de indruk dat je zus nogal jaloers aangelegd is.