Spring naar inhoud

- - - - -

Taste of the Wild

• Log in om te reageren
3 reacties op dit onderwerp
Freya13
Freya13
  • 348 berichten

#1 Geplaatst 02 november 2013 - 19:21

Geeft er iemand Taste of the Wild brokjes aan zijn katten? Wat zijn jullie ervaringen ermee?

Ik heb een poes van 13 die behoorlijk kieskeurig is. Ze staat sinds enkele jaren op Purina One (wat dus echt niet het beste eten is, en wat ehm ... nogal stinkende ontlasting geeft). Op de site van Zooplus zag ik Taste of the Wild staan, graanvrij en een merk dat ik nog nooit uitgeprobeerd heb. Vandaar mijn vraag.
Klopt het trouwens dat dit geschikt is voor alle levensfasen (zoals op de Zooplus beschrijving staat)? Ik heb hier namelijk twee senioren en een puber lopen ... zouden die dan allemaal over kunnen op Taste of the Wild?

Zoals jullie zien, heel wat vragen, dus ervaringen zijn heel welkom :eat

Thundernimf
Thundernimf
  • 3.915 berichten
  • 5 katten

#2 Geplaatst 02 november 2013 - 20:10

Wij geven dat hier geregeld gemengd met Orijen. We zijn er tevreden van, alleen zijn onze katten allemaal van dezelfde leeftijd, dus uit persoonlijke ervaring kan ik je daar niet mee helpen.:)

Ephiny
Ephiny
  • 4.874 berichten
  • 4 katten

#3 Geplaatst 02 november 2013 - 21:13

Ik heb het ook al gegeven, geen klachten over iig. Maar ik geef sowieso altijd een mix van drie a vier brokken, en mijn katten eten netjes (awel ja, dat is mss niet de juiste woordkeuze) alles op...

Edit: mijn katten zijn ongeveer drie en zeven jaar...

Bewerkt door Ephiny, 02 november 2013 - 21:14.

Those who don't believe in magic, will never find it

Freggel
Freggel
  • 318 berichten
  • 2 katten

#4 Geplaatst 02 november 2013 - 22:15

Ik geef het al jaren aan mijn honden en bestel af en toe eens een zakje voor de katten mee. Hier eten ze het graag, maar je moet er wel meer van geven dan van bv Orijen.
Er zijn wel meer merken die geen speciale kitten en seniorbrok maken. En ik zie daar ook helemaal geen probleem in. Een kitten krijgt genoeg voedingsstoffen binnen met een gewone brok, en een senior eet er gewoon wat minder van omdat hij minder verbruikt.