Spring naar inhoud

- - - - -

Krolsheid om de twee weken

• Log in om te reageren
47 reacties op dit onderwerp
jubikelcats
jubikelcats
  • 6.071 berichten
  • 17 katten

#46 Geplaatst 12 maart 2009 - 11:42

Spanishke zei:

Heb gisterenavond haar tepels nog eens nagekeken, maar zie niet onmiddellijk verandering. Kan het zijn dat haar gewicht al begint toe te nemen? Heb de indruk dat ze zwaarder geworden is (dit kan ook een self fullfilling prophecy zijn natuurlijk :oops: )

Deze morgend was ze wel wat aanhankelijker, ze vroeg om aandacht en ze streelde haar kopje overal tegen zoals ze zou doen alsof ze krols was, maar ze is niet krols, want ze trappelt niet en miauwt niet overdreven :)

T zou heel goed kunnen.
Het kan ook zijn dat ze nu zwaarder wordt omdat ze heeft moeten inleveren met de krolsheid.
Helaas dus nog weinig van te zeggen.
wishfull thinking mag altijd he
Geplaatste afbeeldingJubikel Cats Perzen en Exotics
Nu je mijn handen niet meer aan kunt raken, raak je mijn hart nog duidelijker aan. Krachtig zijn in je kwetsbaarheid en kwetsbaar zijn in je kracht!

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#47 Geplaatst 12 maart 2009 - 12:06

Nog een beetje afwachten he, het zal binnen een week of 2 max wel duidelijk zijn zeker :) En anders ga je toch gewoon eventjes opnieuw, na de eerste mislukte dekking al opgeven lijkt me toch wat rap ;)

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#48 Geplaatst 17 maart 2009 - 11:16

precies toch ook wel een eigenwijze tante... mss heeft ze gewoon door dat dat semikrols zijn meer aandacht oplevert ofzo? ;)