Spring naar inhoud

- - - - -

meidenavondje plannen (tips gevraagd)

• Log in om te reageren
34 reacties op dit onderwerp
Dorothea
Dorothea
  • 1.786 berichten
  • 3 katten

#16 Geplaatst 04 november 2013 - 23:12

Ik zou ook denken aan een echte chick flick. :)

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#17 Geplaatst 04 november 2013 - 23:28

Als je een hele namiddag moet "vullen", dan zou ik voorstellen om dingetjes aan te kopen om juweeltjes te maken = altijd succes bij meisjes van deze leeftijd !! Ik wil je gerust enkele "tips" geven ;)

Heb hier ook al veel nichtjes en neefjes over de vloer gehad, en juweeltjes maken is altijd een groot succes (zelfs bij de neefjes :trance:) !!

Oorbelletjes maken is echt niet moeilijk...heb je niet veel materiaal voor nodig...en ben je  toch enkele uurtjes mee bezig :heart:

En daarna inderdaad een filmke, chips, popcorn, ijsjes...en gewoon genieten !!! :love:
Geplaatste afbeelding

NiennaTasartir
NiennaTasartir
  • 438 berichten
  • 4 katten

#18 Geplaatst 05 november 2013 - 13:55

En zo dat dansspelletje op de WII, herinner me dat we dat is op een girlsnight gedaan hebben vorig jaar ofzo, en iedereen vond het wel leuk (ik nam de actiefoto's ;-) )
Geplaatste afbeelding

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#19 Geplaatst 05 november 2013 - 14:30

Die juweeltjes klinken echt wel heel leuk.
In ieder geval succes met de meiden ;)

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#20 Geplaatst 05 november 2013 - 15:12

Haha, ik ben vast een van de enige die daar niet voor te vinden was/is. :p Ik zou iets minder echt typische meiden dingen gaan doen zoals die make up enzo eigenlijk. Maarja elk zijn ding denk ik :)

joyce87
joyce87
  • 1.386 berichten
  • 1 katten

#21 Geplaatst 06 november 2013 - 11:19

Zoveel leuke ideetjes! Ja zijn allemaal echte meisje-meisjes:) ik werd pas zo op mijn 18;)

joyce87
joyce87
  • 1.386 berichten
  • 1 katten

#22 Geplaatst 10 november 2013 - 22:12

Ik heb net even met de meiden overlegd ;)
Nageltjes lakken, animatiefilms en popcorn zijn een feit. Ook foto's maar ze zouden graag iets ineen steken/knutselen voor de grootouders (mijn paps dus) hun nieuwjaar... :) Ideetjes?

joyce87
joyce87
  • 1.386 berichten
  • 1 katten

#23 Geplaatst 26 november 2013 - 14:13

UPDATE: sleepove rop het weekend van 28 december met 5 meisjes! Oudste 16 jaar, jongste 7 jaar!
Zaterdag middag shoppen op de Meir (Antwerpen), thuis pannenkoeken eten à volonté! Daarna iets knutselen/maken/... (NOG IDEEËN VOOR NODIG) eventueel voor de grootouders (mijn papa en stiefma dus), Xbox kinecten, make-up atelier, nagelsalon gevolgd door lekkere spaghetti met daarna disney-films met popcorn etc!
Dan vallen ze hopelijk 1 voor 1 in slaap om de volgende ochtend ons uitgebreid klaar te maken (ocharme die badkamer) en met een fris makeupje op en nageltjes gelakt naar het familiefeestje te vertrekken dat de volgende dag is!

Farailde7
Farailde7
  • 2.741 berichten
  • 1 katten

#24 Geplaatst 26 november 2013 - 14:22

Ooh dat klinkt superleuk!! Ik zou al bijna mee willen komen doen ;)
Mylo Banner

joyce87
joyce87
  • 1.386 berichten
  • 1 katten

#25 Geplaatst 26 november 2013 - 14:59

Hehehee, mss moet ik eens een kattenmeidenavond organiseren ;) Mijn wederhelft wordt gek denk ik ;)
Geen verdere tips voor een cadeautje te knutselen ofzo?
Uiteraard worden er ook een hoop foto's genomen!

Thundernimf
Thundernimf
  • 3.915 berichten
  • 5 katten

#26 Geplaatst 26 november 2013 - 16:40

Bekijk berichtjoyce87, op 26 november 2013 - 14:59, zei:

Hehehee, mss moet ik eens een kattenmeidenavond organiseren ;) Mijn wederhelft wordt gek denk ik ;)
Geen verdere tips voor een cadeautje te knutselen ofzo?
Uiteraard worden er ook een hoop foto's genomen!

Dat valt natuurlijk te zien wat je wilt maken? :)

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#27 Geplaatst 26 november 2013 - 16:57

Knutselen is echt mijn ding niet, dus ik kan je niet echt helpen met ideeën. Misschien cupcakes maken en versieren, of op voorhand maken zodat ze enkel versierd moeten worden. Die kunnen ze dan de dag erna meenemen voor de familiefeestjes?
Voor de rest kan ik aan niet veel anders denken dan boetseren met klei of vb. een plaster vorm maken van je eigen gezicht of je favoriete beeldje of zo... Of zo van die 'iedereen kan schilderen' dingen, maar denk wel dat dat redelijk duur is.
En juweeltjes maken, armbandjes of kettinkjes. Bepaalde winkels verkopen draden en slotjes en verschillende elementen om daaraan te hangen.

joyce87
joyce87
  • 1.386 berichten
  • 1 katten

#28 Geplaatst 26 november 2013 - 17:36

Oh Kate! Dat zijn 2 zalige EN haalbare dingen! Nu nog financieel zien... Ze mogen mijn wederhelft mss ook opmaken:))
En die juweeltjes moet ik wel in het oog houden dat er geen kleine stukjes zoek raken (Bambi poes)... Iemand voorbeelden ofzo van goedkope, mooie juweeltjes die je kunt maken?

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#29 Geplaatst 26 november 2013 - 17:58

Bekijk berichtjoyce87, op 26 november 2013 - 17:36, zei:

Oh Kate! Dat zijn 2 zalige EN haalbare dingen! Nu nog financieel zien... Ze mogen mijn wederhelft mss ook opmaken:))
En die juweeltjes moet ik wel in het oog houden dat er geen kleine stukjes zoek raken (Bambi poes)... Iemand voorbeelden ofzo van goedkope, mooie juweeltjes die je kunt maken?
In hobby winkels heb je vaak van die sets met alles er in om een kettinkje ofzo te maken. Misschien voor elk zo eentje halen?
Als je de pareltjes in potjes doet op tafel kunnen ze niet op de grond komen denk ik?

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#30 Geplaatst 26 november 2013 - 18:19

Bekijk berichtjoyce87, op 26 november 2013 - 17:36, zei:

Ik heb hier een hele kamer vol kraaltjes en benodigdheden om juweeltjes te maken... ;)

Ik weet niet vanwaar je bent, maar je mag gerust langskomen om het nodige om leuke juweeltjes te maken voor kindjes... :heart:

En ik kan je ook een "spoedcursus" geven ivm het maken van oorbelletjes en armbandjes ;)
Geplaatste afbeelding