Spring naar inhoud

- - - - -

Proximus versus Telenet

• Log in om te reageren
23 reacties op dit onderwerp
Thundernimf
Thundernimf
  • 3.915 berichten
  • 5 katten

#16 Geplaatst 06 november 2013 - 19:08

Bekijk berichtMiss Nina, op 06 november 2013 - 13:07, zei:

Ik zit nu een jaar bij Colruyt Mobile (dat via Mobistar verbinding heeft) en ik ben er heel tevreden over . Ik kwam ook van Pay & Go en Colruyt is veel goedkoper voor mij aangezien ik niet veel bel/sms/surf. Colruyt vergelijkt nu sinds een maand of 5 mijn verbruik met de goedkoopste tarieven op de markt en dan krijg ik het verschil terug in belkrediet. Vorige maand kreeg ik zo maar liefst 13 euro terug! Je kan ook je kredietkaart of bankkaart instellen zodat je automatisch herlaadt (bedrag vrij te kiezen) op een bepaalde dag van de week of als je belkrediet onder een bepaald bedrag duikt. Qua verbinding heb ik nog nauwelijks problemen gehad, alleen die 2x dat gans het Mobistar netwerk plat lag. Naar het schijnt is het niet zo super om via Colruyt Mobile op internet te zitten maar dat doe ik haast nooit. Ik betaal al genoeg via Telenet dus waarom extra betalen met mijn telefoon hé :)
Kijk eens rond, Colruyt Mobile is het overwegen waard, vind ik. En als je het niet goed vindt kan je nog altijd overschakelen naar Telenet hé :)

Wij zijn ook overgeschakeld, zeer tevreden over en we betalen veel minder dan daarvoor!

Armani
Armani
  • 15.761 berichten

#17 Geplaatst 06 november 2013 - 19:12

Bekijk berichtmellemeis, op 06 november 2013 - 11:36, zei:

Hier niets dan problemen met Telenet de telefonie :(

Bekijk berichtmellemeis, op 06 november 2013 - 15:37, zei:

soms hebben we uren geen ontvangst ..

Bekijk berichtcatherine, op 06 november 2013 - 16:35, zei:

Wij blijven ook bij proximus als ik iedereen zo hoor die niks dan last hebben met telenet.

Bekijk berichttangie, op 06 november 2013 - 19:01, zei:

ik heb geen bereik met telenet thuis met mijn gsm

Amai :catscratchhead , precies geen al te goeie kritieken...

tangie
tangie
  • 209 berichten

#18 Geplaatst 06 november 2013 - 19:23

carfour mobile vind ik dan weer beter dan (pay en go van proximus vind dat die nogal opdringerig zijn met hun reclame langs de gsm altijd )
en als je in gb naar de winkel gaat kun je de bonus punten gebruiken om bij te laden

Serenity
Serenity
  • 4.269 berichten
  • 7 katten

#19 Geplaatst 06 november 2013 - 19:23

Mobistar is kei goed, gebruik het al 10jaar en altijd goed bereik. (behalve in de kelder ) :p Ik heb het niet voor belgacom...ook niet bij vaste telefonie, daar zit ik ook bij telenet en veel voordeliger(ook al erg lang).

Internet ook telenet. Internet is zelfs veel beter bij telenet voor gamers, tenminste vroeger zeer zeker! Belgacom kan nu al wat verbeterd zijn maar beter zeker niet om te gamen (telenet fibernet) ^^

Mijn mening is, kijk gewoon welke formule enz het beste bij je past. Overal zal je pro en contra's tegenkomen bij telenet en belgacom.
Het zal om persoonlijke meningen gaan. Net zoals ik nooit base zal aanschaffen omdat ik het rommel vind :p

Geplaatste afbeelding

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#20 Geplaatst 06 november 2013 - 21:07

Hier ook heel veel problemen met telenet, mobiel dan.  Anders, vaste telefoon, tv, internet... geen probleem met telenet.

Armani
Armani
  • 15.761 berichten

#21 Geplaatst 07 november 2013 - 06:41

Bekijk berichtJoske123, op 06 november 2013 - 21:07, zei:

Hier ook heel veel problemen met telenet, mobiel dan.  

Wat is dat dan juist?
Geen bereik of
Sms die niet toekomt of
...?

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#22 Geplaatst 07 november 2013 - 13:49

Geen verbinding, er is dus wel bereik, maar het bericht wordt niet verstuurd of soms maar uren later. Of je krijgt geen verbinding of je krijgt zo eens bericht dat er een oproep niet werd beantwoord terwijl de gsm aanstaat en de hele tijd binnen ons bereik.
Mijn jeugd wordt er horendol van...
Maar alweer veranderen ?

Er is in ieder geval een pagina op facebook geopend van mensen die niet tevreden zijn met telenet. Maar ik weet niet hoe die heet, als mijn zoon deze avond thuis komt vraag ik het hem eens en dan zal ik het hier plaatsen. ;)

Miss Nina
Miss Nina
  • 1.550 berichten
  • 2 katten

#23 Geplaatst 07 november 2013 - 14:02

Bekijk berichtJoske123, op 07 november 2013 - 13:49, zei:

Geen verbinding, er is dus wel bereik, maar het bericht wordt niet verstuurd of soms maar uren later. Of je krijgt geen verbinding of je krijgt zo eens bericht dat er een oproep niet werd beantwoord terwijl de gsm aanstaat en de hele tijd binnen ons bereik.
Mijn jeugd wordt er horendol van...
Maar alweer veranderen ?

Er is in ieder geval een pagina op facebook geopend van mensen die niet tevreden zijn met telenet. Maar ik weet niet hoe die heet, als mijn zoon deze avond thuis komt vraag ik het hem eens en dan zal ik het hier plaatsen. ;)

Dat zal zijn: Telenet. Wij, vaste klanten, willen ook wel eens een cadeau.
Wat ik wel opmerkelijk vind aan de verhalen hier is dat Telenet en Colruyt allebei via Mobistar werken en dat er bij de een veel problemen zijn met verbinding en bij de ander nauwelijks... Aan wat zou dat dan liggen?

"Humans: No fur, no paws, no tail. They run away from mice. They never get enough sleep. How can you help but love such an absurd animal?"
- Anonymous cat about humans

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#24 Geplaatst 07 november 2013 - 14:27

Bekijk berichtMiss Nina, op 07 november 2013 - 14:02, zei:

Dat zal zijn: Telenet. Wij, vaste klanten, willen ook wel eens een cadeau.
Wat ik wel opmerkelijk vind aan de verhalen hier is dat Telenet en Colruyt allebei via Mobistar werken en dat er bij de een veel problemen zijn met verbinding en bij de ander nauwelijks... Aan wat zou dat dan liggen?

Ik weet niet. Hier in de streek zijn er in ieder geval veel klachten over. Misschien krijgen ze te veel nieuwe klanten ;) en kunnen ze de toevloed niet aan?