Spring naar inhoud

- - - - -

Rare zenuwtrek van Loki

• Log in om te reageren
1 reactie op dit onderwerp
Auryn
Auryn
  • 1.253 berichten
  • 2 katten

#1 Geplaatst 07 november 2013 - 11:28

Ik weet niet goed waar dit topic te plaatsen omdat ik niet echt denk dat dit een medisch probleem is.
Ik vind het eigenlijk zelfs best grappig.

Loki heeft namelijk de rare gewoonte/zenuwtrek om met zijn rechter pootje te schudden als hij in aanraking komt met iets koud.

Het was me deze zomer eigenlijk al opgevallen toen ik een callipo aan het eten was. Loki wou net komen knuffelen en toen ik hem met mijn koude hand streelde, schudde hij telkens even kort met zijn rechter pootje.
Het maakte niet uit waar ik hem aanraakte, oortjes, neusje, rug,... hij deed het elke keer opnieuw.

Ik moet er nu net weer aan denken omdat ik deze ochtend bij mijn vlees uit de diepvries te halen, Loki kwam snuffelen en hij weer met zijn pootje schudde toen hij met zijn neus tegen de deur kwam.

Zoals ik al zei, lijkt het mij best grappig dat hij dit steeds doet en natuurlijk een beetje raar.

"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Lilia2055
Lilia2055
  • 4.590 berichten
  • 3 katten

#2 Geplaatst 07 november 2013 - 11:47

Kali doet dat ook. Dan staat ze zo eventjes verdwaasd te kijken. Maar Kali heeft wel iets met temperaturen, in de zomer heeft ze het snel warm en in de winter snel kou. Denk dat ze er gewoon gevoeliger aan is.
Geplaatste afbeelding