Spring naar inhoud

- - - - -

Schaatsen.

• Log in om te reageren
20 reacties op dit onderwerp
juleken
juleken
  • 7.984 berichten

#16 Geplaatst 08 november 2013 - 20:01

Kasten vind ik ook regelmatig open...
Als ik dweil zitten/zaten ze buiten. Yvonne zit dus buiten in de tuin, en ons nieuwste katje is dan altijd zo onder de indruk dat ze achter het wasmachien kruipt tot alles opgedroogd is. Aangezien ik voor Yvonne de ganse dag door portier speel zie je dag nadat ik gekuist heb er weer niks meer van. Van het altijd maar naar binnen en buiten komen zie je op de vloer direct weeral overal opgedroogde natte kattenkussentjes.

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#17 Geplaatst 08 november 2013 - 20:21

Bekijk berichtInge91, op 08 november 2013 - 16:03, zei:

Vroeger schaatste cloe ook, nu ze wat ouder is wandelt ze er heel fier door,en liefst van al gaat ze nog eens in de kattenbak zodat al die steentjes achteraf lekker in mijn natte vloer kleven ;)
Ohja, vreselijk vind ik dat!

Hier slieren ze er ook gewoon door. Enkel fluffy is zo braaf dat ze nooit op de vloer komt tot het weer droog ligt. :)

Op mijn kleerkast zitten ook kindersloten. Ze schuiven die gewoon open anders. In de kasten zitten ze ook wel graag. Vooral fluffy sluit ik nogal vaak op. Je verwacht dat minder van een kat van 6 dan van die jongere. Dan zie ik hub beiden, denk ok de kast kan toe. Wat later hoor ik dan soms een deur klapperen. Als ik dan open doe, tadaaa fluffy.

Bewerkt door Eibhlin, 08 november 2013 - 20:22.

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#18 Geplaatst 08 november 2013 - 21:16

Bekijk berichtjuleken, op 08 november 2013 - 20:01, zei:

Kasten vind ik ook regelmatig open...
Als ik dweil zitten/zaten ze buiten. Yvonne zit dus buiten in de tuin, en ons nieuwste katje is dan altijd zo onder de indruk dat ze achter het wasmachien kruipt tot alles opgedroogd is. Aangezien ik voor Yvonne de ganse dag door portier speel zie je dag nadat ik gekuist heb er weer niks meer van. Van het altijd maar naar binnen en buiten komen zie je op de vloer direct weeral overal opgedroogde natte kattenkussentjes.

Hier is dweilen eigenllijk ook een overbodige luxe ;). Met de 2 honden die oh zo graag in de modder gaan rollen en dan nog 6 katjes die ook binnen en buiten lopen en dan nog eens een deel kittens die eens op de verkeerde plaats gaan plassen, ja, soms vraag ik me af waarom ik er sowieso aan begin ;)

stareyedkitten
stareyedkitten
  • 1.385 berichten
  • 3 katten

#19 Geplaatst 08 november 2013 - 22:33

Bekijk berichtKaszi, op 08 november 2013 - 19:35, zei:

thanks ;-)

Bekijk berichtJoske123, op 08 november 2013 - 21:16, zei:

Hier is dweilen eigenllijk ook een overbodige luxe ;). Met de 2 honden die oh zo graag in de modder gaan rollen en dan nog 6 katjes die ook binnen en buiten lopen en dan nog eens een deel kittens die eens op de verkeerde plaats gaan plassen, ja, soms vraag ik me af waarom ik er sowieso aan begin ;)

Je moet eens 6 weken niet dweilen en dat zal je wel zien (en ruiken) waarom je er aan begint :p
[sharedmedia=core:attachments:101503]
“But I don't want to go among mad people,' Alice remarked. `Oh, you can't help that,' said the Cheshire Cat: `we're all mad here... I'm mad... You're mad.”

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#20 Geplaatst 09 november 2013 - 16:48

Bekijk berichtstareyedkitten, op 08 november 2013 - 22:33, zei:

thanks ;-)

Je moet eens 6 weken niet dweilen en dat zal je wel zien (en ruiken) waarom je er aan begint :p
En wie zegt je dat ik dat nu al niet doe? :p :p :p  heb je het niet geroken misschien toen je hier kwam? ;) O had je een verstopte neus :p :p :p

stareyedkitten
stareyedkitten
  • 1.385 berichten
  • 3 katten

#21 Geplaatst 09 november 2013 - 18:45

Bekijk berichtJoske123, op 09 november 2013 - 16:48, zei:

En wie zegt je dat ik dat nu al niet doe? :p :p :p  heb je het niet geroken misschien toen je hier kwam? ;) O had je een verstopte neus :p :p :p

Hahaha... nee, 'k denk dat ik zelf met een verstopte neus het gemerkt zou hebben hoor!
[sharedmedia=core:attachments:101503]
“But I don't want to go among mad people,' Alice remarked. `Oh, you can't help that,' said the Cheshire Cat: `we're all mad here... I'm mad... You're mad.”