Maar deze morgen wilde hij al na een uur terug een flesje melk en dan een uurtje later alweer ... 'k voelde al dat er iets niet goed zat.
Plots gaat hij naar z'n bakje en had daar diarree, het "liep" er gewoon uit. Het was echt wel meer dan een beetje diarree. Naar de da gebeld en we mochten om medicatie: 2 x 1/2 pillejte stormorgyl (omdat Nyah hier is vertrokken met giardia blijkbaar, dus voor alle zekerheid) - dan probiotica met één of ander melkachtige vloeistof en dan moest hij ook nog wat krachtvoer krijgen om zeker niet te flauw te worden. Ze wilde met zo'n klein kitten (zo ergens tussen de 5 en 6 weken) geen enkel risico nemen. Want zo'n kleintje heeft echt niet veel nodig!
Dus direct gegeven, maar het was allemaal zo verschrikkelijk slecht

Na een minuutje of 5 lag alles er terug uit. Overgeven, diarree, al de moeite om alles erin te krijgen van voor niets geweest.
Alé dus nog eens naar da, dit keer om een spuitje primperan en dan moesten we 2 uur later nog eens proberen om alles er opnieuw erin te krijgen

Dat is gelukt, na 5 minuten gaf hij weer een klein beetje over, niet veel en dat is voorlopig de laatste keer geweest.
Hij heeft terug al wat kip gegeten, met smaak zo te zien en ook wat melk gedronken. Hij heeft ook al terug gespeeld met z'n "broertjes" en "zusje". En daar ben ik al heel blij mee. Momenteel ligt hij goed te slapen en ik hoop dat de nacht ook wel mee zal vallen. Gelukkig slaapt hij bij mij zodat ik wel vlug in de gaten zal hebben als er iets verkeerd gaat.
.