Spring naar inhoud

- - - - -

Kleine tijger was goed ziek vandaag!

• Log in om te reageren
22 reacties op dit onderwerp
Ephiny
Ephiny
  • 4.874 berichten
  • 4 katten

#16 Geplaatst 09 november 2013 - 19:59

Oei... T is te hopen dat het nog een 'nawee' is, en dat het niet opnieuw begint... Maar hij geeft niet meer over nu?

En als je een katje echt wil adopteren, laat je je daardoor toch niet afschrikken zeker?
Those who don't believe in magic, will never find it

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#17 Geplaatst 09 november 2013 - 20:05

Hij geeft idd niet meer over, en voorlopig is hij weer terug in orde.

maar ik denk niet dat die adoptiouders hem daarvoor gaan laten gaan hoor, ze zijn ze al gek van, van toen hij nog maar 3 weken was, en hebben al van alles gekocht.
Maar een week of 2 terug, toen ze ook op bezoek kwamen, was tijgertje een dag of 2 ervoor ook heel slecht geweest. Toen was het echt wel erop of eronder. Gelukkig was alles terug in orde gekomen. En nu nog eens, het lijkt me zo raar. Maar ja, ik kan er ook niets aan doen hé.
't Is nochtans zo'n superlief ventje, weer zo eentje dat je zou zeggen, ik zal hem zelf houden... Maar ik ga hem wel missen als hij weg is. Gelukkig is duurt dat nog een tijdje.

Ephiny
Ephiny
  • 4.874 berichten
  • 4 katten

#18 Geplaatst 10 november 2013 - 19:17

Hoe is het ondertussen met hem, alles nog in orde?

En leuk dat ze zich al zo voorbereiden op zijn komst!
Ik denk trouwens dat er hier veel mensen zijn die opvangertjes liefst zelf willen houden :d. Ik durf er zelf niet aan beginnen gewoon, net zomin als ik op paginas ga kijken waar die lieverdjes een nieuwe thuis zoeken. Ik zou mezelf echt niet kunnen inhouden, vrees ik...

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#19 Geplaatst 10 november 2013 - 21:29

Deze nacht nog eens diarree gehad, maar deze morgen zag het al een ietsiepietsie beter uit. Hij speelt en hangt vooral het zotteke uit. Dus ja, ziek, ??? Voor de rest is hij vandaag nog niet op de bak geweest.

Zijn toekomstige ouders zijn  deze voormiddag hier geweest en ze hebben uiteindelijk beslist om het laatste opvangertje Richard ook te nemen. Vorige keer was dat al half en half afgesproken, de vrouw was al akkoord, maar de man moest nog een beetje worden bewerkt ;) We hadden hem dan ook niet meer ter adoptie gezet. Ze zullen wel met hun kleine kontje in de boter gaan vallen, gaan twijfel mogelijk hoor ;)
Alé, ze vertrekken dan met z'n tweeën en daar ben ik toch echt heel blij om.

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#20 Geplaatst 11 november 2013 - 12:32

Deze morgen was hij weer zijn eigen wilde zelf ;)

Maar het is nog altijd niet 100% in orde. Maar hij moet nog een paar dagen z'n medicamenten krijgen dus dat zal wel beteren hé

wea
wea
  • 6.113 berichten
  • 5 katten

#21 Geplaatst 11 november 2013 - 14:41

Leuk om te horen. Wat leuk dat ze met 2 vertrekken!
There is no point in arguing with cats as they always get what they want...

Ephiny
Ephiny
  • 4.874 berichten
  • 4 katten

#22 Geplaatst 11 november 2013 - 15:19

Super! En idd, leuk dat ze met twee gaan!

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#23 Geplaatst 11 november 2013 - 16:35

Ik voel me inderdaad altijd beter als ze met 2 vertrekken. Als er ééntje alleen vertrekt dan ben ik daar nog dagen mee bezig, van: zal het wel eten, is het niet bang, ...