Spring naar inhoud

- - - - -

"Veilig medicijn"

• Log in om te reageren
25 reacties op dit onderwerp
Inge91
Inge91
  • 12.578 berichten

#16 Geplaatst 13 november 2013 - 18:22

Cloe heeft weer wat minder last, zolang ik de pijnstiller kan uitstellen doe ik dat.
Binnen 14dagen moet ik sowieso naar de da en neem ik heel mijn lijstje mee, dan kan ik vragen wat het beste is in geval het echt nodig is.
In ieder geval allemaal heel erg bedankt al om mee na te denken, als jullie nog iets vinden mag je het altijd posten, ik kom hier regelmatig kijken

Geplaatste afbeelding

Ellen30
Ellen30
  • 129 berichten
  • 1 katten

#17 Geplaatst 13 november 2013 - 18:31

Fijn dat ze weer minder last heeft, ik hoop idd dat je het nog ff kan uitstellen met pijnstilling.

Inge91
Inge91
  • 12.578 berichten

#18 Geplaatst 13 november 2013 - 18:38

Hoop ik ook hoor Ellen, ik heb schrik als ik met pijnbestrijding zou beginnen,dat cloe daar dan heel suf van gaat worden, en mijn meisje alleen maar een hele dag zien liggen vind ik ook geen leuk vooruitzicht
Geplaatste afbeelding

sandrake
sandrake
  • 634 berichten
  • 3 katten

#19 Geplaatst 26 november 2013 - 20:53

Hoi Inge, heeft Cloe nog tandpijn? Heb je met je DA een goede oplossing kunnen vinden? Ik hoop het voor jullie. Groetjes, Sandra

Inge91
Inge91
  • 12.578 berichten

#20 Geplaatst 27 november 2013 - 11:51

Ik moet morgen naar de da maar de tandpijn is op het moment te doen ,alleen even last na het eten ,dus ik ga het gebruik van pijnstillers nog even proberen uit te stellen.
Lief dat je aan cloe denkt :flower:

Geplaatste afbeelding

Ellen30
Ellen30
  • 129 berichten
  • 1 katten

#21 Geplaatst 01 december 2013 - 17:33

Hoe is het bij de DA geweest? :)

Inge91
Inge91
  • 12.578 berichten

#22 Geplaatst 01 december 2013 - 20:44

We hebben de fortekor en clavaseptine gekregen, ik heb niks speciaal voor de pijn gevraagd omdat ze weer wat minder last heeft van haar tanden, als ze meer pijn zou krijgen mag ik bellen om iets op te halen, maar best zo lang mogelijk uitstellen.
Blijkbaar is er niks dat echt onschuldig is voor de nieren.
Ik moet elke 20 dagen naar de da dus we kunnen het goed opvolgen

Geplaatste afbeelding

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#23 Geplaatst 01 december 2013 - 23:21

Ik ben blij te lezen dat Cloe toch weer wat minder pijn heeft aan haar tandjes
Tandpijn is toch 1 van de vreselijkste pijnen die er zijn vind ik
Onzen diddl werd een heel andere poezel toen de tandjes waar hij last van had getrokken werden, je zag t manneke zo veranderen van de ene dag op de andere, had ik geweten dat hij er zoveel pijn van had dan had ik er al veel langer op gestaan om die tandjes te trekken, de dierenarts stelde het altijd maar uit omdat verdoving een groot risico inhoudt voor hem door zijn hart en ik was zo dom om naar hem te luisteren, k heb me daar achteraf keischuldig om gevoeld
Spijtig dat er voor nierpatiƫntjes blijkbaar weinig opties zijn voor pijnstilling
Geplaatste afbeelding

Inge91
Inge91
  • 12.578 berichten

#24 Geplaatst 02 december 2013 - 15:07

Cloe kan ook niet meer verdoofd worden om tanden te trekken, onze vorige da heeft 2jaar geleden een aantal tanden getrokken, maar ik denk dat het niet echt goed gebeurd is.
Ze heeft eigenlijk nooit goed geweest nadat de tanden gedaan waren.
Het probleem is dat ze toen al heel slecht op de narcose reageerde dus kon het niet nog eens laten doen.

Geplaatste afbeelding

sandrake
sandrake
  • 634 berichten
  • 3 katten

#25 Geplaatst 02 december 2013 - 21:49

Bekijk berichtInge91, op 01 december 2013 - 20:44, zei:

We hebben de fortekor en clavaseptine gekregen, ik heb niks speciaal voor de pijn gevraagd omdat ze weer wat minder last heeft van haar tanden, als ze meer pijn zou krijgen mag ik bellen om iets op te halen, maar best zo lang mogelijk uitstellen.
Blijkbaar is er niks dat echt onschuldig is voor de nieren.
Ik moet elke 20 dagen naar de da dus we kunnen het goed opvolgen

Gelukkig valt de tandpijn mee en wordt ze zo goed opgevolgd! Jammer van de tekortkomingen aan pijnstillers he. Veel succes verder maar ik heb het gevoel dat dat wel zal lukken! :cheer:

Inge91
Inge91
  • 12.578 berichten

#26 Geplaatst 03 december 2013 - 13:07

Nog eens bedankt Sandrake om het op te zoeken, moest ze toch iets nodig hebben,dan neem ik zeker de namen van de medicijnen mee naar de da :flower:
Geplaatste afbeelding