Spring naar inhoud

- - - - -

Dom, dommer, domst

• Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten
87 reacties op dit onderwerp
Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#1 Geplaatst 10 november 2013 - 15:27

Dom, stom, dommerik, hoe kunt ge zo stom/dom zijn? Als je ook maar een béétje luistert, dan stel je zo geen domme vragen,
Ge zijt echt oliedom, zo verschrikkelijk dom, zo dom zo verschrikkelijk dom dat het gene naam heeft,enz.,  ...

:censored: :censored: :censored: :catcurs :catcurs :catcurs

Moet er nog zand zijn???
:cry: :cry:

Bewerkt door Lut, 10 november 2013 - 15:28.

Evyke81
Evyke81
  • 3 katten

#2 Geplaatst 10 november 2013 - 15:32

Euh.... Verklaar je nader?
Geplaatste afbeelding
www.kattenopvangwaasland.com

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#3 Geplaatst 10 november 2013 - 15:41

Dat is wat ik nogal dikwijls over mijnen kop krijg......

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#4 Geplaatst 10 november 2013 - 15:51

Lut is dat b of j die zo'n dingen zegt?
Je laat je toch niet doen hoop ik?

Elena
Elena
  • 1.401 berichten

#5 Geplaatst 10 november 2013 - 17:10

Niet leuk als je dit zo vaak moet horen... En ook niet zo mooi als dat van je kinderen komt...

Nashota
Nashota
  • 17.996 berichten
  • 2 katten

#6 Geplaatst 10 november 2013 - 18:17

Wat erg, wat verschrikkelijk en in en in gemeen!!!!!!!!!
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

Ephiny
Ephiny
  • 4.874 berichten
  • 4 katten

#7 Geplaatst 10 november 2013 - 19:06

Sympathiek... Not!

Ik weet niet wie het zijn, maar mensen die dat soort dingen tegen je zeggen, kan je beter zoveel mogelijk links laten liggen (Maar ja, ik weet dus niet of dat zomaar kan)...
Spijt me voor je iiig!
Those who don't believe in magic, will never find it

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#8 Geplaatst 10 november 2013 - 19:27

Heel jammer dat je zoiets vaak te horen krijgt Lut, zoiets ondermijnt je zelfvertrouwen en raakt je ongetwijfeld in het diepst van je wezen. Anders zou je het hier niet neerpennen... Ik hoop dat je met de mensen die jou dit geregeld naar het hoofd slingeren, een gesprek kan hebben waarbij je duidelijk kan maken dat je die uitspraken niet meer duldt.  :hug: :hug: :hug:
Geplaatste afbeelding

Sabine2
Sabine2
  • 8.834 berichten
  • 4 katten

#9 Geplaatst 10 november 2013 - 20:08

Ocharme Lut, da's echt niet plezant om zoiets naar je hoofd te krijgen.
Ik ben het eens met wat Snoopy zegt, zeg tegen diegene die dat naar je hoofd slingert dat je het beu bent en dat je daar heel ongelukkig door wordt.
:hug: :hug: :hug:

Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw
The devil has work for idle paws :x
www.dendermondsezwervertjes.org

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#10 Geplaatst 10 november 2013 - 20:28

Bekijk berichtElena, op 10 november 2013 - 17:10, zei:

Niet leuk als je dit zo vaak moet horen... En ook niet zo mooi als dat van je kinderen komt...

't Is niet van de kinderen..........!

Moet ik er iets aan doen? Al dikwijls geprobeerd, maar dat is dan olie op het vuur...., hij herbegint dan opnieuw...! Het beste is van gewoon te zwijgen!
't Probleem is ook dat hij 10 minuten later weer doet alsof er niks gebeurd is...! Op reis was hij zo ook 10 minuten aan een stuk bezig omdat ik een klein straatje gemist had; nog geen 8 minuten later waren waar we wilden zijn (kasteel-hotel), en toen boog hij zich naar mij en  "allee, we gaan dat weer goed maken he", en hij wou me een kus geven. Toen ik daar geen goesting naar had en dat ook zei, dan was het weeral prijs; Ik heb toen wel heel hard geroepen dat ik geen olifantenvel had, en dat al die dingen die hij zei hard aankwamen...!  Die dag was wel helemààl naar de vaantjes!!
Wanneer ik iets niet begrijp, dan zit het er ook altijd op, precies als of ik dat nit "WIL" verstaan!!

Ik hoor iedereen weer zeggen dat ik dat niet pikken en weggaan van hem.
't Probleem waarom dit niet kan is dat ik enerzijns hem nog graag mag, en anderzijsd het financieel aspect!! Ik kan en mag niet meer werken (les geven dus), en ik geef een klein fortuin uit aan medische kosten....! Financieel ben ik dus total afhankelijk van hem ben...;
Leuk is het niet, ik voel me telkens zo down wanneer hij weer eens bezig is....
Zo moeilijk allemaal!

Bewerkt door Lut, 10 november 2013 - 20:29.

Inge91
Inge91
  • 12.578 berichten

#11 Geplaatst 10 november 2013 - 20:54

Ocharme Lut dat zal heel zwaar en moeilijk zijn, zeker als je om de een of andere reden afhankelijk bent van hem.
Ik begrijp niet wat hij daaraan heeft, het is toch veel leuker om een gelukkige vrouw te hebben. Kan je er niet over praten met hem en vraag eens aan hem hoe hij zich zou voelen als je de rollen omdraait.
Veel sterkte :hug: ik hoop dat het goed komt tussen jullie

Geplaatste afbeelding

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#12 Geplaatst 10 november 2013 - 21:05

Bekijk berichtInge91, op 10 november 2013 - 20:54, zei:

Ocharme Lut dat zal heel zwaar en moeilijk zijn, zeker als je om de een of andere reden afhankelijk bent van hem.
Ik begrijp niet wat hij daaraan heeft, het is toch veel leuker om een gelukkige vrouw te hebben. Kan je er niet over praten met hem en vraag eens aan hem hoe hij zich zou voelen als je de rollen omdraait.
Veel sterkte :hug: ik hoop dat het goed komt tussen jullie

Dat heb ik honderden keer  geprobeerd! Maar het veranderd niet...

Inge91
Inge91
  • 12.578 berichten

#13 Geplaatst 10 november 2013 - 21:09

Pfff....moet echt frustrerend zijn, op vakantie moet alles zeker ontspannend en fijn zijn.
Sorry hoor maar ik denk dat hij beter een spiegel neemt en zo effe kijkt wie de domste is.

Geplaatste afbeelding

ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#14 Geplaatst 10 november 2013 - 21:18

ach Lutje toch!

Het lijkt mij dat meneertje eens flink therapie nodig heeft. Dit kan zo niet hoor! Dit is gewoon psychische mishandeling en dat kan en mag zo niet doorgaan.

Je bent een hele  lieve en intelligente vrouw en hij heeft geen enkel recht om jou zo te behandelen.

Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#15 Geplaatst 10 november 2013 - 21:32

Als het inderdaad je man is die je dit keer op keer verwijt, en hij heeft er geen oren naar om te veranderen en die kwetsende commentaren te laten, dan denk ik inderdaad net als Ginnie dat hulp van buitenaf de beste optie is. Maar da's ook gemakkelijker gezegd dan gedaan: daar moeten beide partijen aan willen werken natuurlijk... Echt een heel moeilijke situatie waar je in zit  :(
Geplaatste afbeelding