Spring naar inhoud

- - - - -

Dom, dommer, domst

• Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten
87 reacties op dit onderwerp
ginnie
ginnie
  • 12.877 berichten
  • 13 katten

#61 Geplaatst 12 november 2013 - 23:00

en ik vind het ook niet dom van jou om het hier te schrijven. Je hart ergens kunnen luchten is goed
En dan leest hij het misschien, nou en? Misschien dat het dan ook nog eens doordringt waar hij mee bezig is

pas goed op jezelf Lut. Je bent het waard om goed te worden behandeld!

Geplaatste afbeelding
Groetjes van Wendy en de poezenbende

juleken
juleken
  • 7.984 berichten

#62 Geplaatst 12 november 2013 - 23:11

Hey Lut, ik heb het hier mee gevolgd hoor maar er niet op gereageerd. Ik persoonlijk zou dit niet op een forum zetten, maar dat ben ik, en ik ken mijn man goed genoeg om te weten dat hij er absoluut niet zou kunnen mee lachen moest ik zoiets doen. Soit, wij hebben niet de problemen die jij hier beschrijft, en iedereen reageert anders.
Ik wil je langs deze weg gewoon veel sterkte toewensen. Ik heb hier op ks al verschillende dingen gelezen die jij gepost hebt, en ook op mij kom je over als een lieve, intelligente en zorgzame vrouw. Ik hoop echt voor jou dat er een oplossing komt, want de bedoeling van een levenspartner is toch wel dat die jou het gevoel geeft dat je de tofste, liefste, slimste persoon in zijn leven bent. Nogmaals, veel sterkte.

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#63 Geplaatst 12 november 2013 - 23:15

Bekijk berichtElena, op 12 november 2013 - 13:13, zei:

Uiteindelijk vind ik het toch een beetje vreemd dit hier op het forum te gooien... Niet dat dat niet mag, maar je bent toch wel heel herkenbaar. Je foto prijkt hier op het forum, en je weet nooit wie meeleest... Misschien is het beter zoiets op een forum te zetten waar niemand je kent? Wat als iemand je man vertelt dat dat hier staat? Je zal er wel over nagedacht hebben, maar vergeet nooit dat mensen die dat willen op basis van al wat je hier schrijft, heel veel intieme info over je te weten komen...

als iemand het aan hem  verteld kan het een shockeffect geven...
En begint hij misschien eens na te denken over wat hij doet (zoals ginnie ook zegt hierboven).
Iemand die zich zo gedraagt zorgt er meestal voor dat hij/zij dat goed kan wegsteken voor de buitenwereld, ze zullen dat meestal doen als er niemand anders bij is en ze hun partner alleen bij hen hebben en tegenover derden/andere mensen zijn ze dan meestal meneer of mevrouw symphatiek van wie je nooit zou verwachten dat hij/zij zo iets zou doen met zijn/haar partner.
Dat is net hun sterkte en dat versterkt ook hun machtspositie tov de partner die het moet ondergaan, dat ze dat zo goed kunnen wegsteken van de buitenwereld, als de partner die het moet ondergaan er dan toch iets over zegt tegen iemand anders dan zal de andere persoon het meestal niet kunnen of willen geloven dat zoiets gebeurdt want dat kan toch niet dat een zo een symphatieke mens zoiets doet...
En daardoor kan hij/zij gewoon verder doen met zijn/haar bullenbakgedrag
Dus het zou niet persé slecht zijn als hij zou weten dat anderen nu ook eens weten wat hij doet ...
Ik dacht dat Lut misschien dat voor ogen had gehad toen ze het hier kwam posten.

Bewerkt door lathyrus, 12 november 2013 - 23:15.

Geplaatste afbeelding

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#64 Geplaatst 12 november 2013 - 23:15

Ach, lieve Lutje...net alles doorgelezen... :(

Ik ga volledig akkoord met Ginnie...op bepaalde momenten in het leven kan alles soms écht teveel worden...en dan wil je dit gewoon even kwijt :)

En volgens mij ook heel logisch dat je dan aan KS denkt...je bent hier al jaren actief, je hebt hier veel vrienden en voelt je hier echt "thuis"...ok het is een forum...maar intussen is dit waarschijnlijk al zoveel meer als een "gewoon forum waar je eens een vraag kan stellen"... :heart:

Zo voel ik het ook aan...dus heel normaal dat je op zo'n momentjes dit ook even van je af wil schrijven :hug: :hug:

Ik herken heel veel in jou verhaal...nu niet meer, dankzij Dirk...maar heb dit in het verleden ook meegemaakt :cry:

Ga hier niet mijn hele verhaal doen...het gaat hier om jou !!! :hug:

Weet dat je hier steeds welkom bent, lieve Lut !! En ik wens je echt het allerbeste toe !! Denk altijd eerst aan jezelf ! Je bent een heel lieve en sterke vrouw...en ik ben er zeker van dat jullie hier samen gaan uit geraken ! :hug:
Geplaatste afbeelding

HelpLuckyvinden
HelpLuckyvinden
  • 5.089 berichten
  • 2 katten

#65 Geplaatst 12 november 2013 - 23:23

Bekijk berichtlathyrus, op 12 november 2013 - 23:15, zei:

als iemand het aan hem  verteld kan het een shockeffect geven...

Ja, dat kan inderdaad Lathyrus op die manier uitdraaien.
Anderzijds is het ook mogelijk dat hij nog meer gefrustreerd raakt en Lut nog meer mag incasseren...

Is moeilijk in te schatten, niet mogelijk voor ons uiteindelijk.
Maar ben wel van mening : als Lut er zelf achter staat om dit op KS te delen en het helpt haar moet ze het zeker niet laten.

Elena
Elena
  • 1.401 berichten

#66 Geplaatst 12 november 2013 - 23:23

Oei, ik hoop dat je niet op mij doelt als je zegt dat je niet overdreef want ik geloof je volkomen. Alleen dacht ik aan mogelijke consequenties... Dat is het nadeel van internet, alles blijft er altijd jarenlang op staan, ook als de situatie misschien allang veranderd is, en je misschien spijt krijgt. Natuurlijk wil je je hart luchten bij mensen die je al wat kent, da's normaal. Da's dan weer het voordeel van een gesloten forum. Dit geldt overigens niet alleen voor jou, maar voor ons allemaal. Ik denk dat de meesten onder ons al ooit iets geschreven hebben dat ze daarna liever verwijderd zagen, en dat we ' in een emotionele bui' schreven. Ik heb dat vroeger ook al gedaan... Hoop dat je me het niet kwalijk neemt dat ik zo reageerde.

Bewerkt door Elena, 12 november 2013 - 23:27.

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#67 Geplaatst 13 november 2013 - 00:37

Bekijk berichtHelpLuckyvinden, op 12 november 2013 - 23:23, zei:

Ja, dat kan inderdaad Lathyrus op die manier uitdraaien.
Anderzijds is het ook mogelijk dat hij nog meer gefrustreerd raakt en Lut nog meer mag incasseren...

Is moeilijk in te schatten, niet mogelijk voor ons uiteindelijk.
Maar ben wel van mening : als Lut er zelf achter staat om dit op KS te delen en het helpt haar moet ze het zeker niet laten.

Dat is helemaal waar, dat het mogelijk is dat hij nog meer gefrustreerd raakt en Lut nog meer moet incasseren.
Niet mogelijk voor ons om in te schatten
Maar wel voor Lut
Dus toen ik las wat Lut had neergepend en ik eerst ook dacht van "oei, er zitten mensen die Lut kennen op het forum en ook hare man kennen en die gaan dat misschien tegen hem  gaan zeggen en dan gaat het misschien nog verslechten" dacht ik daarna dat ze er misschien toch een andere bedoeling mee had, de bedoeling dat het gewoon niet meer op een verdoken manier  zou kunnen gebeuren en hij zou doorhebben dat mensen het wisten wat hij doet en hij daardoor eindelijk ne keer zou doorhebben dat het niet hoort wat hij doet en hij daar moet mee stoppen.
En toen mensen kwamen zeggen tegen Lut dat het misschien niet zo goed was dat ze het was komen neerpennen dacht ik dat het misschien goed was om ook het andere mogelijke gevolg van het neerpennen van het verhaal even aan te halen.
Omdat het allebei mogelijk is hé en er misschien toch op voorhand nagedacht is over de mogelijke consequenties.
Ik hoop in ieder geval heel hard dat de toestand niet nog gaat verslechten
Geplaatste afbeelding

Carowlina
Carowlina
  • 8.184 berichten
  • 3 katten

#68 Geplaatst 13 november 2013 - 05:51

Ik heb deze nacht over jou gedroomd, Lut!
Ik heb gedroomd dat ik bij jullie was en dat hij weer lelijk tegen je deed. Ik ben er dan stevig tegenin gegaan en hij zweeg.
Echt een rare droom.
Misschien droomde ik het omdat ik het zo erg vind voor je. Je verdient beter!
Zoals ik in mijn droom tegen jou zei: je bent een geweldige vrouw en je bent zeker niet dom!

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#69 Geplaatst 13 november 2013 - 10:49

Bekijk berichtlathyrus, op 13 november 2013 - 00:37, zei:

Dus toen ik las wat Lut had neergepend en ik eerst ook dacht van "oei, er zitten mensen die Lut kennen op het forum en ook hare man kennen en die gaan dat misschien tegen hem  gaan zeggen en dan gaat het misschien nog verslechten" dacht ik daarna dat ze er misschien toch een andere bedoeling mee had, de bedoeling dat het gewoon niet meer op een verdoken manier  zou kunnen gebeuren en hij zou doorhebben dat mensen het wisten wat hij doet en hij daardoor eindelijk ne keer zou doorhebben dat het niet hoort wat hij doet en hij daar moet mee stoppen.
En toen mensen kwamen zeggen tegen Lut dat het misschien niet zo goed was dat ze het was komen neerpennen dacht ik dat het misschien goed was om ook het andere mogelijke gevolg van het neerpennen van het verhaal even aan te halen.
Omdat het allebei mogelijk is hé en er misschien toch op voorhand nagedacht is over de mogelijke consequenties.
Ik hoop in ieder geval heel hard dat de toestand niet nog gaat verslechten

Ik ben inderdaad heel bang aan het worden dat dit via via via toch aan zijn oren gaat komen... .
Geloof me echt, hij zou zo heel kwaad zijn en zou 100% zeker niet meer verder willen met mij....! "Dit is het einde", ik hoor het al zeggen...
Ik droomde er ook over, en ben nu echt bang dat het uitkomt...8 Er is immers een neef die hier af en toe een komt lezen waar het over katjes staat. Stel je voor dat die ineens mijn fofo herkent; en dan via mijn profile bij dit topic komt :scared: ; ik mag er niet aan denken...

Allemaal heel erg en van harte bedankt!!! Ik ga zeker sommige gesugereerde manieren uitproberen! Maar dat iemand dit onder zijn neus schuift, dat zou total het omgekeerde te weeg brengen dan wat enkelen denken... .
Nu, gelukkig zie ik hem nog heel graag, 't is dus het proberen waard! Garanties heb ik echter niet....

Pixel, ik stuur je nu een pm

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#70 Geplaatst 13 november 2013 - 10:52

Verander sowieso je profielfoto al Lut, dan zal het al niet direct "op het zicht" opvallen... Hopelijk inderdaad geen extra troubles hierdoor...
Geplaatste afbeelding

Elena
Elena
  • 1.401 berichten

#71 Geplaatst 13 november 2013 - 10:56

@Lut: vraag gewoon dit onderwerp HELEMAAL te verwijderen. Dit wordt niet vaak gedaan, maar dit keer moet het maar, dat kost ze niets van moeite en beschermt jou.

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#72 Geplaatst 13 november 2013 - 11:05

Bekijk berichtElena, op 13 november 2013 - 10:56, zei:

@Lut: vraag gewoon dit onderwerp HELEMAAL te verwijderen. Dit wordt niet vaak gedaan, maar dit keer moet het maar, dat kost ze niets van moeite en beschermt jou.

Goeie raad, dankjewel :b
Ik heb dit verzoek net naar Pixel gestuurd! Hopelijk begrijpt ze mijn situatie...

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#73 Geplaatst 13 november 2013 - 13:49

Bekijk berichtElena, op 13 november 2013 - 10:56, zei:

Dit heb ik deze voormiddag gevraagd aan Pixel, hopelijk komt ze nog op ks vandaag.
Ik heb  toch mijn foto en onderschrift veranderd, is voorlopig beter zo!
Ik wil nog een ding toevoegen nl dat hij superinteligent is, maar ik natuurlijk niet

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#74 Geplaatst 13 november 2013 - 19:39

Iedereen is intelligent op zijn manier. ;)

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#75 Geplaatst 13 november 2013 - 21:21

Bekijk berichtLut, op 13 november 2013 - 13:49, zei:

Ik wil nog een ding toevoegen nl dat hij superinteligent is, maar ik natuurlijk niet

volgens hem bedoel je dan...
Meiske toch, laat u dat toch niet wijsmaken
Ge zijt niet dom
Als ge dom zou zijn dan zou je geen jaren aan een stuk lesgegeven hebben toch en zou je geen mooi diploma behaald hebben indertijd.
En als je dom zou zijn dan zou je daarbovenop ook niet nog een huishouden runnende gehouden hebben en zou je ook niet voor je gezin kunnen zorgen hebben zoals je gedaan hebt.
Je bent niet dom.
En stel dat hij toch intelligenter zou zijn dan jou op gebied van IQ, wat wil dat nu zeggen?
So what?
Op gebied van EQ zit er blijkbaar in heel zijn lijf nog niet zoveel in dan in jouw pink
Je bent niet veel met een groot verstand als je niet weet hoe om te gaan met de belangrijkste mensen in je leven en je niet weet hoe je de relatie met je partner in goeie staat kan houden
Hij zou beter wat minder noten op zijne zang hebben en hij zou zijn pollekes moeten kussen dat je al die zever slikt en verdraagt en je bij hem blijft.
Hij kan godverdikke nog niet voor zichzelf zorgen als ik het me goed herinner en heeft daar iemand anders voor nodig om de noodzakelijke dingen voor hem te doen.
Niks om fier op te zijn als je t mij vraagt en al zeker geen reden om hoog van de toren te blazen tegen jou.
Laat je toch aub aub aub niet wijsmaken dat je dom bent of op gelijk welke manier dan ook minder bent dan hem !!!
Geplaatste afbeelding