Spring naar inhoud

- - - - -

Hoeveel katjes

• Log in om te reageren
20 reacties op dit onderwerp
MayaBlue
MayaBlue
  • 2.495 berichten
  • 5 katten

#16 Geplaatst 12 november 2013 - 18:42

Kriebelt precies een beetje naar Ragdoll :d :catrollover

Dorothea
Dorothea
  • 1.786 berichten
  • 3 katten

#17 Geplaatst 12 november 2013 - 18:52

Als je op een duplex woont van 100 vierkante meter en je voorziet ook ligplaatsen in de hoogte, dan lijkt het me geen probleem om drie katjes in huis te nemen. Denk in 3D zoals je katjes en dan komt dat wel in orde. :)

Tvef
Tvef
  • 1.175 berichten
  • 2 katten

#18 Geplaatst 12 november 2013 - 19:00

Bekijk berichtDorothea, op 12 november 2013 - 18:52, zei:

Als je op een duplex woont van 100 vierkante meter en je voorziet ook ligplaatsen in de hoogte, dan lijkt het me geen probleem om drie katjes in huis te nemen. Denk in 3D zoals je katjes en dan komt dat wel in orde. :)

Jep hier op't kattenforum leert ge wel wat bij … heb naast de hoge kast al een tafeltje gezet zodat ze een aanloopje hebben om erop te springen
bij de ovenkast/ijskast kast staat ook een opstapje en dat gebruikt de Finn al goed om via de chauffage erop te springen.
ik heb hier twee trappen heel leuk om op te krossen.

en Elin die gaat boven liggen als ze rust nodig heeft

Dorothea
Dorothea
  • 1.786 berichten
  • 3 katten

#19 Geplaatst 12 november 2013 - 19:03

Het feit dat je in een duplex woont, maakt het ook extra leuk voor de katjes. Die trap, twee verdiepen,... is ook al verrijking op zich.

Wil dit nu zeggen dat er een derde bij komt? :)

jacob
jacob
  • 818 berichten
  • 5 katten

#20 Geplaatst 13 november 2013 - 10:31

Sinds gister hier een derde coon bij, ze hebben ook zo'n 100 vierkante meter ter beschikking. In de living staan 1 petfun krabpaal en 1 van katzen deko,met krabton. In de keuken hangt een wandhangmat aan de muur en staat een kleinere katzen deko voor 1 kat, op koelkast ligt een kussen en in berging staat kleinere krabpaal en een mandje. Nu het koud wordt zullen ze de berging niet zo vaak meer gebruiken om te slapen enkel omdat de kattenbakken er staan.
'S nachts mogen ze mee naar boven. Op slaapkamer is er een soezelhoekje met 2 mandjes en groot sisaltapijt, andere kant staat een grote mand en in de traphal ligt een groot kussen.
Ik denk als er voldoende slaapmogelijkheid is, dit wel voldoende is hoor. Ben in catteries geweest waar het kleiner is en de kattengroep.veel groter.

Tvef
Tvef
  • 1.175 berichten
  • 2 katten

#21 Geplaatst 13 november 2013 - 10:36

Bekijk berichtDorothea, op 12 november 2013 - 19:03, zei:

Het feit dat je in een duplex woont, maakt het ook extra leuk voor de katjes. Die trap, twee verdiepen,... is ook al verrijking op zich.

Wil dit nu zeggen dat er een derde bij komt? :)
De kans is groot ja :d