Spring naar inhoud

- - - - -

poezeltjes in de slaapkamer

• Log in om te reageren
33 reacties op dit onderwerp
Jo'ke
Jo'ke
  • 3.488 berichten
  • 2 katten

#31 Geplaatst 13 november 2013 - 13:43

Hier mogen ze ook op de slaapkamer.

De eerste twee nachten hebben we hen niet gezien of gehoord.
Sinds maandagavond kwamen ze eerst wat spelen op de kamer.
Nadien kwamen ze naar het hoofdeinde gekropen en legde ze hen tegen ons hoofd.

Vorige nacht weer het zelfde tafereel. S'ochtends liggen ze enorm schattig te wezen :)

| Yesterday Is History Today Is A Gift Tomorrow Is Mystery |

chatoela
chatoela
  • 4.811 berichten
  • 8 katten

#32 Geplaatst 13 november 2013 - 13:51

Bekijk berichtJo, op 13 november 2013 - 13:43, zei:

Hier mogen ze ook op de slaapkamer.

De eerste twee nachten hebben we hen niet gezien of gehoord.
Sinds maandagavond kwamen ze eerst wat spelen op de kamer.
Nadien kwamen ze naar het hoofdeinde gekropen en legde ze hen tegen ons hoofd.

Vorige nacht weer het zelfde tafereel. S'ochtends liggen ze enorm schattig te wezen :)

Dat is zo zalig hé, samen met je katjes in bed liggen...

Geplaatste afbeelding

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#33 Geplaatst 13 november 2013 - 15:45

Bekijk berichtlathyrus, op 13 november 2013 - 01:29, zei:

hier slapen ze alle 4 bij mij, ik slaap heel slecht sowieso maar soms is dat nog slechter doordat de poezels erbij liggen, als ze het in hunne kop krijgen om op mijn hoofd te gaan zitten of daar op te staan trappelen dan ben ik natuurlijk wakker, of er begint er eentje te mekkeren voor aandacht omdat hij/zij geen zin meer heeft om te slapen of er komt er eentje aangedraafd met een lawaaierige ritselbal...
Maar meestal zijn ze toch wel braaf nu en willen ze ook gewoon meeslapen en hebben zij dan last van mij en mijn slecht slapen :lachen:  omdat ze heel graag onder t dekbed kruipen en tegen mij aanliggen en als ik dan wakker word en moet opstaan om wat rond te lopen (als ik teveel pijn heb) of als ik naar toilet moet tja, dan zijn zij natuurlijk ook wakker en wie dan achteraan tegen mijn benen ligt moet dan ook opstaan zodat ik toch vanonder t dekbed geraak...
Ik doe gewoon geen oog dicht als de poezels niet bij mij liggen, ik zou niet meer zonder kunnen als ik ga slapen
Ik vind dat het allerleukste moment van de dag, als ze al spinnend en knorrend bij mij onder t dekbed schuiven en zich dan lekker dicht tegen mij aanvlijen, ik geniet daar heel hard van van die momenten
En s morgens wakker worden en dan zo vier slaapkoppen vanonder t dekbed zien komen maakt mijn dag direct helemaal goed

Ja, mijne ook. Als ik wakker word met een kat naast mij (of meerdere rond mij), sta ik met een glimlach op!

Carolientjee
Carolientjee
  • 133 berichten
  • 2 katten

#34 Geplaatst 14 november 2013 - 10:40

Bekijk berichtSedes, op 13 november 2013 - 09:08, zei:

De afgelopen 2 ochtenden heeft m'n kat m'n haar beginnen te wassen :gek:
En daarna zit ze erop :louche:

Haha, Noodles heeft dit vannacht ook bij mij gedaan... lekker!!!

Ik begin er aan gewend te raken om met mijn katten in bed te liggen en zij ook!!
Ik begin hier echt van te genieten en kan het mij al niet meer voorstellen om zonder hun te slapen!! <3