Nu heb ik al een vraagje en voel me al vrij lastig..
Snickers heeft al een paar daagjes diarree. Ik dacht dat dit zou komen door de stress van de verhuis van de cattery naar hier. Maar sinds vandaag is het erger geworden. Heel plat en enorm stinken..
Nu kregen ze bij de cattery RC kitten. Deze krijgen ze hier uiteraard ook nog maar omdat ik een graanvrije brok wou ging ik voor Acana.
Ik ben dit vanaf zondag beginnen mengen onder de RC. Heel kleine beetjes stuk of 10 brokjes, elke keer als ze droogvoer kregen.
Zou dit van de Acana kunnen komen? Acana eten ze het beide heel graag, dacht omdat dit geen gekende brok was ze hun neus zouden ophalen maar nee hoor!
Caramel heeft nergens last van en heeft hele mooie drollen.
Nu heb ik met de cattery het er ook over gehad en zij raad aan te stoppen met de Acana tot hij terug helemaal in orde is. Moest het erger worden stelt ze voor ook tijdelijk te stoppen met de carnibest.
Carnibest en RC zijn ze al gewoon van in de cattery. Acana was nieuw maar dus nog maar zeer beperkt gegeven.
Als hij nu terug beter is welke verhouding van RC en Acana zou ik dan best starten? 90% en 10% of anders?
Ik heb al bang dat ik te voorbarig wou zijn met het gewoon maken aan de Acana. En dat hij door mij dus de diarree heeft .
Zou ik misschien iets van probiotica kunnen gaan halen om zijn darmpjes wat op orde te stellen?
Verder is hij heeel speels en heeft een gezonde eetlust

Ben beetje ongerust hoor