Poezenoppas
#1 Geplaatst 13 november 2013 - 10:36
Nu ben ik thuis tem zondag. Maandag moet ik opnieuw werken en dit voor 3 d waarna ik opnieuw 2 d thuis ben. Ik heb geen partner dus moet alles zelf regelen.
Nu overweeg ik om volgende week dagelijks een kattenoppas te laten komen. Die komt dan uurtje langs om te kijken hoe het gaat. Ze zitten 6,5 uur alleen.
Nu vraag ik me echter af of dit meer stress teweeg zal brengen want het is iemand die ze niet kennen??
#2 Geplaatst 13 november 2013 - 10:43
#3 Geplaatst 13 november 2013 - 11:10
#4 Geplaatst 13 november 2013 - 11:24
#5 Geplaatst 13 november 2013 - 12:39
ze leren elkaar nog maar pas kennen
zolang er geen haren in de lucht vliegen bij een serieus gevecht is er in mijn ogen geen probleem
beetje bij beetje gaan ze het nieuwe indringertje wel leren kennen en aanvaarden
ik zou wel maken dat het meeste "breekbare" en "dierbare" weg gestopt zit, en maken dat ze geen ongelukken kunnen doen, want kittens kruipen nog overal in en op
en ze genoeg speeltjes geven om zich bezig te houden
maar anders zou ik ze gewoon hun gang laten gaan, en ze laten wennen aan elkaar en aan jouw werkritme, zonder tussendoor een vreemde oppas te laten komen checken
het is tenslotte nog vier dagen eer je terug moet gaan werken op maandag hé
als je er echt niet gerust in bent, kan je ze dan niet in een aparte ruimte laten, tot je terug thuis bent?
#6 Geplaatst 13 november 2013 - 13:34
Een vreemd is idd opnieuw stress he.
Mijn kostbare en breekbare spullen staan reeds in de kast