Spring naar inhoud

- - - - -

wat is de favoriete knuffelplaats van jullie kat(ten)?

• Log in om te reageren
12 reacties op dit onderwerp
Nele
Nele
  • 4.789 berichten
  • 8 katten

#1 Geplaatst 13 november 2013 - 15:46

de vraag is duidelijk, waar knuffelt jouw kat het liefst/meest?

Veyron knuffelt het liefst op mijn schoot op het toilet, dan geeft hij zich volledig!!!

Gust knuffelt het liefst op bed, en in de zetel voor de tv.

Nikita knuffelt het liefst en het meest in de zetel in de veranda (als ik aan laptop zit)

Filou knuffelt het liefst in de zetel voor de tv.

Jules knuffelt het liefst in de keuken, en dan liefst op het aanrecht (waarschijnlijk in de hoop dat hij iets zal krijgen ;) )

Cooper knuffelt het liefst op bed, en op de livingtafel.

Diaz knuffelt het liefst boven, het is ook enkel als hij boven is dat hij spint.

Mollie knuffelt overal :)

Hebben jullie katten ook hun eigen favoriete plaatsje?
Geplaatste afbeelding

wendyv123
wendyv123
  • 4.414 berichten
  • 3 katten

#2 Geplaatst 13 november 2013 - 16:09

Sookie is mijn speed-dater... die komt heel intens haar knuffels halen als ik in de zetel zit, of op een stoel, of op toilet en moet dan nadien rap even bijten en dan is het gedaan ofwel is ze weg, spelen. Ze is nog heel erg actief en blijft nooit lang op één plaats.

Isabella komt 's avonds langs mij liggen op de zetel en eist haar knuffels op met een specifiek gemiaauw, ik moet dan ook over haar buikje wrijven en duwt echt mijn hand tussen haar benen :louche: :louche: Als ze genoeg heeft, gaat ze terug op de krabton liggen.

Lowie komt meestal 's morgens zijn knuffels halen in de badkamer, hij kan dan zo heel erg triest kijken ofwel jammert hij... dan heeft hij knuffels en aandacht nodig

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#3 Geplaatst 13 november 2013 - 16:19

De meeste komen meestal knuffelen in bed. Behalve Belle, niet knuffelt met niemand.
De kleine opvangertjes komen de dag door om knuffels vragen.

Geen van allen komt bij ons op de schoot, in de zetel  knuffelen, raar maar waar ;)

Marjananas
Marjananas
  • 2.897 berichten
  • 4 katten

#4 Geplaatst 13 november 2013 - 16:29

Hier komen ze eigenlijk allemaal knuffelen op alle plaatsen...  Lies kan wel post vatten langs mijn zij in de zetel en er uren blijven liggen.  Dan begint ze uit zichzelf te ronken. :)   Bas kan soms echt mijn schoot komen opeisen, dan moet en zal ze op mijn schoot liggen.  Desnoods op mijn boek, op de laptop of de i-pad.
Pixie, de kat van mijn vriend is een ander paar mouwen.  Zij is een opportunistische kat en zal zelden zomaar komen knuffelen, ze doet dit alleen als ze iets gedaan wil krijgen van mij.  Haar buiten laten, eten/snoepjes geven etc...  Op het bed ook wel eens maar ik probeer me niet te hard te laten verleiden door haar want ze is eigenlijk behoorlijk een valse kat en kan soms zomaar ineens uithalen als het haar niet zint.  Van het ene moment op het andere heeft ze er genoeg van en laat dit dan duidelijk merken.  Daar ben ik niet aan gewend... :catscratchhead
Groetjes van Marjan en pootje van Lies, Bas, Minne en  Pixie.
  Duizenden jaren geleden werden katten aanbeden als goden. Katten zijn dit nooit vergeten...

Kegi
Kegi
  • 1.341 berichten
  • 2 katten

#5 Geplaatst 13 november 2013 - 17:01

De enigste plaats waar Smeagel komt knuffelen is bij mij in bed...

Kiera&Tiffan
Kiera&Tiffan
  • 652 berichten

#6 Geplaatst 13 november 2013 - 17:11

Flame knuffelt graag op de zetel. :d Dan komt ze zelf naar mij toe en gaat op mij liggen zodat ik haar moet aaien ;)

Nivo
Nivo
  • 6.365 berichten
  • 1 katten

#7 Geplaatst 13 november 2013 - 17:13

Met Sjors kan ik overal knuffelen, hij is een echte goeie peer en laat alles met zich doen :)
Vind het vooral erg fijn dat hij zich helemaal overgeeft als ik gehurkt zit en hem met zijn voorpoten over mijn benen hang, heerlijk over zijn lange gespierde lijf kan wrijven en zijn hoofd non stop kan zoenen :love: hij bied ook zijn hoofd aan om gezoend te worden..... ik ben denk ik verliefd op hem :love:

Silver (sattie) is ook altijd wel in voor een knuffel, maakt hem ook niet uit waar.
Als ik in de zetel zit ploft hij zijn eigen neer op me en kan hem dan als een baby op zijn rug vasthouden en zoenen :love4:

Mickey poes is ook een grote vrijkont, een beetje een sm poes :x hoe ruiger hoe beter :rolleyes:
ze is wel een beetje argwanend als je zelf zin hebt om haar eens te knuffelen maar als je in bed ligt komt ze gelijk mee onder de dekens en houd je wat haar betreft uren wakker om overal gekneed te worden. Wat je ook heerlijk met haar kan want ze is een zachte pudding :lol2: Op schoot komt ze niet wel tegen je aan liggen in de zetel waar ze je dwingt om ruig geaaid te worden :p

Oscar..... pfffff die plakt de hele dag aan je waar dan ook. Klimt direct op me niet voor een knuffel maar gewoon om te plakken. Zoenen wilt hij niet maar hij is dan wel een slap lappen popje die je bijna niet voelt omdat hij zich zo helemaal aanpast aan jou rondingen, hij kan zich lijkt wel gewichtloos maken :onzeker: geen vaste plekken voor hem wel vind je hem altijd vast boven op me in bed.

sorry laatste keer

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#8 Geplaatst 13 november 2013 - 17:22

Hier komen ze allemaal in de zetel vooral knuffelen. Soms fluffy in mn bed als ze wakker word 'smorgens. Loki wil ook wel graag komen knuffelen als ik op de wc zit maar dat vind ik nu niet zo ideaal. Zit je daar met zo een giga kat op de wc. :p

Tvef
Tvef
  • 1.175 berichten
  • 2 katten

#9 Geplaatst 13 november 2013 - 17:42

Elin gaat enkel voluit op bed, dan mag ik zelfs haar buik aaien en das een unicum want mijn madam is heel eigenwijs
Finn die ligt een ganse nacht naast mij , steekt zen neus in men haar voor een knuffel en komt die in de zetel ook geregeld opeisen, zijn favoriete plek weet ik nog niet exact, maar het is mijn lieve zwarte knuffelbeertje …

sonia63
sonia63
  • 82 berichten

#10 Geplaatst 13 november 2013 - 22:23

Ziva wil overal geknuffeld worden. Nu op het moment zit ik voor pc en de kat op schoot en dan komt hij regelmatig een kopje geven voor hem te aaien.
Dit is geen kat maar een knuffelbeer,zo leuk :goofy: . Wat hij ook doet is in mijn nek komen liggen als ik voor de pc zit ,lekker warm :catsleepy .Of op de pc dat is ook een optie.In de zetel ligt hij op mijn buik.Hij zal nooit alleen gaan liggen in de zetel ,ik moet erbij zijn. Ik ben zo zot van dat beestje ni normaal :jump: .

stareyedkitten
stareyedkitten
  • 1.385 berichten
  • 3 katten

#11 Geplaatst 13 november 2013 - 22:29

Lily: waar ik ook zit of lig, ze wilt altijd op mijn schoot, rug, nek....liggen.
Léon: een paar keer per dag, meestal 's avond of 's nachts komt hij om knuffeltjes vragen in de zetel of in bed.
Nyah: idem als Lily. Het stoort haar ook niet om bovenop Lily te gaan liggen als die op mijn schoot ligt. We vormen dan een stapeltje.
[sharedmedia=core:attachments:101503]
“But I don't want to go among mad people,' Alice remarked. `Oh, you can't help that,' said the Cheshire Cat: `we're all mad here... I'm mad... You're mad.”

chanatas
chanatas
  • 5.503 berichten
  • 3 katten

#12 Geplaatst 13 november 2013 - 22:29

Hier over het algemeen in bed!! Maar enkele keren ook wel eens op schoot als ik op de bank zit, of op de wc wil ze ook nog wel eens knuffelen haha...Maar haar favo slaapplek is mn bed en ja tevens knuffelt ze daar ook graag.
Geplaatste afbeelding

Nele
Nele
  • 4.789 berichten
  • 8 katten

#13 Geplaatst 13 november 2013 - 22:33

blijkbaar is het toch typisch dat ze een favoriete plaatsje hebben om te knuffelen :)

ikk had daar eerder eigenlijk nooit bij stilgestaan, maar twas doordat Veyron terug op mijn schoot wou toen ik op het toilet zat, en hij krult zich dan echt in alle bochten, dat ik er eens begon over na te denken en benieuwd was of het bij jullie ook zo is :)
Geplaatste afbeelding