Spring naar inhoud

- - - - -

puzzelen met Balou

• Log in om te reageren
9 reacties op dit onderwerp
chanatas
chanatas
  • 5.503 berichten
  • 3 katten

#1 Geplaatst 13 november 2013 - 22:07

Balou bewaakt de puzzelstukjes
20131112_171056.jpg
20131112_171243.jpg
20131112_171030.jpg

En nog 2 filmpjes...weet niet hoe ik hier direct het fimpje op krijg.
Ze vond het een heel leuk spelletje om de stukjes van tafel te laten vallen
http://nl.tinypic.com/r/20sx4pv/5

Achteraf gezien niet zo slim dat ik dat gedaan heb...want vervolgens gebeurde dit...
http://nl.tinypic.com/r/xkrfrp/5

Bewerkt door chanatas, 13 november 2013 - 22:22.

Geplaatste afbeelding

juleken
juleken
  • 7.984 berichten

#2 Geplaatst 13 november 2013 - 22:09

Tja, zo geraakt een mens zijn puzzel niet af he! :lachen:  Ze weten toch altijd nét daar te gaan zitten waar ze in de weg liggen :lachen:

chanatas
chanatas
  • 5.503 berichten
  • 3 katten

#3 Geplaatst 13 november 2013 - 22:16

Bekijk berichtjuleken, op 13 november 2013 - 22:09, zei:

Tja, zo geraakt een mens zijn puzzel niet af he! :lachen:  Ze weten toch altijd nét daar te gaan zitten waar ze in de weg liggen :lachen:

Nou dat viel mee gelukkig...want had al een zootje puzzelstukjes uitgezocht die bij elkaar hoorde...dus die doos was voor later, maja die doos zal er nog wel een tijd staan vrees ik, 1500 stukjes...dus ze zal vast nog wel roet in het eten gooien...zolang ze maar niet de puzzel van tafel afgooid haha.
Geplaatste afbeelding

juleken
juleken
  • 7.984 berichten

#4 Geplaatst 13 november 2013 - 22:50

Wie weet kom je op een dag thuis en heeft Balou de puzzel voor jou gemaakt :goofy:

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#5 Geplaatst 13 november 2013 - 22:56

:lachen: 't Is eens een andere manier om te puzzelen :d

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#6 Geplaatst 13 november 2013 - 23:00

'k zag het al aankomen om eerlijk te zijn ;)

Ik puzzelde vroeger ook graag, maar 'k ben daar maar mee gestopt want uiteindelijk had ik zo een deel stukjes met tandensporen ;)

Het zelfde van breien, ik vond dat vroeger ontspannend en nu kan ik dat niet meer doen zonder plots één van de kittens mee te breien, die hangen altijd in de wol ;)

chanatas
chanatas
  • 5.503 berichten
  • 3 katten

#7 Geplaatst 13 november 2013 - 23:08

@Joske...ik zag het ook al aankomen haha..begin dit jaar ook een puzzel gemaakt en toen nog 2 katten. Taco liep altijd weg met de stukjes in zn bek en Balou deed precies hetzelfde als hier op het filmpje..zoveel mogelijk stukjes van tafel afgooien. Ach eindelijk iets gevonden wat Balou leuk vind. Maar mocht ik een nachtje weggaan dit keer maar wel iets erover heen leggen (vorige keer hadden ze een deel van mn puzzel gesloopt haha).

@juleken...nou dat zou wat zijn he, dan is ze wel echt de slimste kat ter wereld:P
Geplaatste afbeelding

blubje
blubje
  • 1.694 berichten
  • 3 katten

#8 Geplaatst 14 november 2013 - 15:15

Hier ook een puzzelfanaat!
vooral de puzzels van Van Haasteren (heb er een stuk of 30 nu)

Met mijn schatjes in huis te halen kon ik gewoonweg niet meer puzzelen, want ze zwierden alles op de grond,
hem laten liggen was absoluut not done,
maar ik heb sinds kort de oplossing gevonden :

Geplaatste afbeelding

heb er zo eentje en een hele grote (voor de grotere puzzels van 2000 stukjes of meer)
en nu kan ik met veel plezier terug genieten van het puzzelen zonder mij zorgen te maken of er stukjes verdwijnen 's nachts

misschien ook een ideetje voor jou?

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#9 Geplaatst 14 november 2013 - 15:47

Ze doet dat heel goed :thumb:

chanatas
chanatas
  • 5.503 berichten
  • 3 katten

#10 Geplaatst 14 november 2013 - 20:55

Bekijk berichtblubje, op 14 november 2013 - 15:15, zei:

Hier ook een puzzelfanaat!
vooral de puzzels van Van Haasteren (heb er een stuk of 30 nu)

Met mijn schatjes in huis te halen kon ik gewoonweg niet meer puzzelen, want ze zwierden alles op de grond,
hem laten liggen was absoluut not done,
maar ik heb sinds kort de oplossing gevonden :

Geplaatste afbeelding

heb er zo eentje en een hele grote (voor de grotere puzzels van 2000 stukjes of meer)
en nu kan ik met veel plezier terug genieten van het puzzelen zonder mij zorgen te maken of er stukjes verdwijnen 's nachts

misschien ook een ideetje voor jou?

Kun je daarop een puzzel maken van 2000 stukjes? En dan gewoon dichtdoen als je er mee stopt ff? Ik heb hier namelijk wel een puzzelmat (nog nooit gebruikt, maja gekocht na mn eerste puzzel van 1000 stukjes), alleen is die dus voor 1000 stukjes en mijn puzzel is nu 1500 stukjes, dus daar kan ik hem niet op maken. Tot nu toe laat Balou het nog met rust, maja ga morgen een nachtje weg en dan zit Balou snachts opgesloten (naja ze mag niet naar buiten dan), normaal geen probleem, want snachts slaap ze altijd bij me...maja als ze niet naar buiten mag wilt ze juist he, dus dan kan het wel zo zijn dat ze de boel inclusief mn puzzel gaat afbreken haha. Waar heb je dat gekocht?
Geplaatste afbeelding