Spring naar inhoud

* * * - - 1 stemmen

Achterpoten verlamd na aanrijding

• Log in om te reageren
54 reacties op dit onderwerp
Kiera&Tiffan
Kiera&Tiffan
  • 652 berichten

#16 Geplaatst 14 november 2013 - 19:20

Veel sterkte hoor!! Ik duim ervoor dat het maar tijdig is. :geluk:

juleken
juleken
  • 7.903 berichten

#17 Geplaatst 14 november 2013 - 19:52

Erg om te moeten meemaken, ocharme het katje toch.
Maar ik ben blij dat je ks ontdekt hebt, want je zit hier duidelijk op de goede plek voor raad en advies.
Ik heb hier gelukkig geen ervaring mee, maar heb het verhaal van Mellemeis van in het begin gevolgd, en zij is echt wel een ervaringsdeskundige hoor :)  Ik hoop dat het goed met Kaaro! :hug:

Inge91
Inge91
  • 12.485 berichten

#18 Geplaatst 14 november 2013 - 21:07

Veel sterkte, ik hoop dat Kaaro binnen enige tijd weer vrolijk kan rondhuppelen
Geplaatste afbeelding

Kyetje
Kyetje
  • 741 berichten
  • 2 katten

#19 Geplaatst 14 november 2013 - 22:32

Ik wens je heel veel sterkte! Niet opgeven!

Mauricke
Mauricke
  • 5.496 berichten
  • 4 katten

#20 Geplaatst 15 november 2013 - 09:12

Heel veel beterschap. :hug:  Hopelijk volgt er goed nieuws. :duim:
:catwalk Als een dakloze kat kon spreken zou ze waarschijnlijk zeggen: "geef me een schuilplaats, voedsel, gezelschap en liefde en ik zal je kameraadje voor het leven zijn". :catwalk

juleken
juleken
  • 7.903 berichten

#21 Geplaatst 18 november 2013 - 23:41

Hoe gaat het nu ondertussen?

wea
wea
  • 6.113 berichten
  • 5 katten

#22 Geplaatst 19 november 2013 - 09:40

Mijn kat had na een zware rugoperatie ook een tijdelijke verlamming aan de staart. Dat is toen langzaam weggetrokken. Ik heb toen wel de staart gemasseerd en bewogen. Het is beginnen beteren met heel kleine tikjes eerst. Dat je niet zeker was of je het wel echt gezien had. Het ging ook langzaam, maar het is wel volledig in orde.

Je merkte wel dat ze eerst gevoel terug krijgen, dan pas later komt beweging.
Ik duim alvast.