Spring naar inhoud

- - - - -

Eeuwige jachtvelden? of een super baasje gevonden?

• Log in om te reageren
7 reacties op dit onderwerp
Cinn
Cinn
  • 575 berichten
  • 2 katten

#1 Geplaatst 15 november 2013 - 00:12

Ik weet enkel dat hij maanden mijn tuin onveilig maakte voor elke kat die voorbij kwam, dat Jinx hem niet durfde voorbijgaan als hij op mijn terrasstoelen lag.. maar ook dat hij heerlijk naast haar kon liggen zonnen boven op de terrastafel. Ze hadden een haat-liefde verhouding.
Ik noemde hem Pasha, en elke dag kwam hij zijn portie eten halen, als ik niet onmiddellijk zag dat hij er was tapte hij met zijn pootje op het raam. Zodra ik buiten kwam met een bakje eten, kreeg ik een snorgeluidje. Eten op, en meneer vertrok weer :)
Hij was niet aaibaar, ontsnapte aan elke poging om hem te vangen, en heeft me een paar ferme schrammen gegeven.
Dus waarschijnlijk een echte zwerver in hart en ziel...
Maar sinds een maand komt hij niet meer langs :(  Ergens hoop ik dat hij een baasje heeft gevonden en zich daar goed voelt, maar ik vermoed dat hij in de poezenhemel is.

Ik heb niet veel voor je kunnen doen Pasha, behalve eten geven en je vervloeken omdat je Jinx ambeteerde. Toch mis ik je en verdien je hier een plaatsje.

Bijgevoegde thumbnails

• 001.JPG
  • 002.JPG

I came, I purred, I conquered

Shadow
Shadow
  • 3.068 berichten

#2 Geplaatst 15 november 2013 - 00:16

Waar hij ook is ik hoop dat hij gelukkig is. :hart:

:hart: Meeting you was fate, becoming your friend was a choice, but falling in love with you I had no control over. :hart:

:blackcat What  part of 'Miauw' don't you understand!? :blackcat

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#3 Geplaatst 15 november 2013 - 07:21

Wat een mooierd...ik begrijp dat je je vragen stelt. Maar wie weet staat hij op een dag weer gewoon in je tuin. Hier passeert soms ook dagelijks een zwerver, ik kan er mijn klok haast op juist zetten. En dan ineens...maanden niet...om dan plots weer te verschijnen. Hopelijk heeft hij een warme thuis gevonden en laat hij zich nog een keertje zien, zodat je weet dat hij ok is...
Geplaatste afbeelding

Mauricke
Mauricke
  • 5.496 berichten
  • 4 katten

#4 Geplaatst 15 november 2013 - 08:59

Ik heb hier ook al enkele voorbijgangers gekend. Ook probeer ik mij in te beelden dat ze uiteindelijk goed terecht zijn gekomen.
Hopelijk heeft Pasha een goede thuis gevonden en is hij gelukkig.
:catwalk Als een dakloze kat kon spreken zou ze waarschijnlijk zeggen: "geef me een schuilplaats, voedsel, gezelschap en liefde en ik zal je kameraadje voor het leven zijn". :catwalk

Sabine2
Sabine2
  • 8.834 berichten
  • 4 katten

#5 Geplaatst 15 november 2013 - 09:57

Mooi poezelke!!
Ik hoop ook dat hij een goeie thuis heeft gevonden en dat er niets met hem gebeurd is :onzeker:

Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw
The devil has work for idle paws :x
www.dendermondsezwervertjes.org

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#6 Geplaatst 15 november 2013 - 11:08

Ik kan begrijpen dat je je afvraagt waar hij is. Hier zijn Flor, Jefke en Jack vermist, 3 katjes op een jaar tijd. Ik hoop ook dat ze een veilige nieuwe thuis hebben wat aan het alternatief wil ik niet denken. Het speelt wel in mijn achterhoofd dat ze idd naar de pozenhemel kunnen zijn vertrokken.

Hopelijk komen ze allemaal op een keer teug, die van jou en die van mij ;)

Inge91
Inge91
  • 12.578 berichten

#7 Geplaatst 15 november 2013 - 15:04

Hopelijk heeft hij een goed mandje gevonden en jou poesjes ook joske 123
Geplaatste afbeelding

juleken
juleken
  • 7.984 berichten

#8 Geplaatst 17 november 2013 - 01:28

Zo lief dat je hier een topic start voor een katje dat niet "het jouwe" is, maar dat je overduidelijk graag ziet. Ik hoop dat het gaat zoals bij Snoopy, en dat je het poezeltje zo snel mogelijk toch terug ziet.