Spring naar inhoud

- - - - -

De eetkommetjes

• Log in om te reageren
34 reacties op dit onderwerp
English Rose
English Rose
  • 2.906 berichten
  • 3 katten

#31 Geplaatst 29 mei 2010 - 21:32

Hier eten ze uit de Alessi kat (droge brokken) of uit een gewoon plastic kommetje (als ze soms natvoer krijgen). Drinken doen ze uit een verdeler :) ik weet niet hoe ik het anders moet noemen. Eerst hadden ze een gewone bak voor water, maar Nona zit daar altijd met haar pootjes en met al het speelgoed in :louche: dus vandaar dat ik dit gekocht heb.

IMG_0729.JPG

Geplaatste afbeelding

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.824 berichten
  • 4 katten

#32 Geplaatst 30 mei 2010 - 22:35

Ik wil ook zo'n Alessi eetbakje O:) O:) .

English Rose
English Rose
  • 2.906 berichten
  • 3 katten

#33 Geplaatst 30 mei 2010 - 22:47

:LOL: ik moest het meteen hebben toen ik het zag. Ik heb er €45 voor betaald dacht ik. Is veel in vergelijking met andere bakjes O:) maar ik had gedacht dat het nog duurder zou zijn :goofy: dus mij viel het alleen maar mee.

Geplaatste afbeelding

Elfje
Elfje
  • 2.738 berichten
  • 1 katten

#34 Geplaatst 03 juni 2010 - 11:30

English Rose zei:

:LOL: ik moest het meteen hebben toen ik het zag. Ik heb er €45 voor betaald dacht ik. Is veel in vergelijking met andere bakjes O:) maar ik had gedacht dat het nog duurder zou zijn :goofy: dus mij viel het alleen maar mee.

hier in de designwinkels kosten ze 56 euro. Vind ik toch wel wat veel.. Maar misschien koop ik het toch nog, want ik vind het echt super mooi! :)

Vosse
Vosse
  • 6.597 berichten
  • 1 katten

#35 Geplaatst 03 juni 2010 - 16:58

Die van mij was nog 64 euro ofzo, maar toen waren ze nog niet zoooo lang uit geloof ik. Maar Zwartje heeft de zijne gekregen van mijn grootvader :) ("De kat van mijn kleindochter eet niet uit een plastieken wegwerpbak!" :ha )