Spring naar inhoud

- - - - -

Ochtend foto's

• Log in om te reageren
18 reacties op dit onderwerp
Dorothea
Dorothea
  • 1.786 berichten
  • 3 katten

#16 Geplaatst 15 november 2013 - 20:38

Je bent bijna een jaar lid geweest zonder katjes te hebben. Nu 'nog maar' een week katjes in huis en ons op die paar dagen tijd al kunnen overstelpen met zoveel schattigheid in verschillende topics. Die katjes zijn sowieso met hun poepeke in de boter gevallen, maar jij ook hoor! :d
Echt toffe katjes! :)

En ook hier zo goed als elke morgen een ontvangstcomité op bed. :x

Jo'ke
Jo'ke
  • 3.488 berichten
  • 2 katten

#17 Geplaatst 16 november 2013 - 17:30

Bekijk berichtDorothea, op 15 november 2013 - 20:38, zei:

Je bent bijna een jaar lid geweest zonder katjes te hebben. Nu 'nog maar' een week katjes in huis en ons op die paar dagen tijd al kunnen overstelpen met zoveel schattigheid in verschillende topics. Die katjes zijn sowieso met hun poepeke in de boter gevallen, maar jij ook hoor! :d
Echt toffe katjes! :)

En ook hier zo goed als elke morgen een ontvangstcomité op bed. :x

Haha ik weet het!
Elke keer dat ik hen zie zitten, liggen, spelen of zelfs eten denk ik oooo dat zou een mooie foto zijn :d

| Yesterday Is History Today Is A Gift Tomorrow Is Mystery |

juleken
juleken
  • 7.984 berichten

#18 Geplaatst 17 november 2013 - 01:48

Oh, zo schattig toch! Ik word er zo gelukkig van als ik hier op ks al die verwende poezelkes zie :loveshower: Vanavond gaan eten op restaurant, en zei tegen mijn man in de auto dat ik toch zo blij ben iedere keer als we thuis komen bij ons poezekes, ze kunnen kusjes geven en die zachte vacht voelen en hen horen spinnen. Da's echt puur geluk! Vanochtend was hij gaan werken en lagen ze allebei bij mij op bed te knorren, zooo plezant!

Christel70
Christel70
  • 1.515 berichten
  • 2 katten

#19 Geplaatst 25 november 2013 - 09:36

Milo met zijn baasje.

Foto's van deze morgend ♥

Bijgevoegde thumbnails

• 2013-11-25 09.31.35.png

Geplaatste afbeelding