Spring naar inhoud

- - - - -

verwijderen topic

• Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten
96 reacties op dit onderwerp
Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#16 Geplaatst 15 november 2013 - 13:53

Klopt, zelfs nu is er een gast aan het meelezen :)

hilleke
hilleke
  • 19.510 berichten

#17 Geplaatst 15 november 2013 - 14:04

Bekijk berichtCarowlina, op 15 november 2013 - 13:40, zei:

Tot er iets gebeurd met de TS van dat ene topic omdat de persoon dit te weten komt (wat perfect mogelijk is zo te lezen).
Waar staan we dan?
En dat allemaal omdat niemand op het kruisje wil drukken.
Just my 2 cents...

Nu is het misschien 1x op een kruisje drukken, maar morgen zijn het er 5 en overmorgen 20. Als ik het klaagtopic lees verschiet ik toch ook telkens weer hoe makkelijk men dingen die eigenlijk privé zijn met iedereen gaat delen.
Als iedereen eens alles wat hij ooit gepost heeft zou teruglezen zouden er veel zijn die ineens toch beseffen dat ze dit of dat beter niet hadden gezegd.

Iedereen moet goed beseffen en blijven beseffen dat internet en privacy niet samengaan...

Christel70
Christel70
  • 1.515 berichten
  • 2 katten

#18 Geplaatst 15 november 2013 - 14:07

Bekijk berichtCarowlina, op 15 november 2013 - 13:40, zei:

Tot er iets gebeurd met de TS van dat ene topic omdat de persoon dit te weten komt (wat perfect mogelijk is zo te lezen).
Waar staan we dan?
En dat allemaal omdat niemand op het kruisje wil drukken.
Just my 2 cents...

Zo denk ik er ook over.
het gaat hier niet over een kat die naast de bak plast he.
Het gaat hier over een vrouw die bang is voor haar man en die geestelijk mishandeld wordt. En geloof me, dat is verschrikkelijk om mee te maken. Vooral als je niet weg kan.
TS zit een een heel moeilijke situatie en blijkbaar moest ze haar verhaal even kwijt. Maar nu heeft ze daar spijt van.
Jullie zijn wel erg hard hoor. Moet dat vrouwke nu ook bang zijn dat hij dit te weten komt, omdat jullie dit topic niet willen verwijderen? Triestig vind ik dat. Ik denk niet dat jullie weten hoe het is om met zo een persoon te moeten samenleven. Een echte hel is dat. Altijd maar op de toppen van je tenen lopen, bang om iets mis te doen.
ik denk day TS wel genoeg aan haar hoofd heeft en dat ze dit gedoe wel kan missen.
Verwijder gewoon het topic, KS zal hier echt niet onder lijden hoor.

Geplaatste afbeelding

Elena
Elena
  • 1.401 berichten

#19 Geplaatst 15 november 2013 - 14:17

Kijk, mensen maken nu eenmaal fouten en zien vooraf altijd niet de consequenties van hun gedrag. Maar betekent het dan dat je geen fout mag rechtzetten? Dat je een gemaakte  vergissing (uit wanhoop) niet met de mantel der liefde mag bedekken als buitenstaander? Velen claimen hier (persoonlijke) vriendin te zijn van desbetreffende, maar blijken nu bijzonder hard in hun oordeel, en vertonen niet het minste mededogen... Daar kijk ik van op! Blijkbaar moet je het van je vrienden hebben...

En argumenten als 'wat als iedereen dat begint te doen'... wel, die vind ik erg kinderlijk!! Het getuigt van star denken. En dan komt iedereen hier klagen over buren die geen rekening met hen houden, schoonmoeders die niet luisteren, bazen niet zien dat je het even moeilijk hebt, ziekenfondsen die je weer aan het werk willen zien... In het echte leven hopen jullie toch ook op wat medeleven en begrip? Dit is niet anders... en zo makkelijk te realiseren! Kijk eens allemaal heel diep in jullie hart, en wees billijk.

Bewerkt door Elena, 15 november 2013 - 14:31.

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#20 Geplaatst 15 november 2013 - 14:27

Ik denk dat iedereen het erg vind hoor Elena.
Er is nog niets beslist, we zijn er mee bezig maar Pixel is nu even niet online en
we wachten op haar om de knoop te doorhakken omdat wij weten uit het verleden dat dit nooit wordt gedaan,
dus wees blij dat het besproken wordt en mss wel met een positief eindresultaat voor de betreffende persoon. ;)

Wij zouden het dan ook waarderen dat jullie dit niet opblazen en even afwachten voordat er iets is beslist. :)

Bewerkt door Solotje, 15 november 2013 - 14:26.

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#21 Geplaatst 15 november 2013 - 14:36

Ik zei dat persoonlijk niet omdat ik denk zoals jij beschrijft hoor Elena. Iedereen mag inderdaad wel medeleven krijgen. Ik denk dan alleen wel van, gaan de mods dan opdenduur niet overspoeld worden met aanvragen. Ik dacht meer in die richting. Zo gaan ze opdenduur heel vaak dit soort vergaderingen moeten houden. Als er dan een beslissing valt kan dit ook weer ruzie geven van waarom de ene niet en de andere wel. Ik bedoel dus kort gezegd, dit kan tot meer werk en ruzie leiden.

Is het geen oplossing om (voorlopig) de begin post blanco te maken?

Bewerkt door Eibhlin, 15 november 2013 - 14:37.

B&B
B&B
  • 1.146 berichten
  • 2 katten

#22 Geplaatst 15 november 2013 - 14:40

Als we nou allemaal heel veel topics aanmaken, dan verdwijnt hij zo naar de achtergrond. Misschien kan hij in de tussentijd wel alvast voor "alleen leden" gemaakt worden?

En dan nog even de titel veranderen naar iets waar geen vent op zou klikken... Uhm... "Vlek verwijderen uit schort." Of uh... "Sokken stoppen..." En in de tussentijd vooral veel over koetjes en kalfjes posten. Dan gaat het helemaal goed komen! :lachen:

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#23 Geplaatst 15 november 2013 - 14:49

Bekijk berichtB&B, op 15 november 2013 - 14:40, zei:

Als we nou allemaal heel veel topics aanmaken, dan verdwijnt hij zo naar de achtergrond. Misschien kan hij in de tussentijd wel alvast voor "alleen leden" gemaakt worden?

En dan nog even de titel veranderen naar iets waar geen vent op zou klikken... Uhm... "Vlek verwijderen uit schort." Of uh... "Sokken stoppen..." En in de tussentijd vooral veel over koetjes en kalfjes posten. Dan gaat het helemaal goed komen! :lachen:

Jij hebt hier echt wel een schot in de roos hoor !!! bv mannen krijgen eerde een dikke buik dan vrouwen... bv mannen hebben eerder een kaal hoofd ...
wedden dat hij dat zeker niet zal lezen?  Mannen zijn nu eenmaal zo van : mij overkomt dat niet ;)

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#24 Geplaatst 15 november 2013 - 14:53

Bekijk berichtSolotje, op 15 november 2013 - 12:57, zei:

Idd Catherine, als we dit bij iedereen moeten doen dat is een oneindig straatje, dit is niet de eerste keer dat dit gebeurd,
ik vind dat iedereen zelf verantwoordelijk is wat ze op een open forum plaatsen en zeker niet moderators, alé dat zou straf zijn....

En eigenlijk met dit topic te openen ga je nog meer mensen lokken naar het betreffende topic wat zij momenteel echt kan missen.

Uiteraard wordt iedereen nieuwsgierig eh...

Kijk. Ik kan het nu wel online zetten, maar toen niet al had ik daar wel behoefte aan.
Ik ben onlangs een leerling verloren door een familiedrama, waarvan iedereen ongetwijfeld gehoord heeft. Ik heb er nog zeer veel moeite mee en had toen (nu nog) de behoefte om het eens 'door te praten' met mensen die er niet te dicht bijstonden.
Ik heb bewust dit niet hier op de site gezet, net wegens de gevolgen hieromtrent.
Ik weet niet waarover het gaat en soms open je een topic waarvan je achteraf spijt hebt. Dus best allen nadenken voor je iets opent....

miranda
miranda
  • 7.838 berichten
  • 1 katten

#25 Geplaatst 15 november 2013 - 14:53

zal ook maar eens een zegje doen zekers...

internet blijft nog steeds een openbaar media... als je iets persoonlijks post moet je ook goed beseffen dat IEDEREEN mee kan lezen er zijn andere middels genoeg om je nood te klagen dan dit openbaar te zetten... en zoals hier eerder is gezegd op den duur gaat dit topic wel naar beneden gaan zonder dat daar nog iemand erg in heeft of gelezen word maar tja als je zelf het weer op de bovenlijn haalt.....en trouwens haar man kennende denk niet dat hij zich gaat bezig houden om de topics hier te lezen hoor..

en normaal gezien is het geen probleem voor moderators een topic op een post te verwijderen.. doe ik ook geregeld op een ander forum.. maar die beslissing ligt dan ook bij hen.Als ik een topic verwijder op aanvraag hoef ik daar zelf niet over te beraadslagen... maar het is idd zo vandaag de ene morgen de andere zoals de moderators aangeven.

Bewerkt door miranda, 15 november 2013 - 15:16.

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#26 Geplaatst 15 november 2013 - 15:01

Bekijk berichtB&B, op 15 november 2013 - 14:40, zei:

Nog geen slecht idee :-).

En ja, ik ben ook even gaan piepen (menselijke nieuwsgierigheid). Heb het heel vluchtig doorgelezen....
Ik vind dat die titel nu wel veranderd kan worden, kan ze zelf doen.
Dan vind je dit topic ook niet snel terug. Ook als er geen namen in worden vernoemd, gaat hij het toch niet vinden?

Allenzins hoop ik voor haar dat ze eruit geraakt.....

HelpLuckyvinden
HelpLuckyvinden
  • 5.089 berichten
  • 2 katten

#27 Geplaatst 15 november 2013 - 15:01

Zelf vroeg ik me ook af waarom dit zo lang duurt, maar wist niet dat het in overleg moest gebeuren tussen de mods ;)
Zit regelmatig op een ander forum en daar worden regelmatig topics verwijderd op aanvraag van de TS ; het volstaat dat TS dit vraagt aan één van de mods, deze overleggen niet : de aanvraag op zichzelf is voldoende.

Snap anderzijds ook wel dat er dan een gewoonte kan van gemaakt worden...
Kan ook zijn dat het ander forum waar ik het over heb minder leden telt en minder aanvragen per dag.

Zou het geen optie zijn te overwegen indien een TS vraagt om zijn/haar topic te laten verwijderen, dit zonder overleg te laten gebeuren.
Indien er een gewoonte van gemaakt wordt en de mods overspoeld worden door vragen om topics te laten verwijderen, kunnen jullie eventueel nog steeds terug keren naar de huidige manier van handelen (overleggen).

De kans lijkt me toch gering dat mensen hun tijd gaan verdoen met topics aan te maken om die nadien te laten verwijderen als er geen gegronde reden is.

Is maar een suggestie hé :d

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#28 Geplaatst 15 november 2013 - 15:02

Tja maar door steeds antwoorden toe te voegen werd dat topic omhoog gehaald, gewoon links laten liggen en binnen een paar dagen ziet niemand er nog naar om.

Armani
Armani
  • 15.761 berichten

#29 Geplaatst 15 november 2013 - 15:14

Ik blijf bij mijn mening dat je zulke persoonlijke dingen niet op een openbaar forum gooit,
maar...al bij al hoop ik dat topicstarter het kan bekomen dat het verwijderd zal worden.
Alleen al voor haar gemoedsrust.

miranda
miranda
  • 7.838 berichten
  • 1 katten

#30 Geplaatst 15 november 2013 - 15:18

Bekijk berichtArmani, op 15 november 2013 - 15:14, zei:

Ik blijf bij mijn mening dat je zulke persoonlijke dingen niet op een openbaar forum gooit,
maar...al bij al hoop ik dat topicstarter het kan bekomen dat het verwijderd zal worden.
Alleen al voor haar gemoedsrust.

heb je volkomen gelijk mee