Spring naar inhoud

- - - - -

verwijderen topic

• Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten
96 reacties op dit onderwerp
catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#31 Geplaatst 15 november 2013 - 15:21

Topic is gesloten binnen een paar dagen is dat weg gezakt.
Het zal allemaal wel zo'n vaart niet lopen, als iedereen erover op houdt dan wordt er ook geen aandacht meer aan geschonken.
Het enige goede uit dit is dat mensen mss vanaf nu gaan nadenken eer ze bv op forums hun eigen naam gebruiken en wat ze van persoonlijkheden neerpennen.

HelpLuckyvinden
HelpLuckyvinden
  • 5.089 berichten
  • 2 katten

#32 Geplaatst 15 november 2013 - 15:28

Bekijk berichtArmani, op 15 november 2013 - 15:14, zei:

Ik blijf bij mijn mening dat je zulke persoonlijke dingen niet op een openbaar forum gooit,
maar...al bij al hoop ik dat topicstarter het kan bekomen dat het verwijderd zal worden.
Alleen al voor haar gemoedsrust.

Snap je wel, tenzij er wel overwogen is op voorhand dat het geen kwaad kan als iemand anders mee leest.
Soms wil een mens eens iets kwijt, maar voor zulke zaken let je dan best op anonimiteit en er zijn ook andere fora waar er zelfs een plaatsje voorzien is om topics te starten waar enkel leden kunnen meelezen.

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#33 Geplaatst 15 november 2013 - 15:41

Bekijk berichtHelpLuckyvinden, op 15 november 2013 - 15:01, zei:

Zelf vroeg ik me ook af waarom dit zo lang duurt, maar wist niet dat het in overleg moest gebeuren tussen de mods ;)

Voor kleine onbenulligheden gaan wij niet overleggen dan weten we wat we moeten doen maar zomaar iets verwijderen doen we nooit,
daar moet echt wel een grondige reden voor worden gegeven en daar beslist uiteindelijk Pixel over.

Bewerkt door Solotje, 15 november 2013 - 15:44.

Armani
Armani
  • 15.761 berichten

#34 Geplaatst 15 november 2013 - 15:44

Bekijk berichtHelpLuckyvinden, op 15 november 2013 - 15:28, zei:

er zijn ook andere fora waar er zelfs een plaatsje voorzien is om topics te starten waar enkel leden kunnen meelezen.
is in het verleden al een discussie over geweest.
Vele leden vonden dit een goed idee maar KS wil het niet.

Bekijk berichtHelpLuckyvinden, op 15 november 2013 - 15:28, zei:

Soms wil een mens eens iets kwijt,
daar kan je ook pb voor gebruiken.
KS biedt het aan dus iedereen kan het gebruiken om iets onderling te vertellen.

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#35 Geplaatst 15 november 2013 - 15:46

Als men zo iets persoonlijk wilt neerpennen kan je toch gemakkelijk een groepchat openen tussen bepaalde mensen?

liange
liange
  • 2.395 berichten
  • 3 katten

#36 Geplaatst 15 november 2013 - 15:56

Je kan de regels op voorhand lezen en goed keuren . Als volwassen persoon vind ik dat je zelf kiest wat je schrijft ook met de gedachten van andere kunnen meelezen . Ik heb dit genoeg ervaren met dat giraffe gedoe ze googelden en kwamen op de kattensite op mijn naam uit en plots kreeg ik honderden pb's dit is wel een onschuldig iets volledig akkoord heb het me ook beklaagd en zal dus nooit meer gebeuren maar heb niet zitten vragen voor het te verwijderen gewoon omdat je het op voorhand weet.

Als het nu bij 1 iemand wel gedaan word gaat het volgende week of volgende maand iemand anders zijn misschien met iets veel ergers of minder maar die persoon gaat dan niet kunnen verstaan waarom die andere wel en zij of hij niet . En dan wek je van die dingen op van die mag meer dan andere en is er terug wrevel .

PAS OP ik versta ... wel maar toch had ze moeten opletten met wat ze schreef .

Armani
Armani
  • 15.761 berichten

#37 Geplaatst 15 november 2013 - 16:19

Bekijk berichtSolotje, op 15 november 2013 - 15:46, zei:

Als men zo iets persoonlijk wilt neerpennen kan je toch gemakkelijk een groepchat openen tussen bepaalde mensen?
Anja,
niet iedereen zal weten hoe dat moet of weten dat die mogelijkheid bestaat.

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#38 Geplaatst 15 november 2013 - 16:27

Bekijk berichtliange, op 15 november 2013 - 15:56, zei:

Je kan de regels op voorhand lezen en goed keuren . Als volwassen persoon vind ik dat je zelf kiest wat je schrijft ook met de gedachten van andere kunnen meelezen . Ik heb dit genoeg ervaren met dat giraffe gedoe ze googelden en kwamen op de kattensite op mijn naam uit en plots kreeg ik honderden pb's dit is wel een onschuldig iets volledig akkoord heb het me ook beklaagd en zal dus nooit meer gebeuren maar heb niet zitten vragen voor het te verwijderen gewoon omdat je het op voorhand weet.

Als het nu bij 1 iemand wel gedaan word gaat het volgende week of volgende maand iemand anders zijn misschien met iets veel ergers of minder maar die persoon gaat dan niet kunnen verstaan waarom die andere wel en zij of hij niet . En dan wek je van die dingen op van die mag meer dan andere en is er terug wrevel .

PAS OP ik versta ... wel maar toch had ze moeten opletten met wat ze schreef .

Idd iedereen wordt als men lid wordt verplicht om de regels na te lezen, als je dat dan niet doet jah..

Bekijk berichtArmani, op 15 november 2013 - 16:19, zei:

Anja,
niet iedereen zal weten hoe dat moet of weten dat die mogelijkheid bestaat.

Bij deze nu weten jullie het :p  :lachen:

Bewerkt door Solotje, 15 november 2013 - 16:27.

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#39 Geplaatst 15 november 2013 - 16:37

Ik ben ook van nog enkele fora lid en daar houden mods zich ook niet bezig met topics verwijderen. Daar is wel de mogelijkheid open gehouden dat je ten alle tijde je posts kan aanpassen. Wat je dan wel vaak ziet is dat de persoon in kwestie zn eigen posts dan vervang door een puntje ofzo.

Armani
Armani
  • 15.761 berichten

#40 Geplaatst 15 november 2013 - 16:40

Bekijk berichtEibhlin, op 15 november 2013 - 16:37, zei:

Daar is wel de mogelijkheid open gehouden dat je ten alle tijde je posts kan aanpassen.
dat is inderdaad een goed idee

Wat je dan wel vaak ziet is dat de persoon in kwestie zn eigen posts dan vervang door een puntje ofzo.
Alhoewel :catscratchhead
dan zouden we hier vaak 'puntjes' kunnen lezen natuurlijk. :lachen:

liange
liange
  • 2.395 berichten
  • 3 katten

#41 Geplaatst 15 november 2013 - 16:43

Bekijk berichtArmani, op 15 november 2013 - 16:40, zei:

........................................................................
...........................................................................
.........................................................................    :x :x :p :p

azrael
azrael
  • 444 berichten
  • 1 katten

#42 Geplaatst 15 november 2013 - 16:43

Enerzijds begrijp ik wel dat de mods en admins ook nog andere dingen te doen hebben behalve de site en overleg dus niet op 1 2 3 kan samengeroepen worden. Anderzijds kan een topic volgens mij ook gewoon offline gezet worden. Dan is het niet meer zichtbaar, maar het is niet weg. Dus als dan naderhand beslist wordt dat het alsnog moet blijven staan, dan kan het gewoon terug online gezet worden. Aleja, dat was toch vroeger het geval bij Drupal. Ik vermoed dat het nu nog wel zo zal zijn.

Maar goed, het is gesloten, dus laten we gewoon wat posten in andere topics en het topic in kwestie is binnen de kortste keren naar de volgende pagina gezakt :bla:

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#43 Geplaatst 15 november 2013 - 16:52

Ik ben ook van nog enkele fora lid en daar houden mods zich ook niet bezig met topics verwijderen. Daar is wel de mogelijkheid open gehouden dat je ten alle tijde je posts kan aanpassen. Wat je dan wel vaak ziet is dat de persoon in kwestie zn eigen posts dan vervang door een puntje ofzo.

Dat was hier vroeger ook, maar dan waren sommige topics om den duur niet meer volgbaar....

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#44 Geplaatst 15 november 2013 - 16:53

Bekijk berichtArmani, op 15 november 2013 - 16:40, zei:

Bwa dat valt eigenlijk heel goed mee hoor. Gebeurt meestal enkel als iemand besluit weg te gaan of er echt grove dingen gepost zijn waar ze achteraf op terug gekomen zijn. Nuja, als ze je quoten blijft je post er toch nog staan in die quote :p

Bekijk berichtdolfjeweerwolfje, op 15 november 2013 - 16:52, zei:

Dat was hier vroeger ook, maar dan waren sommige topics om den duur niet meer volgbaar....
Ja klopt maar dat was dan natuurlijk vaak de bedoeling van de TS.

B&B
B&B
  • 1.146 berichten
  • 2 katten

#45 Geplaatst 15 november 2013 - 16:58

Bekijk berichtazrael, op 15 november 2013 - 16:43, zei:

Maar goed, het is gesloten, dus laten we gewoon wat posten in andere topics en het topic in kwestie is binnen de kortste keren naar de volgende pagina gezakt :bla:

Ik ben al druk aan het discussiƫren! :lachen: