Spring naar inhoud

- - - - -

verwijderen topic

• Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten
96 reacties op dit onderwerp
liange
liange
  • 2.395 berichten
  • 3 katten

#76 Geplaatst 17 november 2013 - 13:16

Geplaatste afbeeldingliange, op 17 november 2013 - 11:35, zei:

Word hier nu nog over geleuterd amai hoor nee is nee he mensen ...
het is al er genoeg dat men hier moet over blijven leuteren
waar leuter jij zoal over ?

Alle sinds niet over iets waar je van de eerste dag je ok van moet gegeven hebben .

We zijn volwassen mensen en dagen over iets leuteren dat van in het begin al geweten is dat het zonder positieve gevolgen is versta ik dan niet dat jij daarover blijft zagen want omdenduur is dit echt zagen .

De moderators moeten weer over iets beslissen dat al een paar keer gevraagd is en steeds blijft het hetzelfde antwoord nee .

Leer te leven met je impulse dingen dat je op de site doet en stop met zagen alhoewel de desbetreffende persoon niets zegt blijven andere het wel doen .

Ik versta de persoon die het schreef maar des te meer versta ik de regels en NEE is NEE dram er niet over verder.
Moderators zijn er voor de kalmte en voor te helpen niet voor al vooropgestelde regels te veranderen telkens er iemand problemen heeft .

Staan de regels je niet aan er houd je niemand tegen hier te blijven maar geef dan ook je akkoord niet eerst en zaag er niet over !

Kan cru overkomen voor sommige is nu mijn mening verder ga ik proberen mijn tijd hier niet meer in te steken reageer zoals jullie willen hierop maar besef wel een mens reageert zo omdat er sommige maar blijven door drammen en het de spuigaten uitloopt .

En over de persoon dat het gaat sorry is in het geheel niet slecht bedoeld naar jou toe maar naar degene die hier steeds de boel blijven herop halen

tangie
tangie
  • 209 berichten

#77 Geplaatst 17 november 2013 - 15:00

Alle sinds niet over iets waar je van de eerste dag je ok van moet gegeven hebben .

ik ben volledig eens met de regels

U bent zelf verantwoordelijk voor alle door u geplaatste berichten,
waarbij u Kattensite.be elke verantwoordelijkheid voor schade, die kan voorkomen uit de door u gepubliceerde berichten,
ontneemt en zelf elke verantwoordelijkheid hiervoor draagt

dit staat er om het forum te beschermen tegen klachten en de verantwoordelijkheid er voor

heeft niets te maken met bescherming van de leden

blijf het iets wreed vinden dat men harteloos is

juleken
juleken
  • 7.984 berichten

#78 Geplaatst 17 november 2013 - 15:30

Ik krijg de indruk dat de boel door sommige mensen ondertussen serieus uitvergroot en gedramatiseerd wordt. Ik weet natuurlijk niet hoe TS zich ondertussen voelt, heb met haar geen persoonlijk contact, maar als ik sommige dingen hier lees lijkt het alsof zij een zwaar geestelijk mishandelde vrouw is die in gevaar verkeert, en dat alles kan worden opgelost door het topic te verwijderen. Alé ja, da's de indruk die ik krijg he, kan aan mij liggen.

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#79 Geplaatst 17 november 2013 - 15:37

Wie blijft er hier aandacht aan geven, laat het zijn mensen.
Er zijn regels opgesteld en die moeten gevolgd worden zo simpel is het en tja wie er niet mee akkoord kan gaan weet wat hij kan doen.

Het is niet dat ze dagelijks zwaar mentaal mishandeld wordt jullie moeten niet gaan overdrijven.
Iedereen heeft het wel eens zwaar, maar dan maak je zelf de keuze wil je dit openbaar smijten of niet. Mss twee nadenken in het vervolg. Laat het een les wezen voor iedereen.

Jeannine
Jeannine
  • 1.705 berichten

#80 Geplaatst 17 november 2013 - 16:37

Indien de starter van dit topic hier goede bedoelingen had(zoals ze laat uitschijnen), zou ze nooit dit topic starten, maar wel via pb aan Pixel vragen of het mogelijk was om het veelbesproken topic te verwijderen. Ook zou ze eerst beter het reglement lezen eer zo openbaar gaat verkondigen dat KS verantwoordelijk is voor wat volwassen mensen hier schrijven openbaar.
Door dit topic blijft de aandacht getrokken naar het veel besproken topic, averechts effect dus.
Ik stel me ook de vraag waarom het veelbesproken topic geopend is, als je hier vrienden hebt zoals ze zelf aangeeft had ze beter via pb haar hart gelucht.
Daardoor vind ik het ook heel raar dat ze het openbaar heeft gegooid.

Armani
Armani
  • 15.761 berichten

#81 Geplaatst 17 november 2013 - 18:05

Bekijk berichtJeannine, op 17 november 2013 - 16:37, zei:

als je hier vrienden hebt zoals ze zelf aangeeft had ze beter via pb haar hart gelucht.
=

Bekijk berichtArmani, op 15 november 2013 - 15:44, zei:

daar kan je ook pb voor gebruiken.
KS biedt het aan dus iedereen kan het gebruiken om iets onderling te vertellen.

grumpje
grumpje
  • 5.799 berichten
  • 3 katten

#82 Geplaatst 17 november 2013 - 19:51

Sorry liange, ik wilde je een plusje geven, maar mijn vingers waren te dik
Geplaatste afbeelding

liange
liange
  • 2.395 berichten
  • 3 katten

#83 Geplaatst 17 november 2013 - 20:10

Bekijk berichtgrumpje, op 17 november 2013 - 19:51, zei:

Sorry liange, ik wilde je een plusje geven, maar mijn vingers waren te dik

hoe bedoel je ??

grumpje
grumpje
  • 5.799 berichten
  • 3 katten

#84 Geplaatst 17 november 2013 - 21:18

Ik heb je per ongeluk een rood pijltje gegeven
Geplaatste afbeelding

liange
liange
  • 2.395 berichten
  • 3 katten

#85 Geplaatst 17 november 2013 - 22:10

Bekijk berichtgrumpje, op 17 november 2013 - 21:18, zei:

Ik heb je per ongeluk een rood pijltje gegeven

ah ja ? Kan ik dat zien ergens misschien dat je het kan ontdoen ook he ;)

Bewerkt door liange, 17 november 2013 - 22:10.

miranda
miranda
  • 7.838 berichten
  • 1 katten

#86 Geplaatst 17 november 2013 - 22:12

Bekijk berichtliange, op 17 november 2013 - 22:10, zei:

ah ja ? Kan ik dat zien ergens misschien dat je het kan ontdoen ook he ;)

kzal ik u een groentje geven ipv da rood ;-)

Bewerkt door miranda, 17 november 2013 - 22:13.

liange
liange
  • 2.395 berichten
  • 3 katten

#87 Geplaatst 17 november 2013 - 22:15

Bekijk berichtmiranda, op 17 november 2013 - 22:12, zei:

kzal ik u een groentje geven ipv da rood ;-)

dank u wel :)

chanatas
chanatas
  • 5.503 berichten
  • 3 katten

#88 Geplaatst 17 november 2013 - 22:38

Vind deze discussie wel erg overdreven om sommige punten, over dat er geen respect is voor de mensen. Sorry maar je moet gewoon de forumregels lezen en nadenken over wat je neerzet op het internet..dat is met alles zo. Werkgevers kijken tegenwoordig op op Facebook enzo, dus ook daar moet je mee oppassen wat je neerzet. Tis lullig voor die persoon, maja je weet de regels en dan had je moeten nadenken over wat je neerzet en wie het kan lezen. Tuurlijk zet je soms iets neer waarvan je later denkt is dat wel slim. Ik ken in princiepe niemand hier persoonlijk op het forum, maar heb veel vrienden met katten...dus ja die zouden hier ook kunnen komen lezen. Deze discussie op een topic te verwijderen is volgens mij al eens eerder gevoerd als ik t me goed herinner...ik vind het prima als dat ene topic verwijderd wordt, maja hoeveel gaan er dan nog volgen? Zijn genoeg mensen die topics of berichten sturen die heel persoonlijk zijn, wordt een dagtaak voor de moderators dan.
Geplaatste afbeelding

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#89 Geplaatst 17 november 2013 - 22:41

Bekijk berichtcatherine, op 17 november 2013 - 15:37, zei:

Het is niet dat ze dagelijks zwaar mentaal mishandeld wordt jullie moeten niet gaan overdrijven.
.

Als t om de andere dag is of om de twee dagen dan is t beter of wat?
Mentaal misbruik is en blijft mentaal misbruik en t geen die persoon doet is iemand mentaal misbruiken, gelijk hoe je het draait of keert
Iemand doelbewust keer op keer kleineren en afkraken en t gevoel geven dat hij/zij niks waard is, die persoon zijn of haar zelfrespect en zelfwaarde herleiden tot nul, dat is mentaal misbruik.
Misschien dat veel mensen denken dat zoiets geen mentaal misbruik is, wel praat dan ne keer met de professionelen die iedere dag met de slachtoffers van mentaal misbruik moeten werken of zoek het ne keer op, er bestaan degelijke sites over het onderwerp
En niemand weet trouwens wat er zich daar tussen de vier muren van dat huis tussen die twee personen afspeelt, ook al ken je beiden persoonlijk, je weet dat niet.
Degene die iemand mentaal misbruikt is meestal ook degene die buitenshuis heel symphatiek overkomt, dat is net hun sterkte, dat laat hen net toe om zulk gedrag tegen hun partner te vertonen, ze kunnen het heel goed wegsteken voor de buitenwereld wat ze doen en t slachtoffer zal dikwijls zwijgen uit schaamte en raakt daardoor geïsoleerd, en zo kan dat mentaal misbruik blijven voortduren....
Want als t slachtoffer dan toch eens zijn of haar mond opentrekt en er iets van zegt dan geloven de meesten het gewoon niet en minimaliseren ze het allemaal want zo ne symphatieke mens kan toch nooit zoiets slechts doen nietwaar...
Tot die symphatieke mens ne keer zodanig ontploft en het allemaal zodanig uit de hand loopt dat er een gezinsdrama op volgt en dan hoor je iedereen die hem of haar kende zeggen "dat had ik daar nu nooit van verwacht..."
En die zogezegde symphatieke mens kan effectief ontploffen als hij of zij weet dan anderen weten hoe hij of zij zich gedraagt in de beslotenheid van zijn of haar eigen huis.
Een kat in t nauw maakt rare sprongen
En dat kan leiden tot gevaarlijke situaties
Als iemand komt vertellen dat ze t slachtoffer is van bepaald gedrag van haar partner omdat ze gewoon niet meer weet waarin of waaruit en het er ne keer uitmoet en nadien krijgt die persoon er spijt van dat ze het neergepend heeft omdat ze niet lang genoeg heeft stilgestaan bij de mogelijke consequenties van haar daden en die persoon krijgt serieus schrik dat de partner het te weten gaat komen dan vind ik dat daar toch wel rekening mee zou mogen gehouden worden.
Of zegt men liever achteraf "ach, hadden we geweten dat dit of dat zou gebeuren dan hadden we natuurlijk ingegrepen en hadden we natuurlijk dienen topic verwijderd"
Het is dan wel te laat hé
Geplaatste afbeelding

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#90 Geplaatst 17 november 2013 - 22:50

mij lijkt het zo te zijn dat de mensen die vinden dat de situatie gedramatiseerd wordt en er overdreven wordt en die vinden dat TS eerst had moeten nadenken vooraleer iets te komen posten en ze nu maar de gevolgen moet dragen dat dat mensen zijn die nooit in een gelijkaardige situatie thuis hebben gezeten en die begot niet weten hoe iemand die zo behandeld wordt op regelmatige basis zich uiteindelijk voelt , mensen waarvoor het de ver-van-mijn-bed -show is.
Maar het is niet de ver-van-mijn-bed-show, nu niet meer.
Moet een mens nu echt risico lopen op iets veel veel ergers dat kan gebeuren , ik zeg niet dat het  gaat gebeuren maar het kan gebeuren en dat is toch al meer dan genoeg, gewoon omdat ze even de bomen door het bos niet meer zag en die persoon even haar hart wou luchten en even wat medeleven wou krijgen?
Mij lijken die forumregels in verhouding tot wat kan gebeuren toch echt niet zo belangrijk te zijn dan....
Geplaatste afbeelding