Spring naar inhoud

- - - - -

verwijderen topic

• Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten
96 reacties op dit onderwerp
catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#91 Geplaatst 17 november 2013 - 22:57

Iedereen gelijk voor de wet, Nadine.

miranda
miranda
  • 7.838 berichten
  • 1 katten

#92 Geplaatst 17 november 2013 - 23:00

tis overal wel eens storm in elk huishouden en na twee dagen ist suiker en zeem.. en tja hier word van een mug een olifant gemaakt zoals gewoonlijk...een woord word alrap mishandeling... bv wil niet zeggen als ik tegen mijne vent zeg als het u niet aanstaat pak uw boelke dat ik hem ook effectief eruit gooi he.. en dat is wat jullie er wel van maken in zulke situaties. Ik ken ze allebei persoonlijk ;-) heb er lang genoeg gewerkt.

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#93 Geplaatst 17 november 2013 - 23:07

Bekijk berichtmiranda, op 17 november 2013 - 23:00, zei:

tis overal wel eens storm in elk huishouden en na twee dagen ist suiker en zeem.. en tja hier word van een mug een olifant gemaakt zoals gewoonlijk...een woord word alrap mishandeling... bv wil niet zeggen als ik tegen mijne vent zeg als het u niet aanstaat pak uw boelke dat ik hem ook effectief eruit gooi he.. en dat is wat jullie er wel van maken in zulke situaties. Ik ken ze allebei persoonlijk ;-) heb er lang genoeg gewerkt.

ik blijf er bij, ook al ken je beiden persoonlijk en ook al kwam je daar regelmatig  over de vloer, je weet nooit wat er tussen twee mensen gebeurd als ze alleen zijn
Maar ik ga daar niet over zitten discussiëren want dat valt toch in dovemansoren

Bekijk berichtcatherine, op 17 november 2013 - 22:57, zei:

Iedereen gelijk voor de wet, Nadine.

nee dat vind ik nu niet , niet als er mogelijk iets verschrikkelijks kan gebeuren dat dramatische gevolgen kan hebben
Maar dat valt ook in dovemansoren, zoals ik al zei, de ver van mijn bed show hé
Geplaatste afbeelding

miranda
miranda
  • 7.838 berichten
  • 1 katten

#94 Geplaatst 17 november 2013 - 23:09

Bekijk berichtlathyrus, op 17 november 2013 - 23:07, zei:

nee dat vind ik nu niet , niet als er mogelijk iets verschrikkelijks kan gebeuren dat dramatische gevolgen kan hebben
Maar dat valt ook in dovemansoren, zoals ik al zei, de ver van mijn bed show hé

Nadine je hoort maar 1 klok en elk spreekt naar zijn schoonste dan.... en wedden dat die storm geluwd is ondertussen...

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#95 Geplaatst 17 november 2013 - 23:19

wel laat ons hopen dat de storm geluwd is en laat ons hopen dat niemand zijn klep gaat opentrekken tegen de eega van TS
Gemakkelijk om te zeggen er zijn forumregels en iedereen is gelijk voor de wet en er wordt niks verwijderd.
Maar wat ik me dan afvraag is t volgende: stel dat iemand hier iets komt posten over een andere persoon of over een bedrijf en die andere persoon of dat bedrijf komt dat te weten en die zegt "ofwel wordt dat verwijderd ofwel doe ik ks een proces aan wegens laster en eerroof" (of weet ik veel wegens een andere reden)
En die persoon of dat bedrijf heeft inderdaad een poot om op te staan en kan dat doen.
Blijft dienen topic hier dan ook staan en word er dan ook gezegd dat er niks wordt verwijderd?
Of word er dan toch een uitzondering gemaakt?
Dat is wat ik me dan afvraag en ik ga er verder niks meer over zeggen want t is inderdaad beter dat het hier ook wegzakt, maar k wou toch maar mijn two cents geven want ik snap echt begot niet hoe men zo kan negeren dat iemand echt in gevaar KAN verkeren
Alleen al dat die mogelijkheid er is zou genoeg moeten zijn om t boeleke gewoon weg te halen ipv te zeggen "jamaar forumregels en oei, t zou voor ne keer te veel werk kunnen zorgen in de toekomst"
Wat weegt er t meeste door?
Eventuele aanvragen om topics te verwijderen van andere leden of t eventuele leven van een forumlid...
Het kan slecht uitdraaien, is dat niet meer dan genoeg alé....
Geplaatste afbeelding

miranda
miranda
  • 7.838 berichten
  • 1 katten

#96 Geplaatst 17 november 2013 - 23:25

Ik denk wel als er ECHT gevaar is dat de modjes hun verantwoordelijkheid wel nemen maar wat is eigenlijk het probleem nu? Haar eega komt hier niet lezen daar houd hij zich niet mee bezig zover ik hem ken... het word gewoon opgeblazen door sommigen van jullie... haar eega heeft een grote mond ja idd maar voor de rest twee keer noppes... das al wat ik erover kwijt wil.

grumpje
grumpje
  • 5.799 berichten
  • 3 katten

#97 Geplaatst 18 november 2013 - 06:12

Op verzoek wordt dit topic nu gesloten.

:slot:

Geplaatste afbeelding