Spring naar inhoud

- - - - -

Soezelen boven

• Log in om te reageren
4 reacties op dit onderwerp
jacob
jacob
  • 818 berichten
  • 5 katten

#1 Geplaatst 15 november 2013 - 15:06

Het is mijn kleine prinsesje haar verjaardag vandaag: 1 jaar en om dit te vieren heb ik de slaapkamer opgefleurd met een soezelhoekje. Inmiddels heb ik hier 3 coons lopen en om hen ook boven een plekje te geven richtte ik hier enkele sluimerplekjes in.
Beneden staan 2 grote en 1 kleine krabpaal, maar vind deze niet zo mooi voor de slaapkamer.

Bijgevoegde thumbnails

• image.jpg
  • image.jpg
  • image.jpg

ROSETTA
ROSETTA
  • 1.251 berichten
  • 5 katten

#2 Geplaatst 15 november 2013 - 16:14

wij hebben ook zo een soezelhoekje in onze slaapkamer maar daar liggen ze af n toe in en als ik smorgens wakker word liggen ze beide op onze bed :)
Geplaatste afbeelding

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#3 Geplaatst 15 november 2013 - 17:56

Die van ons vinden het ook leuker om te komen snoezelen in ons bed ;)

maar 't is wel goed gedaan hoor.

Ephiny
Ephiny
  • 4.874 berichten
  • 4 katten

#4 Geplaatst 15 november 2013 - 19:42

Vind het leuk gedaan!

Het zou hier alleen ook niet pakken, zo in een mandje op de grond willen ze niet.
Dus ik heb wel een (heel versleten trouwens) krabpaal op de slaapkamer (al slaapt Voodoo gewoon bij mij in bed eigenlijk). Zie het toch niet als ik lig te slapen :).

Leuke kist ook trouwens!
Those who don't believe in magic, will never find it

*Loentje
*Loentje
  • 518 berichten
  • 4 katten

#5 Geplaatst 15 november 2013 - 21:37

Ik heb voor mijn 2 ragdolls op mijn bureau voor elk van hen een mandje gezet en voor het raam staat er een krabpaal zodat ze naar buiten kunnen kijken. Ik moet zeggen dat die van mij echt wel hun mandjes gebruiken! Maar had het op de grond gestaan zou het waarschijnlijk ook weinig aantrek hebben, die willen altijd hoger liggen. :)