thermometer voor katten
#1 Geplaatst 17 november 2013 - 01:11
#2 Geplaatst 17 november 2013 - 08:47
#3 Geplaatst 17 november 2013 - 08:49
#4 Geplaatst 17 november 2013 - 08:50
'k heb wel een snelle genomen, hij doet er 5 seconden over eer hij piept.
“But I don't want to go among mad people,' Alice remarked. `Oh, you can't help that,' said the Cheshire Cat: `we're all mad here... I'm mad... You're mad.”
#5 Geplaatst 17 november 2013 - 09:59
#6 Geplaatst 17 november 2013 - 10:29
Ik volg even mee!
zerkaantje, op 17 november 2013 - 09:59, zei:
Aha. Moet morgen naar de DA, zal eens polsen.
#8 Geplaatst 17 november 2013 - 15:37
Na alles wat we meegemaakt hebben met onze twee poezekes die dit jaar zijn overleden ben ik echt super bezorgd geworden, en dan is het toch wel fijn als je zelf af en toe eens kunt controleren of ze geen koorts hebben.
#9 Geplaatst 17 november 2013 - 15:42
Spijtig dat die van ons voor op het voorhoofd of oor niet bij hen werkt.
#10 Geplaatst 17 november 2013 - 15:43
Dit is degene die ik gebruik. Duurt maar enkele seconden voor je het resultaat hebt, dus echt gemakkelijk in gebruik. Juleken, ik wil je bij deze een dikke pluim geven omdat je het belang van een thermometer in huis én de durf om hem bij de kat te gebruiken inziet. Ik heb vaak de indruk dat velen zich de vraag stellen "mijn katje doet dit of dat, zou er iets mis zijn", terwijl een handeling van 10 seconden direct een indicatie geeft. Als ik mijn DA bel, is dat de eerste vraag die ze stelt: heeft hij/zij koorts?

#11 Geplaatst 17 november 2013 - 23:37
snoopy, op 17 november 2013 - 15:43, zei:
Dit is degene die ik gebruik. Duurt maar enkele seconden voor je het resultaat hebt, dus echt gemakkelijk in gebruik. Juleken, ik wil je bij deze een dikke pluim geven omdat je het belang van een thermometer in huis én de durf om hem bij de kat te gebruiken inziet. Ik heb vaak de indruk dat velen zich de vraag stellen "mijn katje doet dit of dat, zou er iets mis zijn", terwijl een handeling van 10 seconden direct een indicatie geeft. Als ik mijn DA bel, is dat de eerste vraag die ze stelt: heeft hij/zij koorts?

heel erg bedankt voor de link, we gaan die ook bestellen.
Wij meten wel degelijk altijd de koorts als er een vermoeden is dat er een probleem is maar wij hebben dus geen enkele thermometer die deftig en snel werkt en we hebben er ondertussen al veel gekocht zunne, oa zo enen die de temperatuur op t voorhoofd meet, wat een prutsen jong...
Dus ik ben heel blij met de link

#12 Geplaatst 18 november 2013 - 20:02
#13 Geplaatst 21 november 2013 - 11:28
want is inderdaad een van de eerste handelingen dat een da doet is de koorts meten
en ik voel hier thuis ook soms wel warme oortjes, dat ik denk heeft hij/zij nu koorts
dus is inderdaad handig om in huis te hebben
want ik zie niet zo direct mijn digitale koortsthermometer is het kontje van de poezen duwen, kwestie van het nog een beetje hygiënisch te houden he
en deze heeft het voordeel dat de tip ultra dun is, en al meet in 10sec.
wauw straks zijn we super voorzien personeel en kunnen we doorgaan als dierenarts assistente
als je ziet wat ik al in huis heb van borstels, kammen, furminator, rozenwater, oogzalf, nagelschaartje, shampoo, schildklierpilletjes, speciale voeding...
#14 Geplaatst 21 november 2013 - 11:34
snoopy, op 17 november 2013 - 15:43, zei:

#15 Geplaatst 21 november 2013 - 11:53
Tvef, op 21 november 2013 - 11:34, zei:
Goh...ze staan er niet voor te springen natuurlijk, maar ok...een baby of kleuter wel? Dat gaat je ook niet weerhouden om het te doen hé , gewoon omdat je weet dat er wat aan de hand is als je kind koorts maakt

Anders moet er eens een KS-thermometer-poepsteek-oefendag worden georganiseerd hé