Spring naar inhoud

- - - - -

Nieuw kitten willen adopteren,gecanceld!

• Log in om te reageren
169 reacties op dit onderwerp
catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#166 Geplaatst 23 november 2013 - 21:59

Tja wie weet was die gene spion of zo :louche:

Zo kunnen jullie nog dagen weken door blijven speculeren, het is spijtig anders gelopen niks meer aan te veranderen.
Het is altijd hun recht om af te zeggen en of dit nu 5u voor afspraak gebeurt of tien dagen ervoor, veel kan je er niet aan veranderen.
Ze zal mss dingen gelezen hebben hier of op fb die haar niet aanstonden, tja en haar gedacht ervan gemaakt hebben. Mss in het vervolg niks meer zo vertellen in het lang en het breed openlijk en pas een groot topic openen als je het gewenste snoetje in huis hebt.

wea
wea
  • 6.113 berichten
  • 5 katten

#167 Geplaatst 23 november 2013 - 22:00

Ik denk dat de meeste mensen zich wel in meer dan 1 berichtje gaan verdedigen. Zeker als er zoiets als de naam van een opvang op het spel staat. Dat ze zich niet voorstelt, dat vind ik in dit geval niet raar.

There is no point in arguing with cats as they always get what they want...

chanatas
chanatas
  • 5.503 berichten
  • 3 katten

#168 Geplaatst 23 november 2013 - 22:33

Vind t onzin dat catlover zich moet voorstellen..ze kwam alleen maar haar kan vh verhaal vertellen en ja aangezien er hier veel gereageerd wordt is t logisch dat het niet bij 1 bericht blijft...voorstellen is trouwens vrijblijvend dus als je dat niet wilt hoeft dat niet.
Maja ik denk niet dat t weinig nu heeft om verder in te gaan op dit onderwerp. Beide partijen hebben hun zegje gedaan, tis duidelijk dat mellemeis Viola niet mag adopteren..meer valt er niet meer te zeggen volgens mij.  Begrijp ook niet zo goed waarom dit topic nog open is..de adoptie gaat immers niet meer door
Geplaatste afbeelding

liange
liange
  • 2.395 berichten
  • 3 katten

#169 Geplaatst 24 november 2013 - 01:11

is dat hier nu nog bezig ...

mellemeis
mellemeis
  • 1.077 berichten

#170 Geplaatst 24 november 2013 - 14:33

Mensen ik en de dame van de vzw hebbn dit al achter ons gelaten als volwassenen mensen,
maar blijkbaar kan niemand hier stoppen met toch te blijven open halen,
Kan er door de moderators aub geen uitzondering worden gemaakt dit toch een slotje te geven?
want dit word hier gewoon een gedoe..
(al was het van iedereen goedbedoelde reactie .. )
De dame van de vzw en ik weten allebei heel goed dta het om miscommunicatie ging,
en ik wens de vzw heel veel succes toe in de toekomst en Viola ook ..
Bij deze vraag ik iedereen vriendelijk te stoppen dit topic toch steeds weer omhoog te halen door te blijven reageren ..

Prutsemieke , I still love and miss you my bbygirl in heaven <3