Spring naar inhoud

- - - - -

Lang lang wachten op nieuwe pup

• Log in om te reageren
21 reacties op dit onderwerp
Selmo
Selmo
  • 718 berichten
  • 4 katten

#16 Geplaatst 21 november 2013 - 09:20

Ja onze pup zijn naam ligt ook al vast hoor :) zijn stamboomnaam zal echter nog moeten gekozen worden

_Athena_
_Athena_
  • 443 berichten
  • 1 katten

#17 Geplaatst 21 november 2013 - 11:09

Mijn ma wil liever dat de naam die op de boekjes enzo staat ook haar echte naam zal zijn.  Dusja!  Of is het enkel op het certificaat van de stamboom dat de andere naam staat?

Bewerkt door _Athena_, 21 november 2013 - 11:10.

Carowlina
Carowlina
  • 8.184 berichten
  • 3 katten

#18 Geplaatst 21 november 2013 - 13:05

Leuk ras! Ken iemand die er ook eentje heeft en ik vind ze helemaal geweldig :)
Natuurlijk jammer dat je plots nog wat langer moet wachten.

Selmo
Selmo
  • 718 berichten
  • 4 katten

#19 Geplaatst 21 november 2013 - 13:19

_Athena_, op 21 november 2013 - 11:09, zei:

Mijn ma wil liever dat de naam die op de boekjes enzo staat ook haar echte naam zal zijn.  Dusja!  Of is het enkel op het certificaat van de stamboom dat de andere naam staat?

je kan op zijn stamboom en boekje gewoon zijn dubbele naam vermelden- de N-naam en der achter de M-naam :) doen ze bij mensen toch ook, alleen is bij ons de eerst vermelde meestal ook de echte "roep" naam

Jolandamariette
Jolandamariette
  • 223 berichten
  • 3 katten

#20 Geplaatst 21 november 2013 - 14:26

_Athena_, op 21 november 2013 - 11:09, zei:

Ja, staat enkel op stamboomcertificaat. Op dierenpaspoort staat roepnaam.  :catrollover

Ga niet uit van veronderstellingen....

_Athena_
_Athena_
  • 443 berichten
  • 1 katten

#21 Geplaatst 21 november 2013 - 17:29

Hmm misschien nog wat zagen.. Nu, het is in essentie hun hond hoewel ik van plan ben haar vaak te lenen :d  En ja Ierse Setters vind ik super, ze zijn zo lief en speels en ros zoals ik :d. We gaan passen :) .  Nu, als het moet N zijn heb ik wel een optie die ik ook niet mis vind.  Voor M had ik Maisie, een Ierse nickname voor Margaret en Mary, (uitgesproken als Mei-zie).  Vind ik superlief.  Nuja ik kan die optie nog altijd houden voor later voor mezelf!

Syntara
Syntara
  • 3.249 berichten
  • 2 katten

#22 Geplaatst 21 november 2013 - 19:37

Oh Maisie vind ik ook wel een erg mooie naam :d