Spring naar inhoud

- - - - -

Rotverwende Bambi verkiest kist boven duffelmandje!

• Log in om te reageren
6 reacties op dit onderwerp
joyce87
joyce87
  • 1.386 berichten
  • 1 katten

#1 Geplaatst 19 november 2013 - 17:32

Ik kocht net een super leuk nieuw slaapmandje (want ze heeft er nog niet genoeg :catangel ) om in de kist te leggen die manlief voor haar meenam! De kist vond ze super maar ze springt niet graag (luilak op 1,5 jaar oud!) en ze kan er natuurlijk moeilijk mee over de rand zien als ze erin ligt...
Braaf koop ik dan maar weer een lekker slaapmandje, niet te groot (ja wij baasjes leren bij, als mevrouw plaats genoeg heeft wil ze er niet in) en fluffy zoals onze dekens die zij steeds opeist in de zetel...
nest.jpg
Wil ze er niet van weten... Deze lag onverpakt in de winkel dus slimme ikke: steek m in de wasmachine (onze poes is dol op de wasverzachter)... Nu mag het enkel in handwas dus na een arbeidsintensief kwartiertje merk ik dat dat ding nooit gaat drogen! Hangt nu 2 dagen op het droogrek, na 20 min in de laagste stand in de droogkast...
Zijn hier poezen die WEL gewoon blij zijn met nieuwe spullen? :)
Ps: hoe krijg ik dat ding weer droog? :)

Kaszi
Kaszi
  • 887 berichten
  • 1 katten

#2 Geplaatst 19 november 2013 - 18:20

Rotverwend!:-D

Hoop dat ze er gebruik van gaat maken

Zou hem op een verwarming of zo leggen en op het laatste in droogtrommel op wol programma met tennisbal.

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#3 Geplaatst 19 november 2013 - 18:41

Ik heb ook zo eentje, ik hang die ook gewoon boven de verwarming. Hier gaan ze er ook niet allemaal in liggen.

anja1
anja1
  • 1.172 berichten
  • 7 katten

#4 Geplaatst 19 november 2013 - 19:39

Ik zou ook zeggen gewoon op de verwarming leggen!
En hier willen ze de eerste dagen of soms zelfs weken ook niet weten van hun nieuwe spullen en daarna is het ruzie om er op te liggen!

Inti Juno, Pipo, Patch, Mushi, Ziggy, Mojito

joyce87
joyce87
  • 1.386 berichten
  • 1 katten

#5 Geplaatst 20 november 2013 - 19:19

Gooi een blad papier op de grond: ze zit erop.
Gaat ze mee naar de badkamer kruipt ze op de weegschaal (heb dus echt een dagelijkse gewichtsupdate :) )
Een nieuw dienblad op de salontafel: poes erop...
Koop je een lekker warm mandje: ben je gek?? Daar ga ik niet in!!! ;)

Eerder had ik al een sleepypod toen ze klein was en deze stond tot 2 maanden geleden in de slaapkamer, ongebruikt. Zet ik hem vlak voor ik hem wil opbergen of verkopen op onze speelgoedkist voor het raam: KNAL! Madam erin... Is nu haar uitkijkpost dus die gaat niet meer weg :)

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#6 Geplaatst 20 november 2013 - 19:44

Ja kmoet zeggen dat de mandjes hier ook wel voor de ruit geplaatst zijn. Ik denk dat ze gewoon liever naar buiten kunnen kijken van op hun ligplaats ipv gewoon ergens in huis.

joyce87
joyce87
  • 1.386 berichten
  • 1 katten

#7 Geplaatst 20 november 2013 - 21:02

Eibhlin, akkoord maar ze ligt wel IN de kist ZONDER het nestje :)