Spring naar inhoud

- - - - -
Ragdoll

Het haar van onze Ragdolls.

• Log in om te reageren
39 reacties op dit onderwerp
Nashota
Nashota
  • 17.974 berichten
  • 3 katten

#31 Geplaatst 11 maart 2010 - 10:41

Wat een schatje is Elmo :heart: :heart: :heart: een bicolourtje dat zou ik ook nog graag willen
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

Guest_Sarah en Erik_*
Guest_Sarah en Erik_*

#32 Geplaatst 16 maart 2010 - 21:36

dankuwel iedereen voor de leuke complimentjes :) elmo is echt een schatje :) ondertussen weegt hij al 1kilo200gr :o voor een kitten van ng geen 10 weken is dat wel al ferm é :LOL:

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#33 Geplaatst 20 maart 2010 - 23:11

Elmo is echt een schatje :love:
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Midas
Midas
  • 5.472 berichten
  • 4 katten

#34 Geplaatst 21 maart 2010 - 17:43

:loveshower: :loveshower: :loveshower:

PoezieMauMau
PoezieMauMau
  • 794 berichten

#35 Geplaatst 21 juni 2010 - 10:21

Ik vroeg me iets af: Op internet staat het ''echte'' Ragdoll haar, die zie je tegenwoordig niet zo gauw meer, stond op een site van een cattery met een dekkater die naar een show is geweest. Maar wat wordt daar mee bedoeld dan, elke echte Ragdoll die heeft toch een zijdezachte vacht. Ik snap ook niet welke Ragdoll ik dan qua haar als goed voorbeeld moet zien.....???? :catscratchhead

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#36 Geplaatst 21 juni 2010 - 10:29

:) Ondertussen is onze Santos al iets groter en nu is het heel erg duidelijk dat ze allebei een totaal verschillende vacht hebben, en toch zijn het twee Ragdolls. Boris heeft langer, pluiziger haar. Het haar van Santos staat minder 'wollig' en is ook iets korter (behalve onder zijn oksels :ha , daar heeft 'ie echt lang haar!). Maar hun pelsje is bij allebei wel zijdezacht hoor :heart:

Geplaatste afbeelding

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#37 Geplaatst 18 september 2010 - 00:19

dori heeft langer haar dan haar zusje demi ,demi heeft dan weer een prachtige dikke pluimstaart ,ben benieuwd als ze volgroeid zijn

Guest_*Joke*_*
Guest_*Joke*_*

#38 Geplaatst 18 september 2010 - 11:35

Lukas en Javi hebben ook een heel verschillende vacht. Die van Javi was altijd heel lang en pluizig en Lukas had een hele zijdezachte platliggende vacht. Helaas is Lukas de laatste tijd meer van de kale plekken, omdat hij zoveel klitten heeft door zijn gezondheidsproblemen dat we het er steeds weer uit moeten scheren. :cry:

t07037
t07037
  • 1.717 berichten
  • 5 katten

#39 Geplaatst 22 september 2010 - 17:38

Geplaatste afbeelding Dit is Aisha  1jjar met zomervacht. de witte kr :love3: aag is inmiddels al veel langer!
Geplaatste afbeelding
Always look at the bright side of life !

Guest_ZIPPO EN LOTTE_*
Guest_ZIPPO EN LOTTE_*

#40 Geplaatst 22 september 2010 - 17:39

Nashota zei:

Jack met winterjas :LOL:

Geplaatste afbeelding

amai zo moooooooooooooooooooooooi

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Ragdoll