Ze eet wel hoor. Ze lijkt minder te eten dan vroeger, maar ze eet wel.
We pletten nu een beetje van haar natvoer en laten de helft heel en dit lijkt ze toch ook meer van te eten.
Brokken eet ze vooral s'nachts en niet zo echt overdag, maar ze eet in ieder geval.
Puur vet kunnen wij haar dan weer niet geven, omdat zij intolerant is aan vet.
Dat maakt dat als haar spreekwoordelijke emmer van vet overloopt, ze zo ziek is als iets.
Braken, diarree en zelfs water houdt ze niet binnen als ze teveel vet binnenkrijgt.
Daarom is zij ook zo mager (grote Sphynx van maar 3,6 kg) en heeft ze zo een dunne lijn.
Maar je kan gerust zijn, we maken altijd zeker dat ze toch op zijn minst genoeg binnen krijgt om haar lever te beschermen.
In de periode dat ze quasi niet wilde eten (voor haar medicatie), lieten we haar uit de hand eten en blijven pushen zodat ze toch iets binnenkreeg.
En ook nu - nu ze terug min of meer eet - houden we het goed in het oog.
Mijn ouders zijn heel de dag thuis en controleren dit continue
En heel erg bedankt voor de hoop. Als jou katten 17 tot 20 zijn geworden met nierproblemen, dat geeft mij toch een beetje moed.
Overal op internet vind je over nierfalen, maar niet problemen zoals Sierra heeft en dan vind je heel snel super negatieve zaken.
Ik zat op het werk gewoon te huilen omdat ik het op de duur zo negatief in zag. Maar je woorden geven mij hoop dat ik ze niet vervroegd zal moeten afgeven