Spring naar inhoud

- - - - -

Mijn kleding hoekje

• Log in om te reageren
227 reacties op dit onderwerp
Inge91
Inge91

Liefste engeltje 2016

• 11.227 berichten

#106 Geplaatst 09 december 2013 - 18:26

In jou geval Elske, mogen het theelichtjes zijn, maar ik ben niet goedkoop hoor :neen:  :lol:
Geplaatste afbeelding

Arni
Arni
  • 1.149 berichten
  • 2 katten

#107 Geplaatst 10 december 2013 - 03:14

Die twee rokjes vind ik heel mooi, allebei een mooie stof  :love:
Geweldig dat je dat kunt. Ik ga voor het meeste naaiwerk nog steeds bij mama langs. Ook al heeft ze mij al meermaals de werking van een naaimachine uitgelegd, het blijft maar niet steken in mijn hoofd :wall:
Dus echt super wat jij kan

Ik weet dat ik niet perfect ben, maar ik ben er zo dichtbij, dat het bijna eng is 😜

Inge91
Inge91

Liefste engeltje 2016

• 11.227 berichten

#108 Geplaatst 10 december 2013 - 11:14

Bedankt Arni als je er ooit toch aan wil beginnen, kies dan een gemakkelijk model uit, zo verlies je minder snel de moed
Het is echt leuk om te doen.
Het gebeurt bij mij ook hoor dat er iets minder goed lukt of dat het resultaat niet 100% meevalt

Geplaatste afbeelding

Arni
Arni
  • 1.149 berichten
  • 2 katten

#109 Geplaatst 10 december 2013 - 19:31

Hey Inge

Mooie, bemoedigende woorden maar ik vrees dat dat toch een talent is, dat aan mij niet werd uitgedeeld  :goofy:
Ik kijk wel verder naar jouw creaties en geef de ideetjes aan mama door :thumb:

Ik weet dat ik niet perfect ben, maar ik ben er zo dichtbij, dat het bijna eng is 😜

Inge91
Inge91

Liefste engeltje 2016

• 11.227 berichten

#110 Geplaatst 10 december 2013 - 20:18

Bekijk berichtArni, op 10 december 2013 - 19:31, zei:

Hey Inge

Mooie, bemoedigende woorden maar ik vrees dat dat toch een talent is, dat aan mij niet werd uitgedeeld  :goofy:
Ik kijk wel verder naar jouw creaties en geef de ideetjes aan mama door :thumb:

:lachen: dat is natuurlijk ook een optie ;)

Geplaatste afbeelding

Karianne
Karianne
  • 4.634 berichten
  • 2 katten

#111 Geplaatst 16 december 2013 - 21:06

Ik ben vandaag met mijn mama in de stoffenwinkel geweest!!! :-)

en heb ook een patroontje!!

Spannend spannend!! ;-)

Karianne
Karianne
  • 4.634 berichten
  • 2 katten

#112 Geplaatst 18 december 2013 - 20:44

ik heb samen met mijn mama het 1ste projectje bijna af , hier en daar nog zoomen leggen en tis klaar ;-) ohja en de bovenkant ga mama nog wat versmallen ;-) het is te groot :d

Morgen ga ik zelf proberen!! ;-)

Karianne
Karianne
  • 4.634 berichten
  • 2 katten

#113 Geplaatst 19 december 2013 - 12:18

Bekijk berichtInge91, op 07 december 2013 - 12:12, zei:

Dat zelfde oker ga je niet meer vinden, het was namelijk het laatste stuk :p

Ik heb het kunnen kopen voor 1,4euro :dancer: , het rokje heeft me in totaal 7 euro gekost ;)

ik ben naar de stoffenwinkel geweest en heb 3 stofjes gekocht (sorry kan geen foto trekken ligt allemaal bij mama... ) Voor in totaal 7€.
samen met mama het eerste kleedje bijna af gemaakt.. het 2de ga ik proberen alleen te maken ;-) ...
het eerste is een kakigroen achtig... was een makkelijk stofje zij mama dus we beginnen daarmee.. en da moht mislukke vond da het minst mooie HAHA! ;-)

btw.. als je die patronen uitknipt... en je legt die op de stof.. hoe duid je dat aan ?? met krijt?? Mijn mama heeft dat gereigd ofzoiets.. zo met witte naald en draad.. en da was dan de stiklijn :d Zo had ze da geleerd..
Wij gaan trouwens samen op naaiworkshop.. ik zei tegen mama dak da ging doen en ze wou mee ! ;-)

Inge91
Inge91

Liefste engeltje 2016

• 11.227 berichten

#114 Geplaatst 19 december 2013 - 20:53

Bekijk berichtKarianne, op 19 december 2013 - 12:18, zei:

ik ben naar de stoffenwinkel geweest en heb 3 stofjes gekocht (sorry kan geen foto trekken ligt allemaal bij mama... ) Voor in totaal 7€.
samen met mama het eerste kleedje bijna af gemaakt.. het 2de ga ik proberen alleen te maken ;-) ...
het eerste is een kakigroen achtig... was een makkelijk stofje zij mama dus we beginnen daarmee.. en da moht mislukke vond da het minst mooie HAHA! ;-)

btw.. als je die patronen uitknipt... en je legt die op de stof.. hoe duid je dat aan ?? met krijt?? Mijn mama heeft dat gereigd ofzoiets.. zo met witte naald en draad.. en da was dan de stiklijn :d Zo had ze da geleerd..
Wij gaan trouwens samen op naaiworkshop.. ik zei tegen mama dak da ging doen en ze wou mee ! ;-)

Ik doe dat met krijt, je hebt dat in verschillende kleuren.

Om dat volledig met naald en draad te doen heb ik geen geduld hoor ;)

Naar welke naaiworkshop ga je,  ik heb hier ook al wat rond gehoord maar er zijn er veel volzet?

Geplaatste afbeelding

Karianne
Karianne
  • 4.634 berichten
  • 2 katten

#115 Geplaatst 19 december 2013 - 21:01

we weten het nog niet , zijn nog aant rondkijken.. wij haddne krijt gekocht maar da had weinig effect, je zag het zelfs niet.

Arni
Arni
  • 1.149 berichten
  • 2 katten

#116 Geplaatst 20 december 2013 - 04:34

Karianne, leuk dat de microbe ook bij jou heeft toegeslagen :goofy:
Binnenkort dus nog meer ideetjes om in te pikken :bleh:
Nee, nee, ik ben echt benieuwd naar het eindresultaat. En ook wel jaloers dat jullie blijkbaar zo goedkoop aan stofjes raken.  Hier in de buurt liggen de prijzen toch beduidend hoger.

Inge91
Inge91

Liefste engeltje 2016

• 11.227 berichten

#117 Geplaatst 20 december 2013 - 13:52

Bekijk berichtArni, op 20 december 2013 - 04:34, zei:

Karianne, leuk dat de microbe ook bij jou heeft toegeslagen :goofy:
Binnenkort dus nog meer ideetjes om in te pikken :bleh:
Nee, nee, ik ben echt benieuwd naar het eindresultaat. En ook wel jaloers dat jullie blijkbaar zo goedkoop aan stofjes raken.  Hier in de buurt liggen de prijzen toch beduidend hoger.

Dit is maar 1 bepaalde winkel hoor, in andere winkels vragen ze zoveel voor een stukje stof dat het de moeite niet is om zelf iets te maken

Bekijk berichtKarianne, op 19 december 2013 - 21:01, zei:

we weten het nog niet , zijn nog aant rondkijken.. wij haddne krijt gekocht maar da had weinig effect, je zag het zelfs niet.

Ik heb het krijt in verschillende kleuren, soms is het niet gemakkelijk om goed af te tekenen, het hangt van de stof af.

Binnenkort foto's he ;)

Geplaatste afbeelding

Karianne
Karianne
  • 4.634 berichten
  • 2 katten

#118 Geplaatst 20 december 2013 - 18:02

Bekijk berichtInge91, op 20 december 2013 - 13:52, zei:

Dit is maar 1 bepaalde winkel hoor, in andere winkels vragen ze zoveel voor een stukje stof dat het de moeite niet is om zelf iets te maken

Ik heb het krijt in verschillende kleuren, soms is het niet gemakkelijk om goed af te tekenen, het hangt van de stof af.

Binnenkort foto's he ;)

jaja, is bijna af zenne!! spannend !!! ;-)

Inge91
Inge91

Liefste engeltje 2016

• 11.227 berichten

#119 Geplaatst 20 december 2013 - 20:53

Leuk he ;)
Geplaatste afbeelding

Karianne
Karianne
  • 4.634 berichten
  • 2 katten

#120 Geplaatst 20 december 2013 - 21:59

Bekijk berichtInge91, op 20 december 2013 - 20:53, zei:

Leuk he ;)

ja indd..

ik vind persoonlijk ht stofje het minst mooie.. Maar ik vond da dan ni erg om het te "verprutsen.." Jou patroon ziet er wel makkelijker uit als het mijne.. :-) (alles ligt bij men mama dus ka nnu nu ni kijken.. anders had ik het nummertje eens doorgegeven ;-) )