Spring naar inhoud

- - - - -

Twilight het papier/kartonnenmonster

• Log in om te reageren
41 reacties op dit onderwerp
Inge91
Inge91
  • 12.578 berichten

#16 Geplaatst 21 november 2013 - 11:19

:loveshower:  zo schattig een klein monster in huis
Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#17 Geplaatst 21 november 2013 - 11:25

Bekijk berichtStijn_Poezenpaleis:-), op 21 november 2013 - 11:15, zei:

toen ik die catnip er onder hing wouden ze er gewoon zo snel mogelijk doorbijten... heb die maar weggedaan dan :d

Ze baande een weg naar de catnip :lachen:

Stijn_Poezenpaleis:-)
  • 10.226 berichten
  • 6 katten

#18 Geplaatst 21 november 2013 - 11:27

ja maar zo een dikke pluisbol van 6kg die zich een weg door het karton wil banen... niet ideaal ze :d

Tvef
Tvef
  • 1.175 berichten
  • 2 katten

#19 Geplaatst 21 november 2013 - 11:30

Goed dat ik dat hier zie, ik wou ook zo een slee kopen bij zooplus maar heb het niet gedaan, omdat mijn gedacht ook was van oei dan gaat mijn gans huis vol karton liggen , juist gedacht dus lol

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#20 Geplaatst 21 november 2013 - 11:37

Bekijk berichtStijn_Poezenpaleis:-), op 21 november 2013 - 11:27, zei:

ja maar zo een dikke pluisbol van 6kg die zich een weg door het karton wil banen... niet ideaal ze :d

:lachen: Maar ja zo'n schattige dikke pluisbol :love4:

Bekijk berichtTvef, op 21 november 2013 - 11:30, zei:

Goed dat ik dat hier zie, ik wou ook zo een slee kopen bij zooplus maar heb het niet gedaan, omdat mijn gedacht ook was van oei dan gaat mijn gans huis vol karton liggen , juist gedacht dus lol

Ja maar niet elke kat doet dat he :p
Ik zou het toch wel kopen zenne, je gaat zien ze gaan daar veel plezier aan hebben en dan kuis je met plezier het karton op als ze het zouden doen en anders neem je maar een kuisvrouw aan :p :lachen:

• 10.226 berichten
  • 6 katten

#21 Geplaatst 21 november 2013 - 11:40

Yumitje? ja die heb je vorig jaar in Gent gezien en die is schattig hé :d

ja Tvef, gewoon kopen!!! is echt zalig om je katje daarmee bezig te zien!
Deze ochtend was Bo aan een echt doodversleten krabpaal aan het krabben...stond er echt op te kijken och zie mijn klein meisje :love4: :love4: :love4:

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#22 Geplaatst 21 november 2013 - 11:40

Bekijk berichtSolotje, op 21 november 2013 - 11:37, zei:

:lachen: Maar ja zo'n schattige dikke pluisbol :love4:

Ja maar niet elke kat doet dat he :p
Ik zou het toch wel kopen zenne, je gaat zien ze gaan daar veel plezier aan hebben en dan kuis je met plezier het karton op als ze het zouden doen en anders neem je maar een kuisvrouw aan :p :lachen:

Hier beperkt het karton zich gelukkig in de buurt van dat krabding (of althans in hun speelhoek).

Tvef
Tvef
  • 1.175 berichten
  • 2 katten

#23 Geplaatst 21 november 2013 - 11:43

Bekijk berichtStijn_Poezenpaleis:-), op 21 november 2013 - 11:40, zei:

Yumitje? ja die heb je vorig jaar in Gent gezien en die is schattig hé :d

ja Tvef, gewoon kopen!!! is echt zalig om je katje daarmee bezig te zien!
Deze ochtend was Bo aan een echt doodversleten krabpaal aan het krabben...stond er echt op te kijken och zie mijn klein meisje :love4: :love4: :love4:
hmmm kzal er nog is over nadenken :-)

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#24 Geplaatst 21 november 2013 - 11:50

Tvef, nog geen zin???

Bijgevoegde thumbnails

• arreslee.jpg

Sabine2
Sabine2
  • 8.834 berichten
  • 4 katten

#25 Geplaatst 21 november 2013 - 13:46

Bekijk berichtSolotje, op 21 november 2013 - 10:38, zei:

Ook een keukenrol-shreder :lachen: dat heb ik haar nog niet gepresenteerd, denk dat het bij haar ook wel een succes zal hebben. :lachen:

Ah de slede, die is zo leuk :lol2:  en heeft die een succes?

Ah jij veegt ook dagelijks :lachen: ik ook maar doe het met plezier :d

Doen!! En foto's :lachen: Hier heb ik meestal prijs als ik de keukenrol niet wegsteek :louche:

Ze krijgen die slee pas dit weekend, 'k hoop dat ze nog meegaat tot vlak na de kerstdagen ;)

En ja, dagelijks vegen, 't is geen overbodige luxe.
'k Was een paar weken geleden vergeten van de kartonnen doos met kattenbakvulling weg te zetten.
Tegen da'k 's morgens opstond, was er een groot stuk uit geshred, lag ze omver, de helft van 't zand eruit en één van mijn zwartjes lag erin te rollen en te krullen dat het niet schoon meer was :catrollover :NoWhy:
... dat was met iets minder plezier ;) maar ondertussen kan ik er al goed mee lachen :lachen: 'k Heb nu al spijt dat ik daar gene foto van genomen heb, maar op 't moment zelf was ik niet echt in fotoshoot-mood :lachen:

A ja, die slee is echt mooi, 'k heb hem getoond aan de collega's van 't werk (is op 't werk toegekomen) en ze vonden die allemaal superknap :thumb:
Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw
The devil has work for idle paws :x
www.dendermondsezwervertjes.org

hilleke
hilleke
  • 19.510 berichten

#26 Geplaatst 21 november 2013 - 15:26

Had ik nu echt niet verwacht dat Twilight met haar supermooi en lief snoetje zoooo vernielzuchtig kon zijn ;)

Tvef
Tvef
  • 1.175 berichten
  • 2 katten

#27 Geplaatst 21 november 2013 - 15:28

Bekijk berichtdolfjeweerwolfje, op 21 november 2013 - 11:50, zei:

Tvef, nog geen zin???
  hij stond deze week in mijn winkelkar maar had hem er terug uitgezwierd, en heb nu niet direct nog iets nodig ...
nu heb ik dus al spijt he, ambetante KS'ers :p

Sabine2
Sabine2
  • 8.834 berichten
  • 4 katten

#28 Geplaatst 21 november 2013 - 15:34

Bekijk berichtTvef, op 21 november 2013 - 15:28, zei:

ambetante KS'ers :p

:lachen:

Zeker dat ge voor de rest niets nodig hebt??? Speelgoedjes, voedselverrijking, extra mandje voor je derde poezelke, extra krabpaal, drinkfontein, transportbak,.... :bleh:

Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw
The devil has work for idle paws :x
www.dendermondsezwervertjes.org

Tvef
Tvef
  • 1.175 berichten
  • 2 katten

#29 Geplaatst 21 november 2013 - 15:37

speelgoedjes een ganse doos thuis staan  = OK
voedselverrijking???? , ik heb gewoon eetbakjes staan = OK
mandjes, nee nee Lily moet op schoot, daarnaast Finn op de zetel (die ligt graag op leer) en Elin Achter mij op den bureau ... voial = ok
extra krabpaal , eerst twee verslijten en dan een nieuwe petfun volgens Stijn binnen 3 maand = ok
drinkfontein, neeeeeeeeeeeeeeeee dan moet ik teveel zelf naar toilet ik kan niet tegen het geluid van lopend water, dus drinkbakjes = OK
transportbak, heb er twee dus voldoen = OK

nee denk ni dak nog iets mankeer ze Sabine2

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#30 Geplaatst 21 november 2013 - 15:40

Bekijk berichtSabine2, op 21 november 2013 - 13:46, zei:

Doen!! En foto's :lachen: Hier heb ik meestal prijs als ik de keukenrol niet wegsteek :louche:

Ze krijgen die slee pas dit weekend, 'k hoop dat ze nog meegaat tot vlak na de kerstdagen ;)

En ja, dagelijks vegen, 't is geen overbodige luxe.
'k Was een paar weken geleden vergeten van de kartonnen doos met kattenbakvulling weg te zetten.
Tegen da'k 's morgens opstond, was er een groot stuk uit geshred, lag ze omver, de helft van 't zand eruit en één van mijn zwartjes lag erin te rollen en te krullen dat het niet schoon meer was :catrollover :NoWhy:
... dat was met iets minder plezier ;) maar ondertussen kan ik er al goed mee lachen :lachen: 'k Heb nu al spijt dat ik daar gene foto van genomen heb, maar op 't moment zelf was ik niet echt in fotoshoot-mood :lachen:

A ja, die slee is echt mooi, 'k heb hem getoond aan de collega's van 't werk (is op 't werk toegekomen) en ze vonden die allemaal superknap :thumb:

:lachen: ik ga ook die keukenrol eens plaatsen, ze heeft het al wel met tissues gedaan :p allemaal er 1 voor 1 uitgehaald :lachen:

ha ha ha... ja maar de katjes hebben hun eigen dan toch goed geamuseerd en dat is uiteindelijk het belangrijkste :p
Ja zonde dat je daar geen foto van hebt, ik zou in het vervolg een toestel aan je hand plakken zodat je altijd paraat bent moest het nodig zijn en ook dat je niet in je fotoshoot-mood bent :p

Ik vind hem ook mooi, en ik moet toegeven dat het kriebelt om deze niet te bestellen :p

Bekijk berichtTvef, op 21 november 2013 - 15:28, zei:

hij stond deze week in mijn winkelkar maar had hem er terug uitgezwierd, en heb nu niet direct nog iets nodig ...
nu heb ik dus al spijt he, ambetante KS'ers :p

:lachen: Ja ja wij zijn heel ambetant :p

Bewerkt door Solotje, 21 november 2013 - 15:40.