Spring naar inhoud

- - - - -

Brandwonden Lies : Isobethadine verdunnen ?

• Log in om te reageren
20 reacties op dit onderwerp
Tvef
Tvef
  • 1.175 berichten
  • 2 katten

#16 Geplaatst 21 november 2013 - 22:12

Oh ocharme hoop dat snel beter gaat hoor

Marjananas
Marjananas
  • 2.897 berichten
  • 4 katten

#17 Geplaatst 21 november 2013 - 23:25

De puzzelstukjes vielen wel op z'n plaats toen ik de brandwonden zag deze namiddag.
Lies had gisteren, vlak voor we gingen slapen, een kakje gelegd in de hoek van de woonkamer.  Daar concludeerde ik uit dat ze zich niet goed moest voelen en dat het goed was dat ik de dag daarop een afspraak had met de DA.  Dat ging ik zeker vermelden dacht ik...
Had ik maar beter gekeken ! :8
Mijn meisje had toen al pijn blijkbaar, dat was toen al aan het inbranden.  Maar ze heeft nog een hele nacht en halve dag pijn moeten hebben. :cry:
Groetjes van Marjan en pootje van Lies, Bas, Minne en  Pixie.
  Duizenden jaren geleden werden katten aanbeden als goden. Katten zijn dit nooit vergeten...

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#18 Geplaatst 22 november 2013 - 07:26

Wat erg zeg, hopelijk genezen de wondes snel. Het idee dat iemand dit een dier opzettelijk aandoet, daar word ik niet goed van. Het zit toch vaak goed fout tussen de oren van bepaalde mensen zenne :censored:
Geplaatste afbeelding

sandrake
sandrake
  • 634 berichten
  • 3 katten

#19 Geplaatst 22 november 2013 - 08:27

OMG! Wat een  :censored:  :censored: die dat gedaan heeft, die moest es hetzelfde ondergaan vind ik dan altijd!

en Flaminal hydro is een supergoede zalf die zou ik erop doen!

#20 Geplaatst 22 november 2013 - 13:32

Wat erg zeg!

Maar ik wist niet dat je isobetadine moet verdunnen :trance: !!!
Bij ons is dat ook in een spuitbus maar ik spuit dat daar onverdund op :trance: !!!
(en hoe leng je dat dan aan? Hoe krijg je dat uit die spuitbus zonder die kapot te doen?)

Blijf jezelf.... er zijn al anderen genoeg  Geplaatste afbeeldingGeplaatste afbeelding

Ephiny
Ephiny
  • 4.874 berichten
  • 4 katten

#21 Geplaatst 23 november 2013 - 20:44

Ocharme zeg...

En isobetadine, wist ook niet dat je dat moest verdunnen? Voor muisjes mag je dat zo gebruiken blijkbaar, dus vraag me af waarom dat voor katten anders is?
Those who don't believe in magic, will never find it