Hij kan ook nog niet klimmen of springen en zelfs van een bed durft hij gelijk niet naar beneden springen. De trap doet hij met moeite omhoog, maar naar beneden dat is iets anders (niet dus ).
Ik vind dat hij wat te rustig is in vergelijking met de andere 2. Dat is natuurlijk op zich geen probleem, maar hij vertrekt samen met Tijgertje en dat is dus een heel ondeugend en héél levendig ventje. Dus echt wel 2 tegenpolen. En daar zit ik dus ook wat mee verveeld.
Ook vindt hij nooit z'n eten. het staat op een laag kastje in de keuken met een klein krabpaaltje naast zodat ze er gemakkelijk op kunnen klimmen. Maar hij komt altijd aan mij zeggen (miauwen) dat hij honger heeft. Ik neem hem dat altijd mee naar de keuken in de hoop dat hij het toch eens zal leren.
Hij ziet er anders heel gezond uit, eet goed en spint heel lief en gezellig bij je.
Dus op het eerste zicht scheelt er echt niets aan, maar als je hem wat beter in de gaten houdt, dan is hij heel stil!.
Zou dat er met de tijd uitgroeien of zal dat zo'n rustig beestje blijven ? Niet dat hier iemand in een glazen bol kan kijken hé

Iemand ervaring?
Oh ja, ze zijn nu 10 weken oud

Bewerkt door Joske123, 21 november 2013 - 21:25.