Spring naar inhoud

- - - - -

me kat juist laten moeten inslapen met veel verdriet

kat in moeten laten slapen

• Log in om te reageren
32 reacties op dit onderwerp
Guest_marie43_*
Guest_marie43_*

#1 Geplaatst 22 november 2013 - 12:55

hallo ik ben hier nieuw en ik heb juist me kat moeten laten inslapen en het doet zo pijn.ze sukkelde al even was blind aan 1 oog en ze had last van haar nieren.ze kreeg alles wat ze nodig had.sinds 3 dagen ging ze erg veel achter uit wilde niet meer eten drinken enz.ze werd zwak en ben naar de dierenarts gegaan.die had ze vitamine gegeven enz.nu vanmorgen ging het zo slecht met haar ze kon bijna niet meer op haar benen staan.heb de dierenarts gebeld en mocht gelijk komen.hij zei dat ze afzag en het niet meer zal redden ze was er erg aan toe ook omdat ze niet meer wilde eten en drinken ondanks dat ik zelf eten gaf met een spuitje in haar mond.ik vroeg wat is de beste keuze ik wil niet dat ze afziet.hij zei ik zie ze zo niet graag ze gaat niet meer beter komen alleen maar slechter en erg afzien nog meer.ik heb zelf dan maar toch besloten om haar te verlossen met zoveel pijn ze was 14jaar.nu denk ik heb ik er goed aan gedaan had ik ze toch niet moeten laten inslapen.me dierenarts zei is het beste voor hem.ik ben er zo  erg verdrietig door.maar ze heb geen pijn meer nu.

Evyke81
Evyke81
  • 3 katten

#2 Geplaatst 22 november 2013 - 13:02

Heel veel sterkte met het verlies! :8
Geplaatste afbeelding
www.kattenopvangwaasland.com

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#3 Geplaatst 22 november 2013 - 13:06

innige deelneming  bij je verlies
Geplaatste afbeelding

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#4 Geplaatst 22 november 2013 - 13:07

:( Heel veel sterkte!

marieke v. Damme
marieke v. Damme
  • 1.588 berichten
  • 1 katten

#5 Geplaatst 22 november 2013 - 13:11

Marie, dit was moedig om zo'n moeilijke beslissing te moeten nemen! Je hebt gedaan wat je kon doen en jouw poezelke ziet nu niet meer af en dat is het belangrijkste. Héél véél sterkte met het verwerken van dit verlies. :( :cry:

Sabine2
Sabine2
  • 8.834 berichten
  • 4 katten

#6 Geplaatst 22 november 2013 - 13:16

Ocharme, het is altijd zo moeilijk om een poezelke te moeten laten inslapen :8, maar het is ook moedig. Nu heeft ze geen pijn meer. Veel sterkte :hug:
Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw
The devil has work for idle paws :x
www.dendermondsezwervertjes.org

mellemeis
mellemeis
  • 1.077 berichten

#7 Geplaatst 22 november 2013 - 13:17

Eerst en vooral heel veel sterkte (ik weet wat het is jammer genoeg.. )
JE meisje is je heel dankbaar dat ze nu geen pijn meer heeft wees daar maar heel zeker van !
Je hebt je best gedaan en alles gegeven wat je kon,
soms kan je niet anders en getuigd het van heel veel liefde van je lieverd die laatste dienst te bewijzen .
ze heeft vast ook een mooi en gelukkig leven bij jou mogen leven,
hou je vast aan de mooie herinneringen als je het moeilijk hebt.
Ik ben zeker dat ze je van daarboven wilt zeggen dat het goed met haar gaat en je het beste hebt gedaan voor haar , ookal was die beslissing voor jou heel pijnlijk !
Heel veel sterkte ! xx

Prutsemieke , I still love and miss you my bbygirl in heaven <3

hilleke
hilleke
  • 19.510 berichten

#8 Geplaatst 22 november 2013 - 13:18

kan begrijpen dat je je beslissing in twijfel neemt en je afvraagt of je er wel goed aan hebt gedaan.
Enerzijds is het mooi dat we als mens kunnen beslissen om  onze diertjes uit hun lijden te verlossen. Anderzijds is het natuurlijk ontzettend zwaar om die beslissing te moeten nemen.
Maar vertrouw op je dierenarts. Je hebt er goed aan gedaan, ook al maakt dit het verlies niet minder groot natuurlijk.

Heel veel sterkte :hug:

liange
liange
  • 2.395 berichten
  • 3 katten

#9 Geplaatst 22 november 2013 - 13:21

Heel Veel sterkte !!!

BlackScorpion
BlackScorpion
  • 2 katten

#10 Geplaatst 22 november 2013 - 13:27

Veel sterkte :(
Geplaatste afbeelding   Geplaatste afbeelding

Nashota
Nashota
  • 17.996 berichten
  • 2 katten

#11 Geplaatst 22 november 2013 - 13:43

Heel veel sterkte met het verlies van je lieverd :( :hug:
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#12 Geplaatst 22 november 2013 - 14:08

Inderdaad, heel veel sterkte !

Féline
Féline
  • 1.919 berichten
  • 1 katten

#13 Geplaatst 22 november 2013 - 14:15

Sterkte ! Ik heb verleden week ook deze zware beslissing moeten nemen voor mijn poes. Ze zou 17 worden op 29 november. Je hebt de beste beslissing genomen voor je lieverd.

Xiedubbel
Xiedubbel
  • 604 berichten

#14 Geplaatst 22 november 2013 - 14:22

Heel erg veel sterkte!!! Ik weet hoe erg het is om je lieverd te moeten laten inslapen.

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#15 Geplaatst 22 november 2013 - 14:30

Heel veel sterkte met dit grote verlies...je hebt ongetwijfeld de juiste beslissing genomen, onze schatjes laten lijden, is echt niet de beste optie...maar het afscheid doet ook zo'n pijn hé   :hug:
Geplaatste afbeelding