Spring naar inhoud

- - - - -

Korte vakantie in Ardennen

• Log in om te reageren
3 reacties op dit onderwerp
Elena888
Elena888
  • 20 berichten

#1 Geplaatst 22 november 2013 - 14:24

Heeft iemand een idee waar je een lekker weekendje naartoe kunt in de Ardennen ? Mijn man en ik zouden een weekendje wegwillen, maar liefst met alles op en aan, en toch niet te duur. Zonder kids, dus daarom liever niet naar iets als Centerpark maar iets meer cultureels en graag ook culinairs.

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#2 Geplaatst 22 november 2013 - 15:57

Goh, geen idee, maar ik volg mee...

Inge91
Inge91
  • 12.578 berichten

#3 Geplaatst 22 november 2013 - 16:57

Wij zijn een aantal jaar geleden naar Spa geweest in het radisson hotel, we vinden het een aanrader je kan er naar de thermen gaan vanuit het hotel.

Vianden is ook heel leuk, ( wel Luxemburg) je kan er mooie wandelingen maken en het dorpje is heel gezellig

Geplaatste afbeelding

Jasina
Jasina
  • 13 berichten

#4 Geplaatst 06 december 2013 - 12:02

Deze periode is zo wie zo heel leuk ! Alles is mooi versierd met lichtjes, er zijn kerstmarkten, iedereen lijkt in een leuke stemming, ...
Probeer de Oostkantons eens ! Is echt hartstikke leuk voor een korte wintervakantie, heel mooi, je kunt er lekker eten en de Ardennen zijn zo anders dan Vlaanderen, dat je je echt ver weg waant ! Wij zijn twee jaar geleden naar Malmedy geweest. Is echt een aanrader. Een heel leuk gezellig binnenstadje, en rondom de kerst had je er een prachtig versierde kerstmarkt. Er was zelfs een ijsbaantje met warme wijn ! Echt leuk.
Wij hadden een hotel dat een beetje tegenviel en dat zal ik je niet aanraden, maar we zijn er een stel tegengekomen die een soort van all-in hadden geboekt in het centrum, en daar kon je ongelooflijk lekker eten voor echt niet te veel geld ! Heel sjiek, met alles op en aan. Het was zo genaamd een vakantiepark maar het was eerder een prachtig leuk hotel.
En als je dan bent uitgekeken op Malmedy zelf, kun je de omgeving eens bezoeken. Een prachtige natuur, dus neem wel ook wandelschoenen mee, met kleine bospaadjes die wel stijl naar boven en naar onderen lopen, kleine beekjes die langs de hellingen naar beneden lopen, en met de auto was je zo in verschillende mooie plaatsen zoals de watervallen van Coo, een kasteel in Reinhardsteen, een stuwdam, nee, je geloot het gewoon niet, zo maar in ons landje !!