Spring naar inhoud

- - - - -

Drapaki krabpaal

• Log in om te reageren
3 reacties op dit onderwerp
jacob
jacob
  • 818 berichten
  • 5 katten

#1 Geplaatst 22 november 2013 - 18:47

Ik overweeg om een 2de grote krabpaal in huis te halen, nl eentje van drapaki.pl. Iemand ervaring hiermee? Momenteel heb ik de Joy van petfun, eentje met krabton van maxi zoo en een kleine van katzen deko voor de keuken. Katzen deko is te prijzig om een grote aan te schaffen. Lijkt dat de prijzen van drapaki goedkoper zijn dan petfun, maar ze lijken me ook wel stevig genoeg?
Wil eigenlijk de krabpaal van maxi zoo vervangen. Deze is zo goed als nieuw maar te klein voor mijn coons. Krabton heeft slechts 35 cm diameter.
Mss verhuis ik hem dan naar boven want bovenste ligplaats en bovenop de ton gaan ze wel eens liggen of ik verkoop hem.

wendyv123
wendyv123
  • 4.414 berichten
  • 3 katten

#2 Geplaatst 22 november 2013 - 19:01

Een vriendin heeft ook nagedacht over een Drapaki, maar na een paar keer mailen zonder antwoord te krijgen heeft ze uiteindelijk toch een Petfun besteld. Het zou voor haar ongeveer hetzelfde in prijs zijn geweest en met Petfun wist ze op voorhand wat ze in huis zou halen van kwaliteit. De Drapaki's zien er ook wel mooi en degelijk uit hoor.

jacob
jacob
  • 818 berichten
  • 5 katten

#3 Geplaatst 03 januari 2014 - 19:52

Toch een drapaki gekocht. Moet zeggen ik vind deze qua kwaliteit en afwerking beter dan mijn petfun. Als de Joy ooit versleten is, komt er opnieuw een drapaki

Bijgevoegde thumbnails

• image.jpg

hilleke
hilleke
  • 19.510 berichten

#4 Geplaatst 03 januari 2014 - 22:28

Ziet er inderdaad heel degelijk uit, en ook héél mooi.