Spring naar inhoud

- - - - -

Kat valt baby aan!

• Log in om te reageren
19 reacties op dit onderwerp
stareyedkitten
stareyedkitten
  • 1.385 berichten
  • 3 katten

#16 Geplaatst 23 november 2013 - 19:43

Bekijk berichtJoske123, op 23 november 2013 - 17:56, zei:

Euh , neen hoor, we hebben sindsdien al een paar keer van tafel veranderd :lachen:

Hij voelde zich zelfs hééééééééééééééééééééééél erg beledigd door Stareyedkitten en zegt er bij dat hij nooit of te nimmer foto's zal nemen van haar katjes ;) (inside joke)

Jammer dat de foto's van toen niet digitaal waren, want anders had ik er nog  wel eentje waar hij op een stoeltje zat, terwijl de kat z'n eten oppeuzelde. Toen was hij nog dik, maar sindsdien is hij een echte magere haring geworden !!!! ;) Alé, mijn zoon hé ... De kat is jammer genoeg al jaren overleden.

Hij is misschien zo mager omdat er meer en meer katten kwamen die zijn eten oppeuzelden... die jongen is gewoon ondervoed!
[sharedmedia=core:attachments:101503]
“But I don't want to go among mad people,' Alice remarked. `Oh, you can't help that,' said the Cheshire Cat: `we're all mad here... I'm mad... You're mad.”

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#17 Geplaatst 23 november 2013 - 19:55

Bekijk berichtstareyedkitten, op 23 november 2013 - 19:43, zei:

Hij is misschien zo mager omdat er meer en meer katten kwamen die zijn eten oppeuzelden... die jongen is gewoon ondervoed!

hmmppff

Jolandamariette
Jolandamariette
  • 223 berichten
  • 3 katten

#18 Geplaatst 23 november 2013 - 22:00

Maar eh, alle gekheid op een stokje....  Knap vervelend voor die mensen. Feliway?
Ga niet uit van veronderstellingen....

Dansprinsesje
Dansprinsesje
  • 798 berichten
  • 2 katten

#19 Geplaatst 24 november 2013 - 00:15

Die steekt in!
Ik zal morgen eens horen hoe het gaat.
Het zal ook zeker een beetje tijd nodig hebben. Maar het is niet leuk en vermoeiend.
Dat je je gat niet kan draaien en hij zit aan de baby!
Geplaatste afbeelding  Eristo en Fenix :catwalk2

Miss Nina
Miss Nina
  • 1.550 berichten
  • 2 katten

#20 Geplaatst 24 november 2013 - 13:42

Maar is het echt aanvallen, met nagels en al? Het kan ook gewoon uit nieuwsgierigheid zijn dat hij steeds gaat kijken. Uiteindelijk wil die kat ook dat babietje leren kennen. Ik zou eerder, onder toezicht, de kat laten kennis maken en hem zeker niet achteruit steken en evenveel aandacht geven als voor de komst van het babietje. Uiteindelijk moet iedereen wennen aan de nieuwe situatie, ook de kat.
"Humans: No fur, no paws, no tail. They run away from mice. They never get enough sleep. How can you help but love such an absurd animal?"
- Anonymous cat about humans