Spring naar inhoud

- - - - -

kopen bij bol.com

• Log in om te reageren
58 reacties op dit onderwerp
wendyv123
wendyv123
  • 4.414 berichten
  • 3 katten

#16 Geplaatst 25 november 2013 - 18:49

Bekijk berichtEibhlin, op 25 november 2013 - 18:37, zei:

Kan je bij bookdepository enkel met visa betalen? In dat geval word het toch bol.com want dat heb ik niet

Ah meastro gaat ook zie ik net :)

geen idee wat er allemaal kan, ik doe meestal met PayPal (ook via kredietkaart)

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#17 Geplaatst 25 november 2013 - 18:57

Met Bol.com nog geen problemen gehad.

Maar let op, niet alles is er even voordelig. Ik zag dit laser spel op bol en daar kostte het 30 euro, op zooplus maar 19,90. Dat is dus een groot verschil voor het identiek zelfde product.

145637_schulze_bolt_1.jpg

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#18 Geplaatst 25 november 2013 - 18:59

Amai, is nog geen beetje verschil.

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#19 Geplaatst 25 november 2013 - 19:08

't was zelfs 30,99 ;) nog vlug eens gecontroleerd ;)

B&B
B&B
  • 1.146 berichten
  • 2 katten

#20 Geplaatst 25 november 2013 - 19:30

Heb onlangs besteld bij bol.com. Verwacht het morgen of overmorgen binnen te hebben.

Volgens mij wel een betrouwbare site hoor!

Miss Nina
Miss Nina
  • 1.550 berichten
  • 2 katten

#21 Geplaatst 25 november 2013 - 19:35

Ik koop regelmatig iets op bol.com. De actie van Pampers is er terug dus dat wordt weer een maandbox bestellen. Scheelt 0,08 cent per luier in vergelijking met Colruyt dus lekker voordelig. Maar inderdaad, sommige dingen zijn duurder dus meestal zoek ik eerst eens rond.

Dit is ook een Engelse site en ze leveren gratis naar België. Daar ook al eens iets besteld en geen problemen gehad (ook te betalen met Maestro)
http://www.play.com/

"Humans: No fur, no paws, no tail. They run away from mice. They never get enough sleep. How can you help but love such an absurd animal?"
- Anonymous cat about humans

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#22 Geplaatst 25 november 2013 - 19:41

Thx, net even gekeken en de boeken zijn blijkbaar nog steeds het goedkoopst bij book depository. Ik ga nog eens goed alles bekijken dat ik toch voor geen verrassing kom te staan en mss dan via daar bestellen binnenkort.

In elk geval heel erg bedankt voor de hulp iedereen :)

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#23 Geplaatst 25 november 2013 - 19:48

Bestel ook af en toe, verleden maand hebben ze ons wel iets gelapt.
Mijne oudste zoon besteld zijn ps spel een speciale editie. Ze waren nog op voorraad, hij besteld, betaald.
2 Dagen erna ha we hebben die niet meer in voorraad. Dus wel bijna 100€ betaald hé.
Ze gingen zien of ze het nog na kosten bestellen. Heeft een ferme week geduurd, heb het openlijk op hun fb pag gesmeten. Na heel veel mails heen en weer ha nee kunnen het niet meer krijgen we zullen u geld terug storten.
Nog eens paar dagen later weer mail haja we kunnen het vast krijgen als je wil mag je het herbestellen, en natuurlijk weer betalen. Het andere geld hadden ze nog niet terug gestuurd want terug betalen duurt gemakkelijk 3 weken. Ik heb hem gezegd dat ze het mochten steken waar de zon niet schijnt want dit was echt met iemand zijn voeten rammelen. Dan hadden ze nog eens hun vergist in prijs op de website, heb ze daar op gewezen weer heel discussie via mail. Heb toen ook gezegd foert zie het zelf maar aan. Gelukkig heeft hij die editie elders kunnen bestellen.

Je moet vooral opletten dat wat ze schrijven bij de uitleg juist is. Zo bestelden we een muursteun voor de tv boven op te hangen, als die aankwam waren het heel andere maten dan opgegeven in de beschrijving online. Dus weer terug gestuurd gratis via kiala, weer moeten wachten op ons geld. Op zo'n dingen staan er dikwijls fouten.

Heb ook al meerdere malen dvd's daar besteld, en ene keer had ik de bestelling van een man het waren hollandse liedjes cd's. Mijn adres maar naam van een andere man. Mijn bestelling foetsjie. Heb weer moeten anuleren en opnieuw moeten bestellen.

Ze nemen het daar dikwijls niet zo nauw, en vooral ze hebben je vooraf betaling en jij mag drie weken wachten op terug betaling.
En heb ook al meerdere malen gezien dat ze soms nog duurder uitkomen dan boekhandels.

Heb goede ervaringen met ze maar ook al een deel slechte.

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#24 Geplaatst 25 november 2013 - 20:31

De boeken die ik wil bestellen zijn blijkbaar alles samen 25€ duurder dan op die book depository site.

Dat is natuurlijk het vervelende aan online kopen, als er iets mis gaat kan dat een gans gedoe worden. Daarom koop ik zelf niet echt vaak online buiten dan zooplus. Hopelijk verloopt mn bestelling vlotjes. :)

Kheb ooit via standaard boekhandel eens een boek besteld en daar was het toen ook mis gelopen. Sindsdien koop ik ook niet meer via de site maar laat ze leveren in hun winkel en betaal dan pas. Het boek dat ik besteld had kon niet geleverd worden omdat de uitgeverij net failliet was. Heeft allemaal samen ook een goeie week geduurd eer ik mn geld terug had. Ze konden dan nog niet cash terug geven maar enkel een bon.

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#25 Geplaatst 25 november 2013 - 22:42

Ik heb ook alleen goeie ervaringen met bol.com, k weet niet hoe ze zijn als er iets verkeerd loopt.
Ze zijn in ieder geval heel snel met leveren, dinsdag s avonds iets besteld en woensdagavond had ik het al in huis bijvoorbeeld
Geplaatste afbeelding

nisha's wonderland
nisha's wonderland
  • 2.871 berichten

#26 Geplaatst 25 november 2013 - 22:46

ik bestel altijd bij bol.com mijn pampers en ook de pamperdoekjes enzo. vooral voor dylara...nog nooit problemen gehad ermee. zelfs een keer geweest dat het 2+1 gratis was, dus ik in veronderstelling dat het zo ging geleverd worden maar blijkbaar moest ik 3 stuks ingeven bij mijn bestelling. effe gebeld en kreeg aankoopbon+ verzendkosten voor dit bedrag.

Verder is hun dienst na verkoop ook heel goed. Mijn blender was stuk en je kan het kosteloos terugzenden via kiala. je word op de hoogte gehouden en is snel terug ook.

wendyv123
wendyv123
  • 4.414 berichten
  • 3 katten

#27 Geplaatst 25 november 2013 - 23:22

ik heb zeker meer dan 30 boeken van bij the book depository, het is tot op heden nog nooit fout gegaan. Mijn broer heeft er een 10-tal in totaal daar besteld, ook altijd goed gegaan. 1x hebben ze terug betaald omdat ze het boek niet meer konden leveren. Het wordt telkens per boek apart opgestuurd. Ik ben daarover zeer tevreden.

miranda
miranda
  • 7.838 berichten
  • 1 katten

#28 Geplaatst 25 november 2013 - 23:27

normaal bij Bol.com word pas gefactureerd als ze het versturen..ik betaal daar meestal per visa

snoopy
snoopy
  • 6.261 berichten
  • 5 katten

#29 Geplaatst 26 november 2013 - 07:53

Mijn dochter besteld haar Engelstalige boeken via Amazon.de, daar zijn de prijzen vaak een heeeeel pak lager, dus misschien toch ook de moeite om eens na te kijken.
Geplaatste afbeelding

fieke0509
fieke0509
  • 1.122 berichten
  • 2 katten

#30 Geplaatst 26 november 2013 - 10:08

Ook al goede en slechte ervaringen.

Bv.: een nagellakje dat ik bestelde, geen probleem, werd meegeleverd met iets anders.  Ik haal het pakket af in het Kiala-punt: ander artikel netjes in de doos, nagellakje spoorloos.  Gebeld met hen, nagellakje is nog niet verkrijgbaar geweest dus kon niet in de doos zitten.  Geld werd wel netjes teruggestort.  En zo heb ik wel al een heel deel fratsen van hen.  Van artikels die wel op de pakbon staan, maar toch niet in de doos zitten.  Maar als je dan belt wordt het bedrag wel teruggestort.  Ik heb nog nooit drie weken moeten wachten op mijn geld.

Ik denk dat het hen af en toe boven het hoofd groeit.  Maar al bij al nog altijd content, voornamelijk omdat hun klantendienst klachten goed afhandelen.