Spring naar inhoud

- - - - -

kopen bij bol.com

• Log in om te reageren
58 reacties op dit onderwerp
sonia63
sonia63
  • 82 berichten

#31 Geplaatst 27 november 2013 - 18:40

Mijn zoon besteld daar altijd de pampers voor zijn dochtertje,en nog nooit problemen gehad. Altijd tijdig aan huis gebracht.

Serenity
Serenity
  • 4.269 berichten
  • 7 katten

#32 Geplaatst 27 november 2013 - 18:57

Bol is een goede betrouwbare site, ik heb er ook al vaak besteld :)
Of hij altijd de goedkoopste is kan ik niet garanderen ;)

Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#33 Geplaatst 27 november 2013 - 22:20

Betrouwbaar hmm niet altijd. Ze verkopen regelmatig dingen die ze niet meer hebben dus vindt ik dit niet zo altijd betrouwbaar.

MiekeV
MiekeV
  • 787 berichten
  • 3 katten

#34 Geplaatst 04 december 2013 - 15:51

Vorige week de eerste keer bij Bol.com besteld en dat is heel goed verlopen. Donderdag bestelling geplaatst, vrijdag stonden ze al aan de deur, maar ik was toen niet thuis, zaterdag zijn ze dan opnieuw langsgeweest. Ik ben tevreden.:-)

miranda
miranda
  • 7.838 berichten
  • 1 katten

#35 Geplaatst 08 december 2013 - 19:32

vrijdag twee dvd's besteld .. gisterennamiddag zaten die reeds in brievenbus en dit op ja zaterdag

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#36 Geplaatst 09 december 2013 - 19:58

Is normaal tnt levert dat en die werken op zaterdag. Heeft niks met bol te maken maar met de leveringsmaatschappij.

Kaprice
Kaprice
  • 4.989 berichten
  • 2 katten

#37 Geplaatst 12 december 2013 - 19:34

bol.com verkoopt en verstuurd in decembermaand 7 pakjes per seconde :trance:
net gehoord in het vtm nieuws

fieke0509
fieke0509
  • 1.122 berichten
  • 2 katten

#38 Geplaatst 13 december 2013 - 09:02

Ik ben nog altijd aan het wachten op het mijne.  Had een setje om gipsen beeldjes te maken besteld op 21 november voor de kerst van mijn metekindje.  Toen was de levertijd 3-6 werkdagen.  Nu staat er weken sinds eergisteren en is de levering onbepaald vertraagd.  En dat is helemaal niet de eerste keer.  Vind het eigenlijk niet zo tof.

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#39 Geplaatst 17 december 2013 - 11:16

Gisteren dvd's besteld en waren vandaag al hier.
Alé voor ene keer hebben ze woord gehouden.

fieke0509
fieke0509
  • 1.122 berichten
  • 2 katten

#40 Geplaatst 17 december 2013 - 11:21

Hier nog steeds niks te zien.  Ondertussen heb ik een nieuwe bestelling gedaan van 4 artikels, waarvan 2 dezelfde.  Ik krijg bericht dat de bestelling verstuurd is, maar van de twee identieke artikels staat aangegeven dat ze maar eentje verstuurd hebben :louche:

Begint toch vervelend te worden en het kerstcadeautje van mijn metekindje heb ik ook nog steeds niet, besteld op 21 november.  Hoop dat het nog op tijd komt. :pray:

Carowlina
Carowlina
  • 8.184 berichten
  • 3 katten

#41 Geplaatst 17 december 2013 - 13:33

Oei, zeer vervelend Fieke.
Kan het zijn dat het artikel toen niet in voorraad was?
Heb ik ook gehad met een DVD en die is dan een tijdje later aangekomen.

fieke0509
fieke0509
  • 1.122 berichten
  • 2 katten

#42 Geplaatst 17 december 2013 - 13:42

Als ik op de site kijk zijn beide dingen (hetgeen ik 2x in één bestelling bestelde en het andere dat ik reeds op 21/11 bestelde)  nog steeds verkrijgbaar, bij het ene is de leveringstermijn wel verlengd, maar bij het andere is het nog steeds 'vandaag bestellen, morgen in huis'.

Moest dat er niet staan zou ik er totaal geen probleem mee hebben, want dan wist ik dat ik moest wachten, maar nu ...  Niet fijn.

En zelfs als het wat later komt dan zij zelf voorzien hebben, dan nog heb ik alle begrip, maar nu staat het cadeautje voor mijn metekindje op 'onbeperkt vertraagd, leveringsdatum onbekend' terwijl ik op 21/11 nog de garantie had dit voor Sinterklaas aan te krijgen.  Dus ik vond toen de vertraging niet zo erg omdat het voor kerst is, maar zelfs dat gaat het mogelijk niet zijn.  K vind het dan jammer dat hun reclame echt wel een ander beeld geeft.

Carowlina
Carowlina
  • 8.184 berichten
  • 3 katten

#43 Geplaatst 17 december 2013 - 13:59

Heb je hen daar al eens een mail over gestuurd?

fieke0509
fieke0509
  • 1.122 berichten
  • 2 katten

#44 Geplaatst 17 december 2013 - 14:18

Ja, en ook al aangekaart op hun chat-functie (kan ook met real life medewerkers), ze excuseren zich in 1000voud en leggen het probleem bij hun toeleveranciers, maar daar ben ik niks mee he.

Nu k moet zeggen dat ze steeds vriendelijk en bereidwillig zijn, maar de producten worden nog steeds aangeboden en ik krijg ze niet.  Wordt ik dus niet zo vrolijk van, dat er nog mensen zo uitkomen als ik.

#45 Geplaatst 17 december 2013 - 14:42

Oei, Fieke niet leuk.
't Is dan wel raar dat die nog altijd worden aangeboden.

Ik heb dat eens gehad bij Zalando. Ik had daar een mooie broek (een gele) gezien en ze besteld voor mijn zoontje zijn Eerste Communie. Drie maanden op voordeel.
Ik ging ze ook binnen de 5 werkdagen hebben, niet dus! Na een paar weken was ze plots niet meer verkrijgbaar. Stond zo op de site, dus ik in paniek, mail gestuurd. En ze stelden mij gerust, ze zou opnieuw binnenkomen en opgestuurd worden.
De week erna staat ze inderdaad terug op de site, 10€ duurder. En ik krijg een mail dat ze ze pas gaan opsturen als ik 10€ zou bijstorten en ik zou ze dan zeker binnen de 5 werkdagen hebben. Ik had veel goesting om mijn been stijf te houden, maar het werd dringend inmiddels, dus dom en naïef, ik gestort. 2 weken later, nog geen broek.
Ik heb er toen een ander gaan halen, de foto's werden superdringend en zo. Dus ik een ander gele broek gaan halen.
Gelukkig maar want op zijn eerste Communie nog geen broek natuurlijk.
Ik stuur ne mail naar Zalando, dat ze die broek niet meer moeten verzenden, als antwoord krijg ik dat het makkelijker is voor hun dat ik dan gewoon iets anders bestel, van dezelfde waarde. Dus ik zeg, stuur dan dezelfde maar op maar in het blauw.
Ik wacht weer 5 werkdagen, noppes. Ik stuur mail en krijg antwoord dat ik ze wel eerst moet betalen en dat ze dan pas opsturen!
Ik laat hun vriendelijk weten dat ik al betaald heb, toen de broek nog geel moest zijn, maar bla...bla...bla...
Ik heb gezegd dat ze maar heel de boel moesten annuleren dan...
Na 5 maanden had ik toch mijn geld terug, denk ik.
Maar ik bestel dus nooit meer iets bij Zalando, nooit meer!

Bewerkt door Seabert, 17 december 2013 - 14:43.

Blijf jezelf.... er zijn al anderen genoeg  Geplaatste afbeeldingGeplaatste afbeelding