

kopen bij bol.com
#31 Geplaatst 27 november 2013 - 18:40
#32 Geplaatst 27 november 2013 - 18:57

Of hij altijd de goedkoopste is kan ik niet garanderen

#33 Geplaatst 27 november 2013 - 22:20
#34 Geplaatst 04 december 2013 - 15:51
#35 Geplaatst 08 december 2013 - 19:32
#36 Geplaatst 09 december 2013 - 19:58
#37 Geplaatst 12 december 2013 - 19:34

net gehoord in het vtm nieuws
#38 Geplaatst 13 december 2013 - 09:02
#39 Geplaatst 17 december 2013 - 11:16
Alé voor ene keer hebben ze woord gehouden.
#40 Geplaatst 17 december 2013 - 11:21

Begint toch vervelend te worden en het kerstcadeautje van mijn metekindje heb ik ook nog steeds niet, besteld op 21 november. Hoop dat het nog op tijd komt.

#41 Geplaatst 17 december 2013 - 13:33
Kan het zijn dat het artikel toen niet in voorraad was?
Heb ik ook gehad met een DVD en die is dan een tijdje later aangekomen.
#42 Geplaatst 17 december 2013 - 13:42
Moest dat er niet staan zou ik er totaal geen probleem mee hebben, want dan wist ik dat ik moest wachten, maar nu ... Niet fijn.
En zelfs als het wat later komt dan zij zelf voorzien hebben, dan nog heb ik alle begrip, maar nu staat het cadeautje voor mijn metekindje op 'onbeperkt vertraagd, leveringsdatum onbekend' terwijl ik op 21/11 nog de garantie had dit voor Sinterklaas aan te krijgen. Dus ik vond toen de vertraging niet zo erg omdat het voor kerst is, maar zelfs dat gaat het mogelijk niet zijn. K vind het dan jammer dat hun reclame echt wel een ander beeld geeft.
#44 Geplaatst 17 december 2013 - 14:18
Nu k moet zeggen dat ze steeds vriendelijk en bereidwillig zijn, maar de producten worden nog steeds aangeboden en ik krijg ze niet. Wordt ik dus niet zo vrolijk van, dat er nog mensen zo uitkomen als ik.
#45 Geplaatst 17 december 2013 - 14:42
't Is dan wel raar dat die nog altijd worden aangeboden.
Ik heb dat eens gehad bij Zalando. Ik had daar een mooie broek (een gele) gezien en ze besteld voor mijn zoontje zijn Eerste Communie. Drie maanden op voordeel.
Ik ging ze ook binnen de 5 werkdagen hebben, niet dus! Na een paar weken was ze plots niet meer verkrijgbaar. Stond zo op de site, dus ik in paniek, mail gestuurd. En ze stelden mij gerust, ze zou opnieuw binnenkomen en opgestuurd worden.
De week erna staat ze inderdaad terug op de site, 10€ duurder. En ik krijg een mail dat ze ze pas gaan opsturen als ik 10€ zou bijstorten en ik zou ze dan zeker binnen de 5 werkdagen hebben. Ik had veel goesting om mijn been stijf te houden, maar het werd dringend inmiddels, dus dom en naïef, ik gestort. 2 weken later, nog geen broek.
Ik heb er toen een ander gaan halen, de foto's werden superdringend en zo. Dus ik een ander gele broek gaan halen.
Gelukkig maar want op zijn eerste Communie nog geen broek natuurlijk.
Ik stuur ne mail naar Zalando, dat ze die broek niet meer moeten verzenden, als antwoord krijg ik dat het makkelijker is voor hun dat ik dan gewoon iets anders bestel, van dezelfde waarde. Dus ik zeg, stuur dan dezelfde maar op maar in het blauw.
Ik wacht weer 5 werkdagen, noppes. Ik stuur mail en krijg antwoord dat ik ze wel eerst moet betalen en dat ze dan pas opsturen!
Ik laat hun vriendelijk weten dat ik al betaald heb, toen de broek nog geel moest zijn, maar bla...bla...bla...
Ik heb gezegd dat ze maar heel de boel moesten annuleren dan...
Na 5 maanden had ik toch mijn geld terug, denk ik.
Maar ik bestel dus nooit meer iets bij Zalando, nooit meer!
Bewerkt door Seabert, 17 december 2013 - 14:43.

