Seabert, op 17 december 2013 - 14:42, zei:
't Is dan wel raar dat die nog altijd worden aangeboden.
Ik heb dat eens gehad bij Zalando. Ik had daar een mooie broek (een gele) gezien en ze besteld voor mijn zoontje zijn Eerste Communie. Drie maanden op voordeel.
Ik ging ze ook binnen de 5 werkdagen hebben, niet dus! Na een paar weken was ze plots niet meer verkrijgbaar. Stond zo op de site, dus ik in paniek, mail gestuurd. En ze stelden mij gerust, ze zou opnieuw binnenkomen en opgestuurd worden.
De week erna staat ze inderdaad terug op de site, 10€ duurder. En ik krijg een mail dat ze ze pas gaan opsturen als ik 10€ zou bijstorten en ik zou ze dan zeker binnen de 5 werkdagen hebben. Ik had veel goesting om mijn been stijf te houden, maar het werd dringend inmiddels, dus dom en naïef, ik gestort. 2 weken later, nog geen broek.
Ik heb er toen een ander gaan halen, de foto's werden superdringend en zo. Dus ik een ander gele broek gaan halen.
Gelukkig maar want op zijn eerste Communie nog geen broek natuurlijk.
Ik stuur ne mail naar Zalando, dat ze die broek niet meer moeten verzenden, als antwoord krijg ik dat het makkelijker is voor hun dat ik dan gewoon iets anders bestel, van dezelfde waarde. Dus ik zeg, stuur dan dezelfde maar op maar in het blauw.
Ik wacht weer 5 werkdagen, noppes. Ik stuur mail en krijg antwoord dat ik ze wel eerst moet betalen en dat ze dan pas opsturen!
Ik laat hun vriendelijk weten dat ik al betaald heb, toen de broek nog geel moest zijn, maar bla...bla...bla...
Ik heb gezegd dat ze maar heel de boel moesten annuleren dan...
Na 5 maanden had ik toch mijn geld terug, denk ik.
Maar ik bestel dus nooit meer iets bij Zalando, nooit meer!
Amai Seabert, das ook een heel gedoe. Bij Zalando heb ik nog maar één keertje besteld en dat ging goed. Ik denk dat ik bij Bol gewoon telkens de producten weet te vinden waar het niet zo vlot mee loopt. al moet ik zeggen dat ik ook al een deel bestellingen heb gehad die prima verliepen. Alleen het laatste half jaar is een ramp. Maar op de facebookgroep van Bol werd een 3-tal weken geleden reclame gemaakt voor hun levertermijnen en daar kwam héél veel commentaar op met net dezelfde problemen. Dus ik ben niet alleen. Maar ze gaan nu 35 aanwervingen doen om hun dienstverlening vlotter te doen verlopen dus we leven op hoop
