Spring naar inhoud

- - - - -

kopen bij bol.com

• Log in om te reageren
58 reacties op dit onderwerp
fieke0509
fieke0509
  • 1.122 berichten
  • 2 katten

#46 Geplaatst 17 december 2013 - 14:49

Bekijk berichtSeabert, op 17 december 2013 - 14:42, zei:

Oei, Fieke niet leuk.
't Is dan wel raar dat die nog altijd worden aangeboden.

Ik heb dat eens gehad bij Zalando. Ik had daar een mooie broek (een gele) gezien en ze besteld voor mijn zoontje zijn Eerste Communie. Drie maanden op voordeel.
Ik ging ze ook binnen de 5 werkdagen hebben, niet dus! Na een paar weken was ze plots niet meer verkrijgbaar. Stond zo op de site, dus ik in paniek, mail gestuurd. En ze stelden mij gerust, ze zou opnieuw binnenkomen en opgestuurd worden.
De week erna staat ze inderdaad terug op de site, 10€ duurder. En ik krijg een mail dat ze ze pas gaan opsturen als ik 10€ zou bijstorten en ik zou ze dan zeker binnen de 5 werkdagen hebben. Ik had veel goesting om mijn been stijf te houden, maar het werd dringend inmiddels, dus dom en naïef, ik gestort. 2 weken later, nog geen broek.
Ik heb er toen een ander gaan halen, de foto's werden superdringend en zo. Dus ik een ander gele broek gaan halen.
Gelukkig maar want op zijn eerste Communie nog geen broek natuurlijk.
Ik stuur ne mail naar Zalando, dat ze die broek niet meer moeten verzenden, als antwoord krijg ik dat het makkelijker is voor hun dat ik dan gewoon iets anders bestel, van dezelfde waarde. Dus ik zeg, stuur dan dezelfde maar op maar in het blauw.
Ik wacht weer 5 werkdagen, noppes. Ik stuur mail en krijg antwoord dat ik ze wel eerst moet betalen en dat ze dan pas opsturen!
Ik laat hun vriendelijk weten dat ik al betaald heb, toen de broek nog geel moest zijn, maar bla...bla...bla...
Ik heb gezegd dat ze maar heel de boel moesten annuleren dan...
Na 5 maanden had ik toch mijn geld terug, denk ik.
Maar ik bestel dus nooit meer iets bij Zalando, nooit meer!

Amai Seabert, das ook een heel gedoe.  Bij Zalando heb ik nog maar één keertje besteld en dat ging goed.  Ik denk dat ik bij Bol gewoon telkens de producten weet te vinden waar het niet zo vlot mee loopt.  al moet ik zeggen dat ik ook al een deel bestellingen heb gehad die prima verliepen.  Alleen het laatste half jaar is een ramp.  Maar op de facebookgroep van Bol werd een 3-tal weken geleden reclame gemaakt voor hun levertermijnen en daar kwam héél veel commentaar op met net dezelfde problemen.  Dus ik ben niet alleen.  Maar ze gaan nu 35 aanwervingen doen om hun dienstverlening vlotter te doen verlopen dus we leven op hoop :duim:

fieke0509
fieke0509
  • 1.122 berichten
  • 2 katten

#47 Geplaatst 18 december 2013 - 10:58

En de nieuwe aanwervingen komen al ten goede bij Bol.com want mijn pakketje voor mijn metekindje wordt eerdaags verzonden :jump:

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#48 Geplaatst 18 december 2013 - 13:12

Ik heb iets besteld van glas, hopelijk dat het heel aankomt!
Ook nog 3 boeken, 3 kussens.
Vorige keer had ik boeken voor school besteld en die waren er echt de volgende dag al!

JustCat
JustCat
  • 5 berichten

#49 Geplaatst 02 januari 2014 - 17:19

Ik heb laatst enkele spullen gekocht bij Bol.com. 2 van de 3 werden normaal geleverd. 1 was zelf te vroeg! De laatste kwam niet want om 1 of andere reden was deze niet meer beschikbaar. Nu krijg ik 2,50 euro korting op mijn volgende artikel.

EDIT: Net gecheckt. Het bedrag werd ook volledig teruggestort.

Bewerkt door JustCat, 02 januari 2014 - 17:23.

Karianne
Karianne
  • 4.655 berichten
  • 2 katten

#50 Geplaatst 04 januari 2014 - 11:18

ik heb gisteren iets besteld voor de 1ste keer..

ik ben benieuwd...

Nakthis
Nakthis
  • 1.321 berichten
  • 2 katten

#51 Geplaatst 05 januari 2014 - 12:27

Zal wel meevallen hoor, Karianne :) Ik heb het vaak de eerste werkdag erna al :)

Karianne
Karianne
  • 4.655 berichten
  • 2 katten

#52 Geplaatst 05 januari 2014 - 13:22

Bekijk berichtNakthis, op 05 januari 2014 - 12:27, zei:

Zal wel meevallen hoor, Karianne :) Ik heb het vaak de eerste werkdag erna al :)

heb het weekend ertussen, en volgens hun site is leverdag dinsdag :-)

Nakthis
Nakthis
  • 1.321 berichten
  • 2 katten

#53 Geplaatst 05 januari 2014 - 13:26

Ja, dat kan ook. Ze zijn in ieder geval wel correct. Ik heb het één keer gehad dat ik iets moest terugsturen (weet al begod niet meer wat) en dat is supervlot verlopen.

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#54 Geplaatst 05 januari 2014 - 14:04

Heb gisteren besteld maar omdat 1 dvd pas binnen 4 werkdagen binnenkomt moet ik met de andere 6 ook wachten wat normaal is, ben benieuwd of we het tegen eind van de week gaan hebben.

Karianne
Karianne
  • 4.655 berichten
  • 2 katten

#55 Geplaatst 07 januari 2014 - 17:55

had vrijdag 1 boek besteld voor zoonlief..
en gisteren stofzuigerzakken voor mezelf..

en vandaag..

alles in huis..
ikke tevreden, ga daar nog vaker bestellen :-)

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#56 Geplaatst 07 januari 2014 - 20:21

Normaal gezien zou ik mijn pakje met die dvd's pas vrijdag krijgen.

Maline
Maline
  • 404 berichten
  • 3 katten

#57 Geplaatst 08 januari 2014 - 23:32

Gisteravond dvd bij Bol besteld (bij MediaMarkt was ik gaan kijken, maar hadden ze hem niet).
Vanochtend stonden ze al voor de deur op 't werk :).

(Had 'em overigens wel doelbewust op 't werk laten leveren omdat ik 3 dagen werk en dus niet thuis ben en bovendien vriend die dvd niet moet zien voor vrijdag - het is zijn verjaardagscadeau ;)).

Een collega van mij was overigens best jaloers.
Zij had vorige week donderdag of vrijdag iets besteld bij Bol met als leveringstermijn 3 tot 6 dagen en had nog niks gezien.
Bij mij stond er expliciet dat de leveringstermijn 1 dag zou zijn.

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#58 Geplaatst 09 januari 2014 - 12:05

Deze morgend zijn 6 van de 7 dvd's geleverd de 7de staat op voor volgende week vrijdag want ze hebben hem niet meer in stock.

Leenaria
Leenaria
  • 822 berichten
  • 2 katten

#59 Geplaatst 11 januari 2014 - 20:38

Mijn vriendin koopt daar regelmatig en heeft nog nooit problemen gehad ;)
Geplaatste afbeeldingGrtjz van Leen, Pixie & Rexy