Spring naar inhoud

* * * * * 1 stemmen

In Memoriam: Bas

• Log in om te reageren
53 reacties op dit onderwerp
BlackScorpion
BlackScorpion
  • 2 katten

#31 Geplaatst 05 februari 2014 - 18:17

Hoe lang het ook geleden is, 1 dag, 1 maand of 1 jaar of 10 jaar, ze blijven altijd in je gedachten.
Nog veel sterkte.
Geplaatste afbeelding

lilymaya
lilymaya
  • 7.946 berichten

#32 Geplaatst 05 februari 2014 - 18:47

Dat is écht wel zo!

juleken
juleken
  • 7.952 berichten

#33 Geplaatst 05 februari 2014 - 23:55

Bekijk berichtInavanthielen, op 05 februari 2014 - 08:41, zei:

Pfff...ups and downs....inderdaad die heb ik wel hoor!  Al 3 maandjes dat onze Bas weg is.
Ik begin meer en meer zijn dingen te missen.  Zijn geluidjes bij het benaderen.  Zijn lopen op de parket (waarbij ik direct wist dat het Bas was, aan de hand van de loop-geluidjes).  Ons lekker 'chillen' op het bed, zo een Bas en mammie moment.
God, wat mis ik mijn poezel.

Ik herken dat hoor. Volgende week is ons Juleke één jaar overleden, en Yvette was op 3 januari zes maand overleden, en god, ik mis ze ook nog zo.
Vooral Yvette... Begrijp me niet verkeerd, ik zag ze allebei doodgraag, maar Yvette was zo'n speciale kat. Hoe dikwijls we hier als hij nog leefde niet gezegd hebben tegen mekaar dat we nooit of te nooit nog zo'n katje zouden hebben... Het was een baby, een knuffelbeer, een babbelkous, en ooo zo lief. Het gemis verzacht, maar het blijft en het komt op in golven en bij momenten he.
Nio verzacht de pijn, maar vervangt Bas niet. En dat hoeft ook niet. Je blijft Bas koesteren in je hart, hij zal nooit vergeten worden.
Geniet van Nio en van Beau, en nogmaals veel sterkte :hug: :hug:

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#34 Geplaatst 06 februari 2014 - 11:06

ik herken het zo!
het is een verdomd zwaar gevoel dat gemis

de ritueeltjes die zij had zijn weg !

dikke knuf!!!

poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

fieke0509
fieke0509
  • 1.122 berichten
  • 2 katten

#35 Geplaatst 06 februari 2014 - 11:47

Tuna is 13/2 al twee jaar niet meer bij ons en soms zit ik nog met traantjes als ik aan haar kleine gewoontes denk.  Aan de manier waarop ze zich in mijn armen nestelde bij de dierenarts in de hoop dat ik alles beter zou maken.  Aan de manier waarop ze spinde, of waarop ze iedere dag naar me toe kwam.  Of hoe ze kwam afgespurt als ik haar wou kammen en dan klaar ging zitten op de rugleuning van de zetel.  Hoe ze muizen en ratten bracht en daar keifier mee op de mat aan de deur zat als ik thuis kwam met de auto.  Aan al haar kleine dingen die mijn lieve Tuna zo speciaal maakten.

Ik zal ze nooit vergeten.

ik koester ze, als kleine cadeautjes die ze mij gegeven heeft.

En ik ben er van overtuigd dat Tuna mij door een héél moeilijke periode geloodsd heeft.

Koester die mooie momenten, op een gegeven moment zullen zij (hoop ik) de pijn overstijgen.  Ik wacht ook nog op dat moment, maar ik ben er van overtuigd dat dat ooit komt.

Inavanthielen
Inavanthielen
  • 2 katten

#36 Geplaatst 07 februari 2014 - 09:06

Ik had afgelopen woensdag weer zo een huilbui.  Ik stond gewoon in de douche en had mijn favoriete song opstaan.  Plots besefte ik, dat de woorden die in het lied kwamen, volledig op mijn gevoel sloegen.
Natuurlijk heb ik gehuild als een klein kind.
Van de week liep ik door de tuin, en zag ik dat zijn grafje een klein beetje ingezakt is.  Weer zo een moment, dat ik de tranen in mijn ogen kreeg.  Te weten dat mijne kleine vent daar ligt in die koude grond.

Natuurlijk is er Nio, en hij verzacht de pijn, maar inderdaad, vergelijken kan je niet.  Nio is een heel ander karakter en een hele andere kat.
Gelukkig heb ik ook mijn lieve meisje nog.  Mag er niet aan denken dat ik haar (ze is er ook al 13) ook zal moeten afgeven.  Ze sukkelt zo met artrose, maar is zo een flinke meid.

Bewerkt door Inavanthielen, 07 februari 2014 - 09:07.

Geplaatste afbeelding   ANGELS DON'T ALWAYS HAVE WINGS, SOMETIMES THEY HAVE WHISKERS Geplaatste afbeelding    
  LOVE STARTS WITH A WET NOSE, AND ENDS WITH A TAIL

juleken
juleken
  • 7.952 berichten

#37 Geplaatst 10 februari 2014 - 23:20

Ik ken dat gevoel, wij hebben hier eentje lopen van bijna elf en die is ook op de sukkel.
En die huilbuien, ken ik ook. Kan je overvallen he, ik heb ook een bepaald lied waarbij ik spontaan aan onze overleden katjes moet denken en de tranen mij telkens in de ogen schieten als ik het hoor.
Ik hoop dat je je flinke meid nog lang bij jou mag hebben.

Inavanthielen
Inavanthielen
  • 2 katten

#38 Geplaatst 21 februari 2014 - 14:13

Mijne lieve kleine prutsevent....mijn favoriet liedje speelt nu op de radio....November Rain......weet je nog hoeveel we hier samen op hebben liggen snoezen?  Ik besefte net, kleine lieverd, dat jij me ook verlaten hebt in November!  Wat mis ik jou!!
Geplaatste afbeelding   ANGELS DON'T ALWAYS HAVE WINGS, SOMETIMES THEY HAVE WHISKERS Geplaatste afbeelding    

juleken
juleken
  • 7.952 berichten

#39 Geplaatst 23 februari 2014 - 23:56

Mooi nummer... Weet dat je niet alleen bent met je verdriet, ik heb hier vanavond ook weer een slecht moment. Ik weet niet hoe het komt maar we kwamen vanavond thuis, ik zie de urnekes hier en de foto en voel het gemis plots weer in grote golven opkomen, net als de tranen.
Het moet slijten he, en er zullen momenten zoals deze blijven komen, maar die zullen wel minder en minder voorkomen. Het heeft tijd nodig.
Veel sterkte, en als ik nu november rain zal horen zal ik spontaan aan jou en Bas denken, dat weet ik nu al. :hug: :hug:

Inavanthielen
Inavanthielen
  • 2 katten

#40 Geplaatst 24 februari 2014 - 10:04

Bekijk berichtjuleken, op 23 februari 2014 - 23:56, zei:

Mooi nummer... Weet dat je niet alleen bent met je verdriet, ik heb hier vanavond ook weer een slecht moment. Ik weet niet hoe het komt maar we kwamen vanavond thuis, ik zie de urnekes hier en de foto en voel het gemis plots weer in grote golven opkomen, net als de tranen.
Het moet slijten he, en er zullen momenten zoals deze blijven komen, maar die zullen wel minder en minder voorkomen. Het heeft tijd nodig.
Veel sterkte, en als ik nu november rain zal horen zal ik spontaan aan jou en Bas denken, dat weet ik nu al. :hug: :hug:

Niet te doen he Juleken, hoe dat een poezel zo in je hart zit.  Ik zou er alles voor overhebben om nog een keertje met hem te knuffelen.
Helaas kan dat niet meer en probeer ik me op te trekken aan ons Beauke (goddank heb ik haar nog) en aan onze Nio.  Met Nio is het weer avonturen...hoe zit hij in elkaar, wat vind hij leuk, wat niet,....
Een hele andere poezel als Bas, maar ook Nio zit al in mijn hart hoor

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#41 Geplaatst 25 februari 2014 - 12:03

oh wat ken ik het uit het niets of door iets speciaals krijg je tranen

ik heb hier nog 9 katten , allemaal schatten en geniet zo van dat ze bij me liggen, maar het is Thai dat ik mis !

poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

juleken
juleken
  • 7.952 berichten

#42 Geplaatst 25 februari 2014 - 21:23

Voor alle treurende baasjes/personeel: :hug: :hug: :hug: Vergeten doen we hen nooit, ze blijven in ons hart en onze gedachten, voor altijd.

Inavanthielen
Inavanthielen
  • 2 katten

#43 Geplaatst 14 maart 2014 - 15:55

:loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower: :loveshower: Ik mis je :love4: :love4: :love4: :love4: :love4:  

Bijgevoegde thumbnails

• Basje.jpg

Bewerkt door Inavanthielen, 14 maart 2014 - 15:56.

Twinkel
Twinkel
  • 1.673 berichten

#44 Geplaatst 14 maart 2014 - 17:46

Ohh, dat vlekje op zijn kin! :) :love2:

Inavanthielen
Inavanthielen
  • 2 katten

#45 Geplaatst 04 april 2014 - 17:37

Lieve poezeman,

Morgen zou je 13 jaar worden.  Wat had ik dat nog graag met je gevierd!!!
Dikke knuffel en een lief aaike van je mammie!  
Ik mis jou ontzettend, maar ben dankbaar voor de tijd die ik met je heb gehad!