Spring naar inhoud

- - - - -

kerstmis

• Log in om te reageren
62 reacties op dit onderwerp
Carolientjee
Carolientjee
  • 133 berichten
  • 2 katten

#1 Geplaatst 26 november 2013 - 14:07

Zetten jullie een kerstboom of iets anders moois voor het huis te versieren met kerst ??
Ik ga geen kerstboom zetten, mijn 2 tijgers zien alles als speelgoed.

Maar ik wou toch een beetje kerst in huis halen, dus ben ik vandaag een beetje gaan shoppen en heb ik iets leuks gehaald in de Action.
IMG_2416.JPG
Misschien nog wat vroeg om al kerstdecoratie in huis te zetten, maar het is toch zoooo gezellig!!!

stareyedkitten
stareyedkitten
  • 1.385 berichten
  • 3 katten

#2 Geplaatst 26 november 2013 - 14:14

Heel mooi en gezellig.  Bij mij staat de 'boom' ook.
Hij komt tevens van de action. 't is zo een klein wit metalen kerstboomvorimge kaarsenhouden waar ik kleurrijke balletjes heb aangehangen en valse theelichtjes heb opgezet.
[sharedmedia=core:attachments:101503]
“But I don't want to go among mad people,' Alice remarked. `Oh, you can't help that,' said the Cheshire Cat: `we're all mad here... I'm mad... You're mad.”

Farailde7
Farailde7
  • 2.741 berichten
  • 1 katten

#3 Geplaatst 26 november 2013 - 14:18

Bekijk berichtCarolientjee, op 26 november 2013 - 14:07, zei:

Zetten jullie een kerstboom of iets anders moois voor het huis te versieren met kerst ??
Ik ga geen kerstboom zetten, mijn 2 tijgers zien alles als speelgoed.

Maar ik wou toch een beetje kerst in huis halen, dus ben ik vandaag een beetje gaan shoppen en heb ik iets leuks gehaald in de Action.
Bijlage IMG_2416.JPG
Misschien nog wat vroeg om al kerstdecoratie in huis te zetten, maar het is toch zoooo gezellig!!!

Ooh das mooi!
Mylo Banner

BlackScorpion
BlackScorpion
  • 2 katten

#4 Geplaatst 26 november 2013 - 14:20

Wij hadden vroeger een grote kerstboom (nep) met allemaal cat-proof balletjes enzo in (onbreekbaar). Maar onze living is een beetje veranderd en sindsdien past een grote kerstboom gewoon niet meer in huis. Dus hebben wij sindsdien een kleine kerstboom (nep) die op een kastje staat. Er hangen strikjes en balletjes in. Onze kat gaat er soms aan snuffelen en durft wel eens aan de strikjes te trekken. Maar tot nog toe zijn er geen ongelukken met gebeurd *crossing fingers* :).
Geplaatste afbeelding   Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#5 Geplaatst 26 november 2013 - 14:37

Hier elk jaar een kerstboom en dat met 17 katten.

Kaprice
Kaprice
  • 4.989 berichten
  • 2 katten

#6 Geplaatst 26 november 2013 - 15:07

als kerstboom heb ik van die piramiden met witte led lichtjes in verschillende hoogtes (gekocht uit de brico)
kerst-piramide-met witte leds.jpg

en dan op de schouw heb ik huisjes met ledlichtjes in (vorig jaar gekocht bij de aldi)

NeonYellow
NeonYellow
  • 368 berichten
  • 2 katten

#7 Geplaatst 26 november 2013 - 15:31

hier staat ook geen kerstboom, wegens plaatsgebrek en 3 katten

wel hang ik lichtjes en maak ik een decoratie stukje voor op de schouw en op de salontafel :)
waar ze maar al te graag mijn kerstballen uit pikken :(
banner

_Athena_
_Athena_
  • 443 berichten
  • 1 katten

#8 Geplaatst 26 november 2013 - 16:43

Ik heb een fake kerstboom.  Frankie snuffelt er wat aan maar vorig jaar heeft hij er toch niet ingezeten :)  Jongere katten zijn misschien wel wat 'enthousiaster' :d.
Wel mooi die versiering!  Er zijn wel veel alternatieven voor een kerstboom, die piramiden bijvoorbeeld, daar hangen er alvast al geen aantrekkelijke hangende versieringen aan :d

Jo'ke
Jo'ke
  • 3.488 berichten
  • 2 katten

#9 Geplaatst 26 november 2013 - 16:45

Ik hou ook enorm van kerst maar aangezien er dit jaar twee engeltjes bij zijn durf ik er nog geen zetten..

Ik ben dus van plan om ook zo'n piramide met led'tjes in te zetten en een hoge vaas met de ballen en lichtjes in.

Kijk er al naar uit om die te plaatsen :)

| Yesterday Is History Today Is A Gift Tomorrow Is Mystery |

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#10 Geplaatst 26 november 2013 - 16:51

Met hoge vazen zou ik toch ook opletten. Ze kunnen nieuwsgierig zijn en met hun pootjes op de rand ze omver kunnen trekken. Ik heb hier een klein vaasje gevuld met balletje en lichtjes.

hilleke
hilleke
  • 19.510 berichten

#11 Geplaatst 26 november 2013 - 17:00

Ik ga nog even afwachten, heb al wel een paar ideetjes om het zonder kerstboom te doen, maar heb nog wel enkele weken tijd want ik vind het nu nog te vroeg voor kerstdecoratie.
Maar als ik ons 4 bengeltjes EN mama Nelle hier zie rondcrossen denk ik dit jaar toch maar geen boompje :)

*bonnie*
*bonnie*
  • 4.118 berichten
  • 7 katten

#12 Geplaatst 26 november 2013 - 17:00

Ik heb dit jaar ook besloten geen kerstboom te zetten, voor het eerst in mijn leven.
Ik was compleet verliefd op die leuke kartonnen boompjes van in de Ikea maar die stonden nergens te koop, was enkel decoratie :NoWhy:

Kheb google afgezocht naar een leuke kartonnen versie maar geen gevonden, uiteindelijk maar een boompje met lichtjes gehaald, niet typisch kerst maar voor mij brengt het wel kerstsfeer in huis, er liggen ook nog 3 cadeautjes met lichtjes in verwerkt op de bench van de honden, kwestie van dat lelijke ding ook wat op te fleuren en een beeld van een rendier met kerstboom in zijn hand op tafel :)

*bonnie*
*bonnie*
  • 4.118 berichten
  • 7 katten

#13 Geplaatst 26 november 2013 - 17:11

Bij mij hangen de kerstkaartjes ook tegen 1 muur en daar blijft een groot deel het ganse jaar hangen.
Mijn idee, het zijn wensen voor het nieuwe jaar dus mogen ze dat jaar ook blijven hangen ;)

Bijgevoegde thumbnails

• kerstmis1.jpg
  • kerstmis2.jpg

Carolientjee
Carolientjee
  • 133 berichten
  • 2 katten

#14 Geplaatst 26 november 2013 - 21:01

Bekijk berichtstareyedkitten, op 26 november 2013 - 14:14, zei:

Heel mooi en gezellig.  Bij mij staat de 'boom' ook.
Hij komt tevens van de action. 't is zo een klein wit metalen kerstboomvorimge kaarsenhouden waar ik kleurrijke balletjes heb aangehangen en valse theelichtjes heb opgezet.

Voor valse theelichtjes moet ik ook eens dringend gaan kijken want Aiki heeft zijn "wimper" snorharen eraf gebrand...
Wel grappig om die kleine stompjes nu te zien xD

Bekijk berichtcatherine, op 26 november 2013 - 14:37, zei:

Hier elk jaar een kerstboom en dat met 17 katten.
Wow!! ja ik durf het hier toch niet... ze zijn 7 maanden oud en vééééél te nieuwsgierig xD
Hier is niks veilig :p

stareyedkitten
stareyedkitten
  • 1.385 berichten
  • 3 katten

#15 Geplaatst 26 november 2013 - 21:14

Bekijk berichtCarolientjee, op 26 november 2013 - 21:01, zei:

Voor valse theelichtjes moet ik ook eens dringend gaan kijken want Aiki heeft zijn "wimper" snorharen eraf gebrand...
Wel grappig om die kleine stompjes nu te zien xD

Wow!! ja ik durf het hier toch niet... ze zijn 7 maanden oud en vééééél te nieuwsgierig xD
Hier is niks veilig :p

Mijne komen van Casa maar ze hebben ze ook in de action. Ik dacht 8 euro voor 8 lichtjes met een oplader!
[sharedmedia=core:attachments:101503]
“But I don't want to go among mad people,' Alice remarked. `Oh, you can't help that,' said the Cheshire Cat: `we're all mad here... I'm mad... You're mad.”