Spring naar inhoud

- - - - -

Ik denk dat "de boodschap" duidelijk was...

• Log in om te reageren
15 reacties op dit onderwerp
Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#1 Geplaatst 26 november 2013 - 22:38

...deze foto is onlangs genomen op een trouwfeestje...het plakkaatje lag op de grond...dus gewoon even onze verantwoordelijkheid genomen :lachen:  

En "de boodschap" rondgedeeld in de zaal :lachen:

Bijgevoegde thumbnails

• 201323aug_2013 08 23 S & F 2_6993.jpg

Bewerkt door Mauro, 26 november 2013 - 22:38.

Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#2 Geplaatst 26 november 2013 - 22:42

:lachen: Elsje :ha   je moet er maar op komen he, miss kan je die foto van jullie in de plaats hangen :slach:

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#3 Geplaatst 26 november 2013 - 22:50

Bekijk berichtSolotje, op 26 november 2013 - 22:42, zei:

:lachen: Elsje :ha   je moet er maar op komen he, miss kan je die foto van jullie in de plaats hangen :slach:

:slach: Zal het eens navragen in de feestzaal...wie weet... :ha

Zouden er op die manier meer mensjes hun handen wassen ?? :fishbowl
Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#4 Geplaatst 26 november 2013 - 22:58

:lachen: :lachen:

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#5 Geplaatst 26 november 2013 - 23:06

Ik vind dat eigenlijk erg dat mensen een bordje nodig hebben met die boodschap er op om hen er toe aan te zetten om hun handen te wassen na toiletgebruik
Ik heb al dikwijls voorgehad dat ik ergens naar toilet ga en ik x aantal mensen ondertussen ook van toilet zie afkomen en die hun handen gewoon niet wassen, k vind dat zo vies
Ik ging indertijd naar een frituur met halve trouwboek en terwijl halve trouwboek nog aan t eten was ging ik naar toilet, de persoon die de mensen aan t bestellen was in de frituur ging ook net naar toilet, hij ging dus op de herenwc maar je kon vanaf de dames binnenkijken bij de heren en wat bleek, meneer vond het niet nodig om zijn pollen te wassen nadat hij zijn gevoeg had gedaan in t urinoir en hij ging met ongewassen pollen gewoon vrolijk verder  gaan bestellen
Ik ging echt ver over mijne nek toen ik dat zag en de frieten die ik net ervoor met veel smaak had binnengespeeld kwamen er  bijna terug uit.
Nooit meer teruggeweest naar die frituur...
Geplaatste afbeelding

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#6 Geplaatst 26 november 2013 - 23:11

Bekijk berichtlathyrus, op 26 november 2013 - 23:06, zei:

Ik vind dat eigenlijk erg dat mensen een bordje nodig hebben met die boodschap er op om hen er toe aan te zetten om hun handen te wassen na toiletgebruik
Ik heb al dikwijls voorgehad dat ik ergens naar toilet ga en ik x aantal mensen ondertussen ook van toilet zie afkomen en die hun handen gewoon niet wassen, k vind dat zo vies
Ik ging indertijd naar een frituur met halve trouwboek en terwijl halve trouwboek nog aan t eten was ging ik naar toilet, de persoon die de mensen aan t bestellen was in de frituur ging ook net naar toilet, hij ging dus op de herenwc maar je kon vanaf de dames binnenkijken bij de heren en wat bleek, meneer vond het niet nodig om zijn pollen te wassen nadat hij zijn gevoeg had gedaan in t urinoir en hij ging met ongewassen pollen gewoon vrolijk verder  gaan bestellen
Ik ging echt ver over mijne nek toen ik dat zag en de frieten die ik net ervoor met veel smaak had binnengespeeld kwamen er  bijna terug uit.
Nooit meer teruggeweest naar die frituur...

:NoWhy: :NoWhy: Dit is iets wat je gewoon niet wil meemaken......... :misselijk:

Ik zou ook écht niet meer teruggaan... :misselijk:

Ik durf zelfs geen boekjes lezen in een wachtzaal........ :scared: ;)

Maar dit was gewoon grappig bedoeld...en ja...al iets later op de avond :lachen:

Geplaatste afbeelding

juleken
juleken
  • 7.984 berichten

#7 Geplaatst 26 november 2013 - 23:34

Om al iets later op de avond te zijn zagen jullie er nog fris en monter uit hoor. Wij hebben hier andere foto's liggen die laat op de avond zijn genomen :goofy:
Bah, en ja, hoe vies. Ben ook al op bezoek geweest bij mensen die bv aan hun tenen zitten te friemelen om daarna doodleuk de hapjes op een schaaltje te leggen :trance:

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#8 Geplaatst 26 november 2013 - 23:34

Bekijk berichtjuleken, op 26 november 2013 - 23:34, zei:

Om al iets later op de avond te zijn zagen jullie er nog fris en monter uit hoor. Wij hebben hier andere foto's liggen die laat op de avond zijn genomen :goofy:
Bah, en ja, hoe vies. Ben ook al op bezoek geweest bij mensen die bv aan hun tenen zitten te friemelen om daarna doodleuk de hapjes op een schaaltje te leggen :trance:

Bweekes zeg , tenenkaashapjes

Bewerkt door lathyrus, 26 november 2013 - 23:35.

Geplaatste afbeelding

juleken
juleken
  • 7.984 berichten

#9 Geplaatst 26 november 2013 - 23:37

:lachen: :lachen:

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#10 Geplaatst 26 november 2013 - 23:55

Bekijk berichtjuleken, op 26 november 2013 - 23:34, zei:

Dan ben ik heel benieuwd naar deze foto's !!! :goofy: ;)

Tja...we worden ietske ouder en zijn echte huisduiven...dus de momentjes dat we "late avondjes" hebben zijn zeer zeldzaam... ;) Misschien daarom dat we er nog een beetje fris en monter uitzien :catnoknow ;)

En inderdaad..."teenhapjes"... :misselijk: :help:

Bekijk berichtlathyrus, op 26 november 2013 - 23:34, zei:

Bweekes zeg , tenenkaashapjes

:misselijk: :o
Geplaatste afbeelding

juleken
juleken
  • 7.984 berichten

#11 Geplaatst 26 november 2013 - 23:58

Hmm, die foto's zijn niet voor publicatie hoor :) Moet mijn reputatie ewa in ere houden he, aléja, voor zover ik die heb :lachen:
Nee serieus, zo erg is het niet, maar tegenwoordig heeft een mens geen privé meer vind ik. Ik zit bewust niet op facebook, en kan er mij soms serieus aan ergeren dat vrienden er dan wel foto's opzetten waar ik ook opsta, zonder dat ik het weet. Niet dat ik iets te verbergen heb, maar toch, een beetje privacy mag nog wel vind ik.
Mooie foto trouwens! En jullie zien er mij toch nog een beetje te jong om al huisduifjes te worden hoor :neen:

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#12 Geplaatst 27 november 2013 - 09:41

:lachen: Fijn dat er nog zo'n verantwoordelijke burgers rondlopen :lachen: Ik denk dat die foto in het toilet effectief meer effect zou hebben dan enkel het kaartje :d

sonia63
sonia63
  • 82 berichten

#13 Geplaatst 27 november 2013 - 18:35

Als ik dit moest gezien hebben in de frituur zou ik hem al vragen of dat voor hem niet geldig is om zijn handen te wassen. Of het doorgeven aan de baas.
Bweike,je hebt toch mottige mensen hoor. :bla:

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#14 Geplaatst 27 november 2013 - 18:42

haha moest effe denken aan die beelden van die vent op dat festival. Komt die uit de wc en gaat doodleuk zn handen spoelen in de urinoirebakken. Gebruikt hij dat geur blokje als zeep. Toen hij het meisje die net een intervieuw gaf vreemd zag kijken vroeg hij zo droog "dit zijn toch niet de urinoires eeee?" :lachen:

Ik ben algemeen eigenlijk heel snel gedegouteerd als het op eten aan komt. Zoiets zou ik ook echt wansmakelijk vinden. Idem met mensen die van hun lepel proeven en dan doodleuk verder roeren, bah!!

Edit: Ik heb de video even gezocht hahaha

Bewerkt door Eibhlin, 27 november 2013 - 18:58.

#15 Geplaatst 28 november 2013 - 09:54

Zo grappig filmpje, had het nog niet gezien :lachen: :lachen: :lachen: .
Blijf jezelf.... er zijn al anderen genoeg  Geplaatste afbeeldingGeplaatste afbeelding