Spring naar inhoud

- - - - -

Catch! Voedselverrijking.

• Log in om te reageren
22 reacties op dit onderwerp
stareyedkitten
stareyedkitten
  • 1.385 berichten
  • 3 katten

#16 Geplaatst 07 december 2013 - 10:03

Bekijk berichtBlackScorpion, op 07 december 2013 - 08:11, zei:

Ik heb er ook een gekocht, maar die koste 25 of 29 euro.
Ik kan nog niet zeggen hoe het gaat, want mijn Sierra krijgt hem pas met Nieuwjaar :)
Voor ons is het niet voor te vermageren (ze is al te mager), maar puur voor te spelen.
Hier is het ook speelgoed. Momenteel nog geen dikke katjes hier. We gebruiken het voor de snoepjes afgewisseld met de Cat Activity.

Bekijk berichtTvef, op 07 december 2013 - 08:14, zei:

stareyedkitten dat ziet er echt wel tof uit en de prijs viel dan ook nog mee  :d

Prijs viel inderdaad mee hier, maar dat is voornamelijk omdat ik dat aan groothandelsprijs heb kunnen kopen. Meeste winkels streven naar 50% winst of meer.
[sharedmedia=core:attachments:101503]
“But I don't want to go among mad people,' Alice remarked. `Oh, you can't help that,' said the Cheshire Cat: `we're all mad here... I'm mad... You're mad.”

Dorothea
Dorothea
  • 1.786 berichten
  • 3 katten

#17 Geplaatst 08 december 2013 - 14:23

Ziet er super uit! En 15 euro is een heel scherpe prijs. Daar zou ik het ook graag voor willen kunnen kopen. :)

Nashota
Nashota
  • 17.996 berichten
  • 2 katten

#18 Geplaatst 08 december 2013 - 15:32

Bekijk berichtDorothea, op 08 december 2013 - 14:23, zei:

Ziet er super uit! En 15 euro is een heel scherpe prijs. Daar zou ik het ook graag voor willen kunnen kopen. :)

Precies, ik was vandaag op de kattenshow in Groningen en daar kosten ze 24,95 :trance: vind ik toch wel heel erg duur hoor voor zo'n simpel dingetje.

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

stareyedkitten
stareyedkitten
  • 1.385 berichten
  • 3 katten

#19 Geplaatst 08 december 2013 - 16:02

Bekijk berichtNashota, op 08 december 2013 - 15:32, zei:

Precies, ik was vandaag op de kattenshow in Groningen en daar kosten ze 24,95 :trance: vind ik toch wel heel erg duur hoor voor zo'n simpel dingetje.

Zeker als je het gebruikt als speeltje. Dan hebben ze aan de Cat activity fun board meer voor die prijs!
[sharedmedia=core:attachments:101503]
“But I don't want to go among mad people,' Alice remarked. `Oh, you can't help that,' said the Cheshire Cat: `we're all mad here... I'm mad... You're mad.”

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#20 Geplaatst 08 december 2013 - 18:41

Dat ziet er wel tof uit !

jopperke
jopperke
  • 2.001 berichten
  • 6 katten

#21 Geplaatst 07 januari 2014 - 00:42

Wow, dat is wel héél goedkoop!!! Ik koop hem zelf bij de groothandel aan 17,90€!! En mij is gevraagd om niet onder de aanbevolen prijs te gaan (anders leveren ze niet meer), dus bij mij is hij ook aan 24,95. Dat lijkt veel winst, maar na aftrek van BTW blijft daar ook maar 2,72€ winst van over. 't Is dat ik het als bijberoep doe, want wie tegenwoordig nog moet leven van de verkoop van dierenspullen, is zwaar de dupe. Zooplus verkoopt veel dingen onder de groothandelsprijs zelfs. Dus de volgende keer dat je een dorpsdierenwinkeltje passeert misschien toch even stoppen? ;)

BlackScorpion
BlackScorpion
  • 2 katten

#22 Geplaatst 07 januari 2014 - 08:21

De mijne kostte ook 25 euro, wist niet eens dat je ze goedkoper kon krijgen.
De eerste week heeft mijn Sierra er niet naar omgekeken, ja weer goede koop gedaan.
Maar gisteren ging ze er ineens met spelen en heeft ze al de snoepjes eruit gehaald!
Ze kan het dan toch :).
Geplaatste afbeelding   Geplaatste afbeelding

Selmo
Selmo
  • 718 berichten
  • 4 katten

#23 Geplaatst 07 januari 2014 - 08:22

heb het ook in huis en....groot succes!! :)
tis een aanrader, alleen de eerste keer was onze Selmo iets te nerveus en mijn bolletje geeft dan nogal gauw terug.
Maar ondertussen kent hij het en geniet er van, zijn brokken gaan langer mee waardoor hij weer rustiger is en eigenlijk minder eet :d