Spring naar inhoud

- - - - -

kent er iemand cattery Leon uit Groot Bijgaarden

• Log in om te reageren
18 reacties op dit onderwerp
Stijn_Poezenpaleis:-)
Stijn_Poezenpaleis:-)
  • 10.226 berichten
  • 6 katten

#16 Geplaatst 16 januari 2014 - 17:44

Inekel, het zou mss nuttig zijn om even je website aan te vullen. Dit is vaak het eerste contact dat mensen met je hebben en ik mis er zelf toch wel redelijk wat essentiële informatie...

NiennaTasartir
NiennaTasartir
  • 438 berichten
  • 4 katten

#17 Geplaatst 16 januari 2014 - 22:58

Ineke, ik heb diezelfde week contact opgenomen met het telefoonnummer opgegeven op jouw site. Simba is woensdag 27 november meegekomen naar mijn huis. Ik heb dus donderdag 28 of vrijdag 29 november met u contact opgenomen, ik heb toen contact gehad met een man waaraan ik alle nodige informatie heb doorgegeven, simba zijn stamboomnaam, vorige eigenaars en de reden waarom hij bij mij is terecht gekomen. Ik denk dat ik alle stappen correct heb uitgevoerd.

Simba is ook door mijn dierenarts gecastreerd geweest, samen met een grondige check up.

Bewerkt door NiennaTasartir, 16 januari 2014 - 23:07.

Geplaatste afbeelding

Randa
Randa
  • 6.208 berichten
  • 7 katten

#18 Geplaatst 18 januari 2014 - 09:10

vind dit naar om te lezen, cattery's die niet in hun kittens geïnteresseerd zijn naderhand.  Hoe erg allemaal.
Ik heb vorige week een katje verloren en de fokker (uit Canada) die is zeer geïnteresseerd in hoe wat en waarom van haar kittens. Gelukkig zijn er heel wat mensen die wel geïnteresseerd blijven in hun kleintjes achteraf

Groetjes Randa en de poesjes Nisaba, Maicis, Storm, Trouble, Winter, Party, Kiri, Quecha, Quirina, Umika, Tessa, Lotje, Mira, Ziva and Sadie

NiennaTasartir
NiennaTasartir
  • 438 berichten
  • 4 katten

#19 Geplaatst 22 januari 2014 - 22:17

Randa, jammer te horen dat er een katje is overleden bij jou, veel sterkte.

En het doet idd veel als er echt interesse getoond wordt door de fokker.
Geplaatste afbeelding